You are currently viewing هفت غذا برای خوردن با کرونا

هفت غذا برای خوردن با کرونا


در دوران کرونا چه غذاهایی بخورم؟

در این دوران قرنطینه ، ما باید تمام اقدامات لازم را برای حفظ سلامتی خود انجام دهیم.

اما چگونه می توانیم سالم بمانیم اگر نتوانیم غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟ بسیاری از مردم غذای اشتباه می خرند و مجبورند برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به Yangon Sixty Stores مراجعه کنند.

نکاتی که هنگام نگهداری مواد غذایی باید در نظر داشته باشید

شما باید یک منو ایجاد کنید که تا پایان قرنطینه به شما نشان می دهد. قبل از تصمیم گیری در مورد غذاهای مورد نیاز خود باید دو استاندارد را رعایت کنید.

غذاها باید دارای ارزش غذایی بالایی باشند.
غذاها حداقل تا 2-3 هفته خراب نمی شوند.

در اینجا لیستی از هفت ماده غذایی است که باید در نظر داشته باشید تا به شما در تهیه لیست خرید کمک کند.

غذاهایی که برای قرنطینه کرونا باید بخورید

1. محصول

تا جایی که می توانید از این دانه ها خریداری کنید.

گندم
برنج
ذرت
انار یا رزماری
جو یا ساتو
گندم سیاه
ساگو مروارید یا سابودانا

غلات غذای اصلی ایران است. علاوه بر این ، غلات فواید زیادی برای سلامتی دارند.

آنها منبع خوبی از کربوهیدرات ها هستند که به ما انرژی می دهند.
غلات کامل قند خون را بالا می برند.

2. برداشت

در دوران کرونا چه غذاهایی بخورم؟

حبوبات یکی از محبوب ترین غذاهای پر پروتئین در جهان است. اینها لوبیای مغذی هستند

  • نخود فرنگی
  • ظهر سبز
  • اوراد
  • اسیر
  • شبکه
  • ماتار
  • او خورد

بیشتر بخوانید:

3 کوکی های گندم

اینکه ما در میانه یک بیماری همه گیر هستیم به این معنا نیست که باید وعده های غذایی را حذف کنیم. یک بسته کوچک آرد بردارید. این ترقه ها خوشمزه هستند و خوردن آنها می تواند لحظات خوشی را در این روزهای تلخ برای ما رقم بزند. و آنها برای سلامتی شما مفید هستند.

آنها به شما انرژی می دهند و از چاقی جلوگیری می کنند.
کراکر گندم می تواند خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد

4 سبزیجات می توانند برای مدت طولانی تازه بمانند

سبزیجات زیادی وجود دارد که می توان آنها را برای مدت طولانی ذخیره کرد و خبر خوبی برای کسانی است که عاشق سبزیجات هستند. پس برو و بخر …

  • هویج
  • سیب زمینیها
  • از
  • کلم
  • زنجبیل
  • اسکواش
  • هویج
  • سیر و پیاز

چغندر ؛ هویج، برخی از این سبزیجات مانند هویج باید در یخچال نگهداری شوند. اما به راحتی می توانند حدود دو هفته دوام بیاورند. آنها سبزیجات می خواهند.

مقاومت خود را افزایش دهید.
همیشه سطح هورمون خود را کنترل کنید.

5 پودر شیر

شما اکنون به شیر مورد نیاز خود نیاز دارید. بنابراین می توانید از مقدار زیادی شیر خشک (در صورت روشن نشدن) 1 تا 2 سال برای اضافه کردن چای یا قهوه خود استفاده کنید ، یا آن را در آب گرم مخلوط کرده و به عنوان شیر ساده بنوشید. شیر خشک تمام فواید شیر را دارد

ماهیچه های خود را قوی نگه دارید.
در این زمان ویتامین D مصرف کنید زیرا نمی توانید به اندازه کافی نور خورشید دریافت کنید.

6. آجیل

در دوران کرونا چه غذاهایی بخورم؟

اینها میان وعده هایی هستند که ماه ها می توان آنها را خورد. بادام زمینی بادام ها؛ Thiho دانه ws

کلیه ها و کبد خود را سالم نگه دارید.
بدن خود را با چربی های سالم مکمل کنید.

7. روغن نباتی و کره

هنگامی که فشار زیاد است ، در صورت سفت شدن سبزیجات و حبوبات ، می توانید چپاتیس یا برنج را با گوشت بخورید. روغن نباتی و کره فواید زیادی دارند:

آنها منبع مهمی از مواد مغذی مانند ویتامین K هستند.
از بین این موارد ، ویتامین A می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

برای خرید غذای مورد نیاز خود بیرون نروید. لیستی تهیه کنید و هوشمندانه خرید کنید. شما می توانید در طول دوران قرنطینه با غذاهایی که ذکر می کنیم سالم بمانید. در خانه بمانید دستورالعمل های بدون بحران و فاصله اجتماعی COVID-19 را دنبال کنیدنمی تواند


بیشتر بهم خبر بده:

خستگی مکرر می تواند یکی از علائم بیماری عروق کرونر قلب باشد.
آیا کرونا به سلامت دهان و دندان آسیب می رساند؟
چگونه می توان کروناویروس جعلی پیدا کرد؟
کمبود ویتامین چگونه می تواند بر شدت عروق تأثیر بگذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید