همبرگر انعطاف پذیر با سرخ کردن سبزیجات ریشه ای


دستور پخت داون جکسون بلاتنر ، RDN ، CSSDdjblatner
به شکل ساخته شده است لیندسی گاسکوت

عکاسی پل گربه

آیا در مورد رژیم انعطاف پذیری چیزی نشنیده اید؟ این روش به سادگی بدین معناست که تمام غذاهایی که می خورید هنوز بر اساس بیشتر گیاهان جا برای گوشت با کیفیت خوب باقی می گذارد. از رژیم های سخت خودداری کنید. سبک زندگی بدون چربی تعیین می کند که چقدر گوشت می خواهید بخورید. این به شما این آزادی را می دهد که از وعده های غذایی که با استانداردهای شخصی شما مطابقت ندارند ، صرف نظر کنید. به جای اعلام اینکه شما گوشت نمی خورید ، انعطاف پذیری پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز گیاهان را در اختیار شما قرار می دهد و انعطاف پذیری به شما این قدرت را می دهد که بدن خود را با مواد مغذی و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان خود بسوزانید.

در هر دو این دستور العمل های عالی ، داون جکسون بلاتنر ، ملکه انعطاف پذیری ، شب برگر را به طور کامل طراحی کرده است تا شامل سبزیجات رنگارنگ و پروتئین با کیفیت باشد.

همبرگر انعطاف پذیر با سرخ کردن سبزیجات ریشه ای

زمان آماده سازی 15 دقیقه • کل زمان: 40 دقیقهعلت 4 مصرف

سیب زمینی سرخ کرده

  • هویج 8 عدد
  • جعفری 8
  • 4 عدد چغندر کوچک
  • به 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون تقسیم کنید
  • نمک دریا ½ قاشق چایخوری
  • نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه

برگر

  • یک دکمه سفید یا قارچ کرمینی 12 اونسی را به قطعات کوچک برش دهید
  • 12 اونس گوشت گاو آسیاب شده (برای چمن توصیه می شود)
  • 8 عدد برگ کاهو سبز یا سبز

نکات برتر ورقه های گوجه فرنگی ؛ ترش پیاز فلفل

1 فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

2 تمام سبزیجات ریشه را به چوب کبریت ضخیم برش دهید. 1 قاشق غذاخوری روغن با 1 قاشق غذاخوری نمک و فلفل مخلوط کنید.

3 روی یک ورقه پخت قرار دهید و 20 دقیقه بپزید و تا نیمه قهوه ای طلایی شود.

4 در حین پخت سیب زمینی. وسط تابه را گرم کنید. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون باقی مانده را به مدت 5 دقیقه بجوشانید و تفت دهید تا نرم شود.

5 بگذارید 5-10 دقیقه خنک شوند. سپس آن را با گوشت گاو مخلوط کرده و چهار حبه درست کنید. همبرگرها را از هر طرف بپزید تا دمای داخلی آن به 160 درجه فارنهایت برسد.

6 برگر را با برگ های کاهو و مواد مورد علاقه خود را روی آن بریزید. مقدار زیادی سبزیجات ریشه ای تغذیه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید