You are currently viewing کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود


زنانی که روند کاهش وزن را طی می کنند از کاهش وزن خود شکایت دارند. می گویند همه کار می کنیم. اما چند کیلو باقی مانده نمی میرد. با بررسی آنها اغلب مشخص می شود که آنها دارای مشکلات هورمونی هستند. به طور خلاصه ، ما با عدم تعادل در چهار هورمون روبرو هستیم: استروژن ، انسولین ، کورتیزول و آدیپونکتین. امروز بیایید در مورد عدم تعادل استروژن صحبت کنیم.

با عمل بر روی اندام ها مشخص شده است که عدم تعادل خون و سطح بالای استروژن از روند کاهش وزن جلوگیری می کند و حتی چاقی زنان (نوع گلابی شکل) با این هورمون ارتباط دارد. بنابراین سوال این است که چگونه هورمون های خود را تنظیم کنیم؟ این یکی از راه های اصلی برای دریافت فیبر کافی است.

هنگامی که به مطالعات بزرگ فراتحلیل نگاه می کنید. خوردن فیبر می تواند به گیرنده های استروژن آسیب برساند و باعث سرطان سینه شود. حتی می تواند از سرطان هایی مانند آندومتر و سرطان جلوگیری کند. با خوردن مقدار مناسب فیبر ، به گیرنده های استروژن آسیب می رسانیم و میزان استروژن را در بدن خود کاهش می دهیم.

منابع اصلی فیبر سبزیجات و حبوبات هستند. مخصوصاً سبزیجات کلم (گل کلم ، گل کلم ، جوانه بروکسل و …) و چیزهایی مانند بذر کتان و چیا بسیار محبوب من. از

آفرین! برای زنان ، 25 تا 40 گرم فیبر در روز یک هدف خوب است.

برای تحقق بخشیدن به این ایده ، من یک میان وعده خیال انگیز و خوشمزه را پیشنهاد می کنم که می توانید برآورد کنید که به آن نیاز دارید.

کلم بروکلی (2 فنجان): 5 گرم

گل کلم (2 فنجان): 4.5 گرم

بروکسل (2 فنجان): 8 گرم

دانه های چیا (2 قاشق غذاخوری): 7 گرم

کنجد (2 قاشق غذاخوری): 8 گرم

توت یا تمشک (1 فنجان): 8 گرم

آیا دوست دارید سرکه سیب یا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید؟

حالا به من بگو. آیا تا به حال فکر کرده اید که روزانه چقدر فیبر دریافت می کنید؟ منبع فیبر مورد علاقه شما چیست؟ چگونه آن را هر روز دریافت می کنید؟

موفق باشید و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید