You are currently viewing چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم کتو ، دوباره برگردیم؟

چگونه می توانیم بعد از شکستن رژیم کتو ، دوباره برگردیم؟


بعد از شکستن سیستم کتو چگونه برمی گردیم؟

متأسفانه ، بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از فریب خود رهایی یابند. اجازه دهید به دولت کتو برگردیم

از گفتگوهای انجام شده ، مشخص می شود که این افراد چربی بدن خود را از صفر به صفر کاهش می دهند. این افراد بعد از یک روز چیت پر از ذخایر گلیکوژن هستند ، بنابراین خوردن چربی از تمام شدن این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. بنابراین ، شما نباید چربی مصرف کنید تا این گلیکوژن از بدن شما خارج شود.

غذاهای کتوژنیک: چگونه می توانیم بعد از رژیم غذایی خود به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از Chit خود خارج شوید این است که اشتباه کرده اید.

رژیم غذایی مداوم ناشتا در مقابل کتو 01 - چگونه می توانم آن را پس از شکستن رژیم کتو پس بگیرم؟

چرا بحث بر سر حذف کامل روز بعد اشتباه است؟ به دو دلیل

1 هنگامی که بدن شما سطح بالایی از گلیکوژن را ذخیره می کند و چربی را می سوزاند ، بدن شما ابتدا چربی نمی سوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2 وقتی برنامه ریزی می کنید ، به این افراد می گویید. بنابراین بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید کالری نخورید. در هر صورت ، اگر دروغ بگویید ، از کتوز خارج خواهید شد. چربی ای که با تقلب خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. روز باید فرا برسد. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و میزان کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا به صورت چربی ذخیره شود.

از سوی دیگر، روز بعد ، اگر میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات بیشتری بخورید ، انسولین شما دوباره تحریک می شود. با سریعتر خوابیدن ، کاهش سطح انسولین می تواند سطح کتو را دوباره افزایش دهد. اشتها را افزایش می دهد و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک داشتید برطرف می کند. این چرخه می تواند روزها طول بکشد و شما نمی توانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه پس از شکستن رژیم کتو آن را پس بگیریم

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما این است که بدن خود را فراموش نکنید. بدن شما خالی است و بدن شما مستعد کتوز نیست. در حقیقت بدن شما گرسنه می شود و با گرسنگی کاذب بازسازی می شود.
ما می خواهیم بدن به مرحله کتوز برسد. این یک فرمول ساده دارد ؛ شما باید کربوهیدرات ها را کاهش داده و ورزش بیشتری داشته باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن می کند ، کبد ، خون ماهیچه ها و چربی ها و کتون ها به عنوان سوخت شناخته می شوند.

روش توصیه شده برای روز بعد از چیت برای جایگزینی روش اشتباه (حذف چربی)

1 تمرینات بدنی (بهترین کار روز بعد فریب است ، مخصوصاً برای کسانی که ورزش می کنند ، به ویژه برای از بین بردن کامل ذخایر گلیکوژن از بدن و ماهیچه ها. حق با شماست ، از آن برای ساختن ماهیچه در طول زمان و زمان استفاده کنید).

این روش در رژیم چرخه ای کربوهیدراتها استفاده می شود (یعنی آنها دو روز در هفته ورزش می کنند و در طول این دو روز تمرینات شدیدی انجام می دهند تا ماهیچه بسازند و چربی سوزی را در پنج روز آینده انجام دهند).

2 روزه 100٪ پاسخ است. روز بعد شام بخورید. شما از آن بهترین بهره را می برید. (روزه داری سطح انسولین بدن را کاهش می دهد و به بدن کمک می کند کتون های تحمل کننده تولید کند.)

روزه کاملاً برعکس کسانی است که مصرف چربی خود را در روز بعد به صفر می رسانند. روزه داری سطح انسولین را کاهش می دهد ؛ با این حال ، افرادی که چربی کمتری مصرف می کنند و کربوهیدرات بیشتری مصرف می کنند ، سطح انسولین خود را در خون افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی بازگشت؟

راههای تسریع کلاهبرداری

مصرف روغن mct و قهوه تولید کتون را تسریع می کند. بلافاصله پس از کیتوز ، به کتوز بازگردید.

باز هم Cheat چیست؟

هنگامی که بدن شما در حال دریافت کامل کتو است ، می توانید میزان چربی روزانه خود را کمی کاهش دهید. از آنجا که بدن در چربی سوزی شما خوب عمل می کند ، می توانید از مقداری چربی بدن خود به جای چربی ای که می خورید استفاده کنید. بنابراین ، می توانید میزان چربی خود را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهید. اما به هیچ وجه.
با این حال ، سطح بالای انسولین هنگام دراز کشیدن می تواند باعث شود بدن ذخیره چربی را به طور کامل تعطیل کند ، بنابراین این سطح بالای انسولین به شما اجازه نمی دهد که چربی مصرف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطح انسولین خود را کاهش دهید تا چربی بدن شما به کتون برگردد.

آیا از رژیم کتوژنیک اطلاع دارید؟ این غذا 70 درصد چربی دارد. به محض اینکه بدانید 25٪ پروتئین و 5٪ چربی دارد ، فرد بعد از چیت چربی خود را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما 100٪ متعهد به پروتئین و کربوهیدراتهای محرک انسولین هستید. هنگامی که سطح انسولین خون شما افزایش می یابد ، بدن شما نمی تواند همزمان چربی شما را از رژیم کتو پس بگیرد. شما به غذا دسترسی دارید و کالری کمی دارید. خوردن سطح انسولین بالایی دارید. بدن در حال حاضر به سمت ماهیچه ها حرکت می کند ، ماهیچه ها را می سوزاند ، در عین حال اشتها را تحریک می کند و به همان دور باطل پرخوری باز می گردد.

خلاصه
روز بعد ، رژیم غذایی شما میزان انسولین را در خون شما کاهش می دهد. فقط برای این عملیات رژیم متعادل کتوژنیک یا جشنواره این را می توان به صورت متناوب انجام داد.

محبوب ترین غذای سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید