You are currently viewing چه غذاهایی باعث بی خوابی می شوند؟  – دکتر رویا خادمیان

چه غذاهایی باعث بی خوابی می شوند؟ – دکتر رویا خادمیان


.jpg - چه غذاهایی باعث بی خوابی می شوند؟

چه غذاهایی باعث بی خوابی می شوند؟

برخی از غذاها محرک هایی هستند که می توانند خواب سریع و با کیفیت بالا را مختل کرده و باعث بی خوابی شوند. بر اساس مطالعه دانشمندان روسی ، همه غذاهایی که برای صبحانه یا ناهار می خوریم ، عصر مفید نخواهد بود. در حقیقت ، برخی از غذاها دارای یک اثر تحریک کننده بر بدن هستند که می تواند یک اختلال جدی در خواب باشد.

پزشکان پنج ماده غذایی را نام برده اند که نباید عصرها قبل از خواب در شب مصرف شوند. غذای پرادو یکی از آنهاست. بر اساس مطالعه اخیر دانشمندان استرالیایی ، غذاهای تند نقش مهمی در ترمیم مغز در هنگام خواب دارند.

پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از حملات قلبی در شب ، توت بوفالو را در وعده شام ​​نخورید. بادمجان به عنوان مقوی عمل می کند و سرشار از انتقال دهنده های عصبی محروم از خواب است. خیار نقش موثری در تولید ادرار دارد که به آنها کمک می کند شب ها بهتر بخوابند.

دانشمندان کشف کرده اند که قند ، اعتقاد بر این است که غذاهایی مانند نان سفید و برنج سطح قند خون را افزایش داده و باعث بی خوابی می شوند. به گفته کارشناسان ، هنگامی که قند خون شما به سرعت بالا می رود ، بدن شما انسولین ترشح می کند که باعث کاهش قند خون شما و ترشح هورمون هایی مانند آدرنالین و کورتیزول می شود که در خواب اختلال ایجاد می کند.

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا خادمیان روی لینک زیر کلیک کنید.

برنامه غذایی دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید