You are currently viewing نکات مهم برای یک سبک زندگی سالم

نکات مهم برای یک سبک زندگی سالم


مردم زندگی دارند. کار ، دوستان عزیز، سرگرم کننده تلاش برای تعادل گذراندن تعطیلات با لیست کارهای بی پایان ، اغلب باعث می شود احساس خستگی کنید.

چطور می پرسید؟ آیا من انتظار دارم که غذای سالم هم بخورم ؟؟؟

شما ببینید زمان واقعاً اینجا نیست.

اولویت هایی وجود دارد.

آنها خیلی مشغول آشپزی هستند یا وقت دارند دو یا سه قسمت مورد علاقه خود را در یک شب شلوغ تماشا کنند.

آشنا بنظر رسیدن؟

این افراد (من 100٪ آن را مقصر می دانم) بسیار شلوغ هستند. داشتم با کار زیاد می دویدم. میله های پروتئینی یکی از تنقلات آماده را گرفتم و تمام کردم.

اما در عمل ، در این صورت شاید حساب شما نیاز به فعال سازی داشته باشد. سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای مهم باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به سلامت و رفاه خود نیاز دارید.

اینها تنها برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا چند روش ساده وجود دارد تا بتوانید کمی سالم تر و خودمحورتر عمل کنید.

1 حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید. روز خود را با حداقل 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید. شما یک سوم آن هستید. بقیه را در کیف خود بگذارید و در صورت نیاز آن را بچسبانید.

2 یک میان وعده سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه شوید و آماده نباشید ، مقاومت در برابر آن سخت تر خواهد بود. بادام ها؛ کره آجیل ؛ کیک های برنجی شکلات تلخ میوه ها ترشی رنده شده بردارید.

3 صبحانه بخور به شما انرژی روزانه می دهد و نیاز به کافئین و قند را در طول روز برطرف نمی کند ، بنابراین ترکیب خوب پروتئین و چربی به تعادل قند خون شما کمک می کند.

4 بعد از هر وعده غذایی سبزیجات سبز اضافه کنید. هم بزنید. لوبیا سبز با سیر و روغن زیتون کدو سبز را با مقداری اسفناج در نظر بگیرید. یوم!

5 تا جایی که ممکن است از سس پرهیز کنید. در عوض ، آن را ساده نگه دارید. روغن زیتون لیموناد ، نمک و فلفل. مزه اش خوب است.

6 از چربی ها نترسید. همه سلولهای ما به چربی نیاز دارند. آن وجود ندارد. این یک الزام است.

7. اضافه کنید تعداد کمی از مردم در واقع مقدار مناسب میکرو و ماکرو را برای نیازهای روزانه خود دریافت می کنند. مثلا، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید از کمپلکس b مناسب استفاده کنید. مصرف قرص باعث از دست دادن ویتامین B می شود. اینها چیزهای ترسناکی است.

8 استراحت کنید. پیاده روی تهویه قهوه بنوش. به پادکست گوش دهید کتاب بخوانید هر کاری دلت می خواهد بکن.

9 خودتان را دوست داشته باشید. کارها را ساده انجام دهید و سعی کنید زیاد روی مشکل تمرکز نکنید. با خودتان ملایم باشید.

10 خود را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند. با تفکر مثبت به کلمات خود اهمیت دهید. کمتر از حد توان خود تلاش نکنید.

توجه داشته باشید که این سه نکته آخر فقط مربوط به غذا یا تغذیه نیست.

شما فقط به شماره یک اهمیت می دهید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید