You are currently viewing چگونه مطالعات موردی می تواند به شما در بهبود حرفه مربیگری سلامت شما کمک کند؟

چگونه مطالعات موردی می تواند به شما در بهبود حرفه مربیگری سلامت شما کمک کند؟


نکات کلیدی: فروش شواهد این مطالعه موردی در زرادخانه بازاریابی شما هماهنگ شده است. باید ابزاری باشد که در دسترس نیست.

یک لحظه درباره آن فکر کن. آخرین باری که پول سختی را که خرج کرده اید خریدید ، کی بود؟

این که آیا شما به دنبال یک میز شام جدید هستید یا نه. این که آیا شما در بازار برای یک تخت جدید هستید یا اگر به تازگی ضربه های بسیار جالبی پیدا کرده اید ، این مکان خوبی برای شروع است. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست من را شفاف کند ، نظرات بی شماری از مشتریان را به صورت آنلاین خواندم. این بررسی ها به من کمک کرد تا پزشک مناسب را برای مشکلاتی که با آن روبرو بودم پیدا کنم. وقتی می توانم موفقیت را تصور کنم ، می توانم لذت کار با آن حرفه ای را تصور کنم
به من زنگ بزن لازم نبود چیزی با من همراه شود. من توانستم خود را در کفش بیمارشان تصویر کنم و فروش آن آسان بود.

گواهینامه ها؛ آخرین خرید خود را بدون انجام برخی تحقیقات و تحقیقات آنلاین ، از جمله مرورها و داستانهای موفقیت مشتری ، به خاطر نمی آورم.

نکات کلیدی: فروش شواهد این مطالعه موردی در اسلحه بازاریابی شما هماهنگ شده است. باید ابزاری دست نیافتنی باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه واقعی یک شهادت جلالی است ، اما به شکل بسیار طولانی تری نوشته شده است. مشتری شما قهرمان داستان است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که مشتریان شما را از ابتدا تا انتهای داستان دنبال می کند.

با مطالعه یک رویداد ، شما نشان می دهید که چگونه مشتریان عملی می توانند از محصول یا خدمات شما برای حل یک مشکل بر اساس داستانی که به یک راه حل تبدیل شده است ، استفاده کنند. شهادت ها ؛ داستانهای موفقیت و بررسی مشتریان به ما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. برخلاف شواهد یا نظرات اول شخص ، مطالعه داستان مفصل تری است ، اما از دیدگاه مشتری راضی شما.

قدرت قصه گویی

مردم داستان خوب را دوست دارند.

داستانها از دوران کودکی در اطراف ما بوده است. خود را غوطه ور می کنیم ؛ من از آنها یاد گرفتم و آنها را نوشتم. می توان گفت که قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این تاریخ ما را می سازد و آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند
در نتیجه ، ما به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کنیم.

مطالعات واقعی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا درگیری غلبه می کنند. مطالعات واقعی درباره هر داستان خوب به خواننده کمک می کند تا یک داستان را به هم متصل کند.

این به شکل گیری پتانسیل شما در کفش مشتری کمک می کند. محصول یا خدمات شما در نهایت نشان می دهد که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید. رویدادها ، مانند سایر ابزارهای بازاریابی ، یک سازمان شخص ثالث ایجاد می کند که به مشتریان شما قدرت می بخشد
توصیه

یک مطالعه خوب می تواند به مشکلات شما این احساس را بدهد که بهترین یا تنها راه حل را دارید.

اثبات اجتماعی

این روزها ، این کافی نیست که بگوییم محصول ما به شما در حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای موفقیت در تجارت وابسته ، بیش از شانس نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ؛ نیازی به گفتن نیست. این اثبات اجتماعی است.

بر اساس یک نظرسنجی بازاریابی B2B ، 94 درصد از مصرف کنندگان قبل از تصمیم نهایی خرید خود ، آنلاین می شوند تا سایر نظرات مشتریان را بررسی کنند. به عنوان مصرف کننده ، ما روندها و اقدامات دیگران را پیش از خود دنبال می کنیم.

نکته کلیدی در مورد موردی م isثر این است که بر تجربه واقعی مشتریان خود تمرکز کنید ، زیرا نشان می دهد افراد واقعی محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. تأثیر همتا به همتا نشان دهنده مشتریان شماست. فقط به شرکت خود نگاه نکنید که به طور خودکار می تواند نظرات و نظرات مشتریان را ارائه دهد.

فرض کنید شما یک متخصص تغذیه هستید که متخصص مشکلات گوارشی است. مشتریان شما به دنبال فردی هستند که بتواند آنها را بهتر کند و بفهمد چه کار می کنند.

نیازی به گفتن نیست ، آنها می توانند به بهبود آنها کمک کنند. آنها باید به شما ثابت کنند که شما نیز مانند آنها به آنها کمک کرده اید.
بهتر است آنها خود را به جای مشتریان شما ببینند و بعد از کار با شما خود را سالمتر ببینند. به عنوان “شکل دادن به آینده خود” شناخته می شود. پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، می تواند آینده آنها را مشاهده کند.

هویت اجتماعی یا نفوذ همسالان یک میانبر برای تصمیم گیری ما است.

منابع پشتیبانی فروش

آیا شما یک فرد مجرد هستید؟ آیا پشت سر خود تیم فروش دارید؟ مطالعات موردی در مورد بسته شدن احتمالی یک منبع مفید است.
هنگامی که من به دنبال یک درمانگر طب سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم از بیمارانی که با من بودند بشنوم. سعی کردم بر کارهایی که نمی توانستم انجام دهم غلبه کنم
شخصاً مربوط است.

داشتن تعداد انگشت شماری از موارد موردی مختلف که مشکلات متفاوتی را که با آنها روبرو هستید نشان می دهد ، به شما راه های متفاوتی می دهد که به محض این که از تماس احتمالی خودداری کردید ، خود را کنار بگذارید. به سادگی یک مطالعه موردی به آنها بگویید که مشابه اکثر مشکلاتی است که آنها با آن روبرو هستند. بنابراین آنها می توانند دوباره متصل شوند.
برای یک لحظه تصور کنید که شما به دنیای کارمی رانده شده ارل منتقل شده اید.

همیشه سبز است. مثل درخت نیست.

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی ، مانند وبلاگ ها یا پست های رسانه های اجتماعی ، رویدادهای واقعی همیشه جدید و تکراری هستند.

این به این دلیل است که محتوای مطالعه موردی همیشه بر روی موضوع یا مشکل / درگیری متمرکز است که به گروه خاصی از مصرف کنندگان مربوط نمی شود.

اگر تعداد کمی وجود داشته باشد ، خریداران به احتمال زیاد با هرکسی که مناسب به نظر می رسد تماس می گیرند.

امتیاز کلیدی رویدادها آزمون زمان را متوقف کرده و همچنان اعتماد و اطمینان یک تجارت را تحت تأثیر قرار می دهند.

چگونه می توان یک مطالعه کننده موردی خوب پیدا کرد

یافتن موضوعی که بر مطالعه شما متمرکز است ، بیشتر از انتخاب اولین مشتری خوشحال که به شما مراجعه می کند ، طول می کشد. شما باید داستانی را بیابید که برای مخاطبان شما تاثیرگذار باشد. آنها را مجذوب خود می کند و به آنها احساس می کند که بخشی از تحول هستند.

همه مشتریانی که با آنها کار می کنید مشتریان مطالعه موردی خوبی نخواهند بود. در حالت ایده آل ، شما باید شخصی را انتخاب کنید که بتواند داستان خود را آشکارا برای مخاطبان شما تعریف کند و به عنوان یک علامت راهپیمایی برای تجارت شما تبدیل شود.

اساساً ، محصول یا خدمات شما و موفقیت آنها راه طولانی ای است تا به دیگران نشان دهید که به شرکت خود اعتماد دارید.

چگونه مطالعات موردی خود را به عقب برمی گردانید؟

هر صاحب مشاغل بهترین انفجار را برای روز خود می خواهد. من حاضرم شرط ببندم که شما متفاوت هستید. تعدادی روش منحصر به فرد وجود دارد که می توانید آنها را برای تکمیل مطالعات موردی خود تجدید نظر کنید. البته. ممکن است یک صفحه داستان موفقیت اختصاصی داشته باشید که همه آنها را در آنجا قرار دهد. اما بس
تنها یک راه برای استفاده از آنها وجود دارد.

زیرا برخی از این موارد را امتحان نکنید.

  • آنها را در کمپین ها و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید
  • آنها را به آدرس ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و مقالات چاپی مجدداً استفاده کنید
  • تیم خود را برای ارائه ها و ارائه های فروش تشویق کنید
  • آنها را در تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود قرار دهید

این شروع کار بود!

آیا می دانید که مصرف کننده معمولی باید پیام شما را هفت بار قبل از کلیک روی دکمه “خرید” بشنود؟

هرچه بیشتر از رویدادهای خود بیاموزید و هر چه بیشتر برگردید ، اخبار بازاریابی شما با مخاطبان شما بهتر خواهد بود. آنها می گویند سرگرم کننده تر است.

بعد به من بگو چگونه می توانید با مطالعات موردی در کسب و کار خود شروع کنید؟

آیا آماده هستید که یک حرفه حرفه ای کسب کنید و تغذیه خود را ساده کنید؟

همین حالا وارد شوید 15 روز آینده آزمایشات ایمن و آموزش تغذیه خود را به سطح بعدی برسانید.

سوالات؟

به ما مستقیماً در [email protected] ایمیل بزنید

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید