پادکست قسمت 163: محور HPA ، بهینه سازی تیروئید و متابولیسم


چگونه می توانید متابولیسم خود را کنترل کرده و اهداف تناسب اندام خود را بهبود بخشید؟ لیسی دان در مورد هورمون ها صحبت می کند و اینکه چه چیزی و چرا باید محاسبه شود که چگونه و چرا شما بهترین احساس را در مورد احساس خود دارید.

اطلاعات و پیوندهایی در مورد این مجموعه خواهید یافت https://holisticwellness.ca/episode163نمی تواند

برای گوش دادن به iTunes ، Stitcher یا Spotify اینجا را کلیک کنید.

iTunes – اینجا را کلیک کنید
Stitcher – اینجا را کلیک کنید
Spotify – اینجا را کلیک کنید

مطمئن شوید که برای این پادکست در iTunes مشترک شوید ؛ لطفا به ما امتیاز دهید

موضوعات مورد بحث در این مجموعه

  • محور HPA چیست؟
  • محور HPA چگونه کار می کند؟ مراقب چه چیزی باشید
  • بزرگترین ارائه دهنده مشکلات تیروئید و مشکلات سلامت تیروئید
  • ارتباط تیروئید و متابولیسم
  • چگونه می توانید متابولیسم خود را به بهترین نحو کنترل کنید؟
  • نکات و ترفندهایی برای ترکیب بهتر تناسب اندام و اهداف فیزیکی
  • مطابق چرخه خود تمرین کنید
  • چند نکته برای خواب کامل

امتیاز کلیدی

  • وقتی تحت استرس هستیم ، بدن ما آن را تهدید می داند. با گذشت زمان ، فشارهای داخلی یا خارجی باعث می شود که محور HPA را پایین بیاوریم. این زمانی است که ما چرخه غیر طبیعی یا چرخه قاعدگی خود را از دست می دهیم.
  • تنوع غذایی یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای تسهیل سلامت روده و میکروبیوم سالم انجام دهید.
  • تیروئید قدرت متابولیسم ما است.
  • برای ایجاد تعادل در بدن ، باید بدانیم چه مقدار غذا مصرف می کنیم و چقدر انرژی ساطع می کنیم.
  • خواب اساساً سرویس خانه داری ما است. تمام التهاب و سموم را از بدن ما خارج می کند و به ما در بازسازی کمک می کند.

مراحل عمل

  • رژیم غذایی مناسب ضد التهاب داشته باشید.
  • به این اختلالات غدد درون ریز نگاه کنید.
  • قند خون خود را کنترل کنید.
  • اگر می خواهید روده خود را آرام کنید ، از آدرنال و استرس خود شروع کنید. همچنین ، به وضعیت تغذیه و سلامت کبد خود توجه کنید.
  • اگر کورتیزول شما بالا یا پایین است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که حداکثر یک ساعت تمرینات استقامتی انجام دهید. این کار را 4 تا 5 بار در هفته انجام دهید.
  • بهترین روش برای خوابیدن
  • چراغ آبی را حداقل 2 ساعت قبل از خواب خاموش کنید.
  • حداقل 30 دقیقه قبل از خواب همه لوازم برقی را خاموش کنید.
  • قبل از خواب مقدار کمی کربوهیدرات بخورید.
  • اتاق خواب خود را خنک نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که یک تشک با کیفیت خوب دارید.
  • در طول روز از مصرف کافئین خودداری کنید.

لیسی می گوید

“تمرین کنید ، وقتی احساس می کنید نیاز به استراحت دارید ، به بدن خود گوش دهید و استراحت کنید. ”

“احمق را فنجان کن غذاهای ناخواسته را حذف کنید ؛ آب بسیار بد را قطع کنید. از فیلتر هوای قوی استفاده کنید. زیرا همه این موارد می تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. ”

ممنون که گوش کردید!

اطلاعیه های مهم

آخرین برنامه ما ، The Adrenal Reset 28-Day را بررسی کنید. خسته ای. اضطراب افزایش وزن اگر احساس می کنید کمبود خواب دارید و در حال بهبودی هستید ، این برنامه عالی است. آدرنال ما در احیای سلامت هورمونی جلو و مرکز قرار دارد. به همین دلیل به یک برنامه غذایی مغذی نیاز دارید. برنامه تمرینی ؛ موارد بیشتری به این برنامه اضافه شده است تا به شما کمک کند از تمرینات تنفسی خود بیشترین بهره را ببرید. در این پیوند به برنامه تنظیم مجدد آدرنال بپیوندید. https://bit.ly/28dayadrenalresetنمی تواند

برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید از holisticwellness.ca/ خبرنامه سپس مرا در اینستاگرام متصل کنید. holisticwellnessfoodieنمی تواند اگر چیزی دارید که مایل به گسترش آن هستید به من اطلاع دهید. برای شما بسیار منطقی خواهد بود که در هر پلتفرمی پادکست که به آن گوش می دهید امتیاز یا نظر دهید.

پیوندهایی که در نمایشگاه گفتم

  • سر به eatonhemp.com با کدهای کوپن HEALTHYHORMONES تا 20٪ در فضای سایت صرفه جویی کنید. من کاملاً عاشق CBD کامل هستم که قبل از خواب با آجیل برشته افرا استفاده می کنم. https://eatonhemp.com
  • با کلیک روی این لینک گردنبند مورد علاقه من برای حفاظت از EMF و پشتیبانی از استرس تا 50٪ در گردنبند HARMONI خود ذخیره کنید. https://www.wendymyersdetox.com/2CN2HP5/BP658/؟uid=39
  • از هر محصول Organifi 15 درصد تخفیف بگیرید organifishop.comنمی تواند ترکیب جدید متعادل کننده هورمون زنانه Organifi Harmony و پودر آب سبز خوشمزه آنها را بررسی کنید. از کد HEALTHYHORMONES استفاده کنید. آب سبز را در اینجا ببینید. https://www.organifishop.com/products/organifi-green-juice-1-bottle
  • محصولات CANPREV را به صورت آنلاین در فروشگاه های مواد غذایی سالم کانادایی و Natures-Source.ca بررسی کنید. من شخصاً MYCO10 و پودر کلاژن آنها را دوست دارم. من همچنین دوست دارم اسیدهای آمینه آنها را به اسموتی ها بعد از تمرین آمینه یا تمرین اضافه کنم. تنها چیزی که من برای آن رفتم ال گلوتامین و ال تیروزین بود. سر به https://canprev.ca برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Canprev Lippreomals جدید Canprev را بررسی کنید. من در حال حاضر از ویتامین C و کورکومین لیپوزومی آنها استفاده می کنم. به زودی محصولات بیشتری منتشر خواهد شد. – https://canprev.ca/products/curcumin100-liposomal

https://canprev.ca/products/vitaminc1000-liposomal

لیسی را از کجا می توانم پیدا کنم؟

اینستاگرام لیسی (faithandfit)

فیس بوک لیسی

وب سایت لیسی

کجا می توانی مرا پیدا کنی؟

اینستاگرام سامانتا

فیس بوک سامانتا

وب سایت سامانتا

توییتر سامانتا

انجمن خصوصی هورمون های سالم برای زنان پادکست در Facebook است

چگونه می توانید با من کار کنید؟

این را به اشتراک بگذارید

در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید