You are currently viewing چگونه یک چرخ دستی بزرگ بسازیم؟  |  ورزش کنیم

چگونه یک چرخ دستی بزرگ بسازیم؟ | ورزش کنیم


شاید شنیده باشید که خوردن سبزیجات بیشتر و گوشت کمتر سالم تر است. برای داشتن رژیم غذایی گیاهی که شامل رژیم گیاهخواری می شود ، برای ایجاد سلامتی و کاهش وزن انگیزه خواهید داشت. اکثر گوشتخواران فکر می کنند گاری بودن غیرممکن است و حتی نمی توانند تصور کنند که چگونه می توانند بدون سلیقه معمول خود زنده بمانند.

آنها فقط به اندازه کافی خلاق نیستند. نگرش مثبت ؛ با تمایل به تغییر سالم و تلاش برای انتخاب غذا ، می توان دنیای جدیدی (دنیایی بهتر) را کشف کرد و از نظر جسمی و روحی متناسب بود. بسیاری از مزایای روانی و روانی (می تواند در پول صرفه جویی کند).

انواع مختلفی از غذاهای گیاهی وجود دارد.

رژیم کامل واگنرمیوه ها سبزیجات ؛ دانه؛ انواع گیاهان مانند حبوبات و دانه ها را بخورید.

رژیم غذایی واگن در مورد غذاهای خام نیست– میوه و سبزیجات خام. سبزیجات ؛ آجیل؛ بسته به دانه یا غذایی که در دمای زیر 48 درجه سانتیگراد پخته می شود.

۱۰/۱۰ ۸۰/۴رژیم غذایی 10/80 محدود به گیاهان غنی از گوشت مانند آجیل و آووکادو است و بیشتر به میوه های خام و سبزیجات نرم وابسته است. همچنین به عنوان رژیم گیاهی کم چرب شناخته می شود. غذاهای خام یا غذاهای میوه ای.

واکنش مانند 10/80 ، این رژیم غذایی گیاهی کم چرب و دارای کربوهیدرات زیاد است ، اما به جای میوه ، سیب زمینی ، حاوی غلات پخته مانند برنج و ذرت است.

تقریبا 4: ویگن کم چرب با 10/10/10/80/10 10 عنصر تزریق می شود. برای شام ، غذای گیاهی تا 4 بعد از ظهر سرو می شود.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای غذای ویگان آماده شوید.

برنامه

رژیم گیاهی دارای کالری و چربی کمی است (بدون کلسترول) و به این معنی نیست که سالم است. طبق نظر آکادمی تغذیه و تغذیه ، رژیم غذایی وین تنها در صورتی سالم است که به خوبی سازماندهی شده باشد. اگر به دلایل بهداشتی قصد گیاهخواری دارید ، خرید محصولات ارگانیک را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ، بدن شما ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز برای عملکرد صحیح را از دست می دهد. بنابراین خودتان را راحت کنید و کار درست را انجام دهید.

در غذا آیا غذای گیاهی دوست دارید؟

آجیل؟ کوینو؟ لوبیا؟ عسل مهم است که ژلاتین را جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که آیا می خواهید “سبد کامل” باشید یا گیاهخوار. صابون ها حاوی چربی های حیوانی هستند. ممکن است شبیه چرم یا کفش و لباس شما باشد. آیا آزمایش روی حیوانات شما را اذیت می کند؟ برخی از محصولات و غذاها را می توان توسط حیوانات آزمایش و اجتناب کرد. برای جلوگیری از از دست دادن مواد مغذی ضروری یا خوردن فقط غذاهای فرآوری شده وگان ، شما به یک رژیم غذایی کامل وگان احتیاج دارید.

به پزشک خود مراجعه کنید و مطمئن شوید که از نظر جسمانی برای این سبک زندگی مناسب هستید

به پزشک خود بگویید که می خواهید با اندام تناسلی خود چه کار کنید و از او بخواهید پرونده پزشکی شما را در نظر بگیرد. به عنوان مثال ، افراد مبتلا به کم خونی باید مراقبت ویژه ای داشته باشند تا آهن کافی را در رژیم غذایی وگان دریافت کنند. برخی از پزشکان به خوبی از ویگن استقبال نمی کنند و معتقدند که این یک فرم ناسالم نیست و اشتباه دریافت نکردن پروتئین و کلسیم کافی است. از پزشک خود بپرسید که چگونه می توان با رژیم غذایی جدید و متعادل شروع کرد. آنها می توانند به شما بگویند که چگونه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

با خودتان صادق باشید. آیا می دانید چرا این سبک زندگی را انتخاب کردید؟

آن را به عنوان یک تغییر بزرگ در زندگی خود تصور نکنید. با بیان دلایل خود ، کاری را انجام می دهید که واقعاً به آن علاقه ای ندارید تا مطمئن شوید زمان و تلاش خود را هدر نمی دهید.

مقالات خاصی که تمایل شما را به سبد خرید افزایش می دهد. در صورت وجود تصویر یا مرجع ، آن را حذف کنید. آن را در مکانی نگه دارید که اغلب می توانید آن را به عنوان یخچال خود ببینید.

سوالی بپرسید

چرخ دستی های واقعی می توانند به شما در ماجراجویی جدید شما کمک کنند. وارد انجمن های آنلاین شوید یک باشگاه یا تیم محلی در منطقه خود پیدا کنید. ساده ترین راه برای این کار این است که یک رستوران واگن جدید پیدا کنید که دوستش دارید. اخبار مربوط به این حکومت نظامی را دنبال کنید. انجمن های واگن در اینجا نکاتی وجود دارد که به خریداران کمک می کند تا آگاه باشند.

یک هفته برنامه ریزی کنید تا رژیم گیاهخواری را کنار بگذاریدنمی تواند

این کار نه تنها تنظیم زندگی را برای شما آسان می کند ، بلکه به بدن شما نیز کمک می کند تا حد امکان روانترین تغییرات را در شیوه زندگی خود ایجاد کنید. هرگونه تغییر ناگهانی و شدید در رژیم غذایی شما ، به ویژه اگر گیاه خوار شوید ، می تواند به بدن شما آسیب برساند. به بدن خود گوش دهید و آرام باشید. خود را مجبور نکنید که بلافاصله همه چیز را بدون راهنمایی تغییر دهید. شما باید بدانید که چگونه برخی از موارد مانند پروتئین و چربی را جایگزین کنید. گوشت ، تخم مرغ و پنیر را بردارید و همه محصولات لبنی را حذف کنید.

با توفو (به طور کلی محصولات سویا) آشنا شوید.

این غذا منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است و می توان آن را به طرق مختلف تهیه کرد. ممکن است در ابتدا استفاده از آن برای شما سخت باشد ، اما این کار را خواهید کرد. با شیر سویا یا برنج و سایر گزینه های بدون چربی ، آنها می توانند بهترین دوست شما در دنیای سبد خرید باشند.

برای آشپزی وقت بگذارید

اکثر غذاهای فرآوری شده خطرناک هستند. بنابراین چه بخواهید و چه نخواهید ، باید آشپزی را یاد بگیرید. به شما ارتباط بیشتری با غذا می دهد زیرا باعث جذابیت و سودآوری شما می شود. برای جلوگیری از خلاقیت و یکنواختی و کسالت ، انواع محصولات را انتخاب کنید. بسیاری از دستور العمل ها و دستور العمل های گیاهی رایگان وجود دارد که می توانند امروز شما را الهام بخشند.

تعادل خود را حفظ کنیدنمی تواند

اگر فکر می کنید همیشه خسته هستید ، ممکن است تمام موارد ضروری را در رژیم غذایی خود نداشته باشید. پروتئین کافی ؛ کلسیم اهن، ویتامین ها را دریافت کنید. مصرف مکمل ها ایده خوبی است. مولتی ویتامین های روزانه هر آنچه را که نیاز دارید تامین می کند. اگر سوالی دارید ، با پزشک خود صحبت کنید.

هیچ منبع گیاهی معتبری وجود ندارد که بتواند باعث کمبود B12 شود. شما باید مکمل های B12 مصرف کنید. کمبودهای مطلوب می تواند باعث خستگی / از دست دادن قابل توجهی شود. در بدترین موارد ، می تواند خطر بیماری های قلبی و کم خونی را افزایش داده و آسیب های جبران ناپذیری به سیستم عصبی وارد کند. مخمر ایده خوبی است که از مکمل های B12 مانند غلات کامل و غذاهای غیر لبنی استفاده کنید. اگر از مکمل های امگا 3 استفاده می کنید ، توجه داشته باشید که اکثر آنها گوشتی نیستند که با روغن ماهی تهیه شده باشند. منابع گیاهی امگا 3 شامل دانه کتان ، حاوی روغن دانه کتان و گردو 1 قاشق چایخوری روغن دانه کتان نیاز روزانه شما را برآورده می کند.

سرگرمی خود را به اشتراک بگذارید

پذیرفتن توسط دیگران واقعاً سرگرم کننده و لذت بخش است. تمام پیشرفت خود را به یک غذای خوشمزه که توسط خودتان و برخی از خانواده یا دوستانتان تهیه شده است ، بدهید. احساس دیگران را در مورد خوردن غذای تازه بدون عصبانیت و اجبار دریابید. همانطور که اشاره شد. اطرافیان شما نیازهای تغذیه ای شما را در نظر می گیرند. بنابراین نیازهای آنها را در نظر بگیرید. همه با کباب هیجان زده نخواهند شد.

اگر می خواهید در خانه کسی غذا بخورید ، حتماً برای هر مناسبت غذای خود را بیاورید. اگر آنها سعی می کنند غذای چرخ دستی برای شما درست کنند ، از آنها تشکر کنید که واقعاً گیاهخوار هستند یا نه. در اینجا نه مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید. حتی اگر سعی می کنید رژیم غذایی گیاهی را برای سلامتی بهتر انتخاب کنید ، این بهترین راه ها برای شروع است.

انواع غذاها را بخورید

مهم است که یک رژیم غذایی متعادل شامل انواع غذاهای سالم داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که تمام نیازهای تغذیه ای گیاهی شما برآورده می شود. به عنوان مثال ، شما پروتئین و فیبر را از حبوبات دریافت خواهید کرد. سبزیجات منبع عالی ویتامین A ، C و K هستند. گوجه فرنگی قرمز حاوی لیکوپن برای قلب است. بلوبری حاوی آنتوسیانین های تقویت کننده مغز است ، در حالی که سیب زمینی پرتقال سرشار از ویتامین A است.

دانه ها را انتخاب کنید

جایگزینی غلات مانند برنج قهوه ای و کینوا با غلات تصفیه شده ، آهن و ویتامین B را به رژیم غذایی ویگن اضافه می کند. فیبر اضافی از غلات می تواند به شما در احساس سیری و کاهش وزن کمک کند.

از پروتئین گیاهی جدید استفاده کنید

یکی از کارهایی که همه باید برای حفظ سلامتی انجام دهند ، مصرف پروتئین گیاهی بیشتر است. حیواناتی که دارای پروتئین زیادی هستند ، مانند گوشت و پنیر ، دارای چربی های اشباع شده ناسالم هستند. سرشار از منابع پروتئین گیاهی مانند توفو ، تمپه ، سویا ، لوبیا حاوی حبوبات و حبوبات است. بادام ها؛ آجیل هایی مانند تخمه آفتابگردان و تخمه آفتابگردان و تخمه کدو نیز پروتئین را تأمین می کنند. حتی اگر بسیاری از مردم فکر می کنند برای رژیم گیاهخواری به گوشت کافی احتیاج دارند ، برای افرادی که رژیم غذایی متفاوتی دارند مشکلی نیست.

از روغن نباتی امگا 3 استفاده کنید

تهیه برخی از مواد مغذی حتی در هنگام خوردن انواع غذاهای گیاهی سالم دشوار است. دو اسید چرب امگا 3 ، DHA و EPA ، برای رشد چشم و مغز و سلامت قلب مهم هستند. اسیدهای چرب امگا 3 عمدتا در ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا یافت می شود ، اما بدن می تواند مقادیر کمی ALA تولید کند ، اما در گیاهانی مانند دانه کتان ، گردو ، روغن کانولا و سویا یافت می شود.

ویتامین ها آن هم همینطور فراموش نکن

اکثر مردم ویتامین D خود را از ماهی قزل آلا مانند ماهی آزاد و جعبه ماهی و محصولات لبنی جامد مانند شیر و ماست دریافت می کنند ، اما مقداری شیر جامد مانند شیر سویا و شیر سویا و بادام و آب پرتقال نیز یافت می شود. برخی از قارچ های در معرض اشعه ماوراء بنفش نیز منابع خوبی هستند. در تابستان ، وقتی خورشید قوی است ، پوست ما می تواند D را با هم ترکیب کند. به گفته برخی از متخصصان ، دوز روزانه ویتامین D (DV) باید 600 IU و نزدیک به 1500 IU باشد. بسیاری از افراد ، از جمله گیاهخواران ، برای رسیدن به این ارقام به مکمل نیاز دارند.

از مصرف آهن غافل نشوید

پروتئین حیوانی ، مانند گوشت و مرغ ، منبع عالی آهن و یکی دیگر از مواد مغذی مورد توجه گیاهخواران است. گیاهخواران این ماده معدنی را به طرق مختلف مصرف می کنند. می توان از حبوبات و سبزیجات برگ دار تهیه کرد. با این حال ، آهن توسط گیاهانی مانند گیاهان مشتق از گیاه (غیر آهن) جذب می شود. بیشتر غذاهای غنی از کلسیم و غذاهای غنی از آهن بخورید که می تواند جذب آهن را برای استفاده بیشتر از گیاهان مسدود کند.

ویتامین ها B12 نادیده نگیرید

ویتامین B12 – ویتامین ای که غذا را به انرژی و عملکرد مغز تبدیل می کند. می توان از آن برای گوشت استفاده کرد ، ماهی، جوجه، عمدتا در خوراک دام مانند تخم مرغ و محصولات لبنی یافت می شود. برخی از B12 را می توان از غلات غنی شده یا مکمل های رژیم های گیاهی به دست آورد. اما آنها باید در مورد مکمل ها با پزشک خود صحبت کنند.

منابع

http://www.eatingwell.com/article/279566/9-healthy-tips-to-help-you-start-eating-a-vegan-diet/

https://www.wikihow.com/Become-a-Vegan

https://www.healthline.com/nutrition/vegan-diet-guide

دیدگاهتان را بنویسید