You are currently viewing چرا وزن کم می کنیم اما وزن نمی گیریم؟

چرا وزن کم می کنیم اما وزن نمی گیریم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن جزو رشته ها هستند. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول اولیه ارزش چندانی ندارد. برای کاهش وزن باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. در برخی موارد ، ممکن است متوجه کاهش اندازه شوید. اما وزن کم نکنید. به نظر شما چرا اینطور است؟ در این مقاله می خواهیم این موضوع را به طور کامل معرفی کنیم. پس به ما بپیوندید.

چون وزن کم کردم ، لاغر نشدم
18 فرد چاق در ترازوی حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است در ابتدا این پاراگراف را بهتر بنویسید. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. این یعنی چی؟ آفرین! همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو عدد پایینی نشان می دهد ، ما خوشحال و لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کرد. متر بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. متر هرگز به شما دروغ نمی گوید. این مواقع است که ترازو زیاد به شما دروغ می گوید.

بنابراین س isال این است که چگونه میزان به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا بدنبال کاهش وزن هستید؟ پاسخ شما این است که برای سلامت و زیبایی نیازی به ترازو ندارید. سعی کنید هنگام غذا خوردن چربی بدن خود را از دست بدهید. با کاهش بافت چربی می توانید به اندامی سالمتر و زیباتر دست پیدا کنید.

وزن و اندازه کاهش وزن و کاهش اندازه

بهتر است در اینترنت کمی چربی جستجو کنید. در برخی از مقالات مقایسه ای بین یک کیلوگرم چربی و یک کیلوگرم توده عضلانی یا عضلانی پیدا خواهید کرد. چربی حدود 6 تا 7 برابر جرم ماهیچه است. بنابراین با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، می توانید اندازه خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این بار فقط یک کیلوگرم وزن کم کرده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن ورزش می کنند ، بیشتر از وزن کم می کنند. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بافت ماهیچه ای در بدن شروع به شکل گیری می کند.

در نتیجه ، شما مقدار زیادی بافت چربی را از دست می دهید و وزن خود را کاهش می دهید. در عین حال ، به دلیل ساختن بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چون وزن کم کردم ، لاغر نشدم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید. اگر کالری مناسب می خورید و احساس می کنید هر روز به طور منظم ورزش می کنید ، نگران نباشید. به جای تکیه بر ترازو ، در واقع یک متر را جایگزین کنید. اندازه قسمت های مختلف بدن خود را به صورت هفتگی ثبت کنید. اگر به درستی وزن اضافه نمی کنید ، اگر وزن کم نمی کنید ، باید رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی داشته باشید ، اما باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. آره، این بسیار بعید است.

دوستان نظر شما در مورد رابطه بین کاهش وزن و کاهش وزن چیست؟ آیا این مشکل را تجربه می کنید؟ آیا تا به حال برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربه خود را با ما و سایر شرکا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید