You are currently viewing نوشیدن قهوه قبل از ورزش چربی سوزی می کند.  رویا خادمیان

نوشیدن قهوه قبل از ورزش چربی سوزی می کند. رویا خادمیان


نوشیدن قهوه قبل از ورزش برای کاهش وزن - نوشیدن قهوه قبل از ورزش چربی سوزی می کند.

نوشیدن قهوه قبل از ورزش می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند

تحقیقات قبلی ارتباط بین مصرف کافئین و افزایش عملکرد ورزشی را نشان داده است. با این حال ، اطلاعات محدودی در مورد اثرات کافئین بر چربی سوزی در بدن وجود دارد. تأثیر کافئین در تمرینات صبح و بعد از ظهر با استفاده از آزمایشات استاندارد بر روی مردان فعال آزمایش شد.

محققان دریافتند که مصرف همان مقدار کافئین ، مانند یک فنجان قهوه قوی ، 30 دقیقه قبل از ورزش هوازی ، به ویژه بعد از ظهر.

کافئین در دانه های قهوه یافت می شود ، به طور طبیعی در برگ چای و دانه های کاکائو یافت می شود. نوشیدنی های انرژی زای تجاری ؛ غلات و بسیاری از غذاهای دیگر حاوی کافئین هستند. مقایسه استفاده از این محرک با هوشیاری ، عملکرد شناختی و کاهش وزن.

سازمان غذا و دارو توصیه می کند که بزرگسالان سالم بیش از 400 میلی گرم کافئین در روز ، معادل چهار یا پنج فنجان قهوه ، مصرف نکنند.

مطالعه محققان دانشگاه گرانادا در اسپانیا نشان داد که کافئین با استقامت بی هوازی ارتباط دارد. بهبود عملکرد ورزشی با افزایش استقامت و استقامت هوازی و قدرت عضلانی. داده ها نشان می دهد که تأثیر مثبت بر این نشانگرهای فعالیت در حین تمرین هوازی بیشتر از تمرینات بی هوازی است.

این مطالعه شامل 15 مرد با میانگین سنی 32 سال بود. شرکت کنندگان صبح و بعد از ظهر ورزش کردند و 30 میلی گرم قبل از هر تمرین 3 میلی گرم کافئین به ازای هر کیلوگرم مصرف کردند.

فرانسیسکو آمارو گیت ، نویسنده این مقاله گفت: “سطح بالای کافئین در 30 دقیقه قبل از آزمایش هوازی منجر به مطالعه ما شد ، که به احتمال زیاد علت افزایش چربی در حین ورزش ، روز به روز بود.”

نوشیدن یک فنجان قهوه یا یک فنجان کافئین قبل از یک تمرین هوازی شدید بعد از ظهر بهترین راه برای افزایش چربی بدن است.

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا خادمیان روی لینک زیر کلیک کنید.

برنامه غذایی دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید