You are currently viewing کالری در رژیم کتوژنیک کالری در رژیم کتوژنیک چقدر اهمیت دارد؟

کالری در رژیم کتوژنیک کالری در رژیم کتوژنیک چقدر اهمیت دارد؟


حباب های کالری نشان دهنده کلمه 1،800x252: اهمیت کالری در رژیم های کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک مهم نیست. اما اصلا اینطور نیست.

وقتی بدن شما مقدار کالری مورد نیاز خود را در هر روز دریافت می کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و از چربی بدن شما استفاده نمی کند.

بنابراین ، کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد. در واقع ، این چیزی است که باعث کاهش وزن می شود.

رژیم کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

همانطور که می دانید رژیم های کتوژنیک برای این کاهش وزن بسیار مفید است. هورمون های شما را تنظیم می کند ؛ حتی با پرخوری بر نمی گردد. می توانید متوقف شوید ؛ اما برنگشت.

رژیم کتوژنیک خوردن را برای شما آسان می کند. گلوکز وارد چربی می شود و ماهیچه ها را نمی سوزاند.

این بیماری ها و زوال عقل که باعث می شود بخواهید غذا بخورید ، اعصابی که باعث می شد دیگر به سراغ شما نیایند.

بنابراین اساساً شما باید میزان کالری مصرفی بدن خود را از کالری دریافتی کاهش دهید. وقتی برای اولین بار رژیم کتوژنیک را مشاهده می کنید ، کالری خود را از دست می دهید و به طور خودکار کالری را از دست می دهید. حدود چند توقف وجود دارد.

هنگامی که این کار را متوقف می کنید ، هورمون های میل جنسی شما افزایش می یابد و از کار می افتد و اشتهای شما را برای کاهش وزن افزایش می دهد.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای متوقف کردن رژیم کتوژنیک

راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف هنگام توقف وجود دارد. اما در واقع ، هر آنچه برای خروج از ایستگاه نیاز دارید باید متمرکز باشد کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدنمی تواند

کربوهیدرات خالص

حتی فیبر و فیبرهای محلول در آب می توانند سطح انسولین شما را افزایش دهند.

از این به بعد محدودیت ها را محاسبه نکنید به هیچ عنوان منحنی ها را محاسبه نکنید.

بسیاری از افراد روزانه 50 گرم کربوهیدرات از دست می دهند. این افراد وقتی از رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز جلوگیری می کنند ، باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. آنها حتی چربی بدن خود را سریعتر می سوزانند بدون اینکه دوباره آن را بسوزانند.

آره، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا ما باید به اندازه کافی سبزیجات در روز بخوریم.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تغذیه شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از مقصد خارج می کند.

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از مردم کالری هایی را که باعث مشکلات و ناراحتی می شوند ، می شمارند. ما اعتقاد نداریم که شما می توانید به خودتان صدمه بزنید و باعث کاهش وزن خود شوید.

وزن 0630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود ، بدن را تکان می دهد

شما ایده های خوب زیادی برای مبارزه با بدن خود دارید. همه اینها واقعا کمک می کند.

اگر پاسخی دریافت نکردید ، سعی کنید شوکه شوید. حالا باید راههای دیگری را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد. اما در پایان روز ، کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ضربه زدن به آن استفاده می کنید ، به شمارش کالری و مشکلات آن مربوط نمی شود. روشهای زیادی برای ذکر مقالات وجود دارد.

راههای شوک دادن

شخصی آمد و روزه گرفت. یکی زمان روزه داری خود را کاهش می دهد. شخصی زمان روزه داری خود را تغییر داد.

(بله ، چقدر سریع ساعت سریع را خاموش می کنید ، به عنوان مثال ، اگر ساعت 12 را بشکنید و ساعت 1 بخوابید ، آن را خاموش کنید؟

راه های زیادی وجود دارد. یکی حذف آجیل است. یکی حذف آجیل است. یکی آمد شیر.

می توانید خیلی حرکت کنید. آره، خبر خوب این است که آزمایش این حرکات به بدن شما آسیبی نمی رساند. هنوز آنقدر سن ندارید که برگردید. یکی از آنها به آخرین س yourال شما در بدن شما پاسخ می دهد. می توانی متوقف شوی.

انتخاب رژیم کربوهیدرات کم کتوژنیک دیوار سفید 2: اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک را در همه متوقف کنید؟

آره، توقفی برای همه وجود ندارد. اکثر افراد به راحتی می توانند به وزن دلخواه خود برسند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود ، هورمون های خود را تنظیم می کنند.

آره، در برخی افراد ، هورمون لیبیتین گرلین سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند. اینها باید وحشتناک باشند. حالا شما با وحشت پاسخی ندارید. باید یک شوک دیگر وارد کنید.

برای اطمینان ، دوباره می گویم ، هر حرکتی باید پایان یابد کربوهیدرات ها را کاهش دهید و سپس کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید رهبری را بر عهده بگیر

آیا می توانم با رژیم کتوژنیک چربی سوز به وزن استاندارد برسم؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را از دست بدهند ، اما همانطور که گفتیم ، مغز چربی سوز شما باید از قند یا کتون های بدن آن استفاده کند.

بدن شما نمی تواند به سادگی از فیبر گیاهی یا گوشت برای تقویت مغز استفاده کند. هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارید ، باید آن را به قندها تجزیه کرده و از آن قند استفاده کنید.

خود اعصاب را تحریک می کند. همانطور که می دانید تبدیل پروتئین ها به قند شما را از کتوز خارج می کند.

یک حرف آخر

آره، بسیاری از مردم باید بدانند که چربی سوزی و کاهش وزن دشوار است. اما سعی کنید به رژیم کتوژنیک خود برنگردید. سپس از انتهای لیست کار کنید و مسائلی را که ارزش جنگیدن ندارند از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید