You are currently viewing مصرف پروتئین و کاهش وزن

مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا می توانم با خوردن پروتئین وزن کم کنم؟

آیا می توانم با خوردن پروتئین وزن کم کنم؟

مهمترین چیز در هر برنامه کاهش وزن است ، افزایش وزن تقویت این یک توانایی است. در همه جا ، اعضا و کاربران به طور قابل توجهی بیشتر از سالن بدنسازی از سالن بدنسازی استفاده می کنند. بنابراین نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم بدنبال راهی برای کاهش چربی بدن و افزایش وزن سالم هستند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش خود را درک می کنند. همه چیز خوب است ، اما پاسخ منفی است.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی انسان است. برنامه ها معمولاً تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات های زیاد و پروتئین های زیاد را تنظیم نمی کنند.

توزیع قابل قبول درشت مغذی ها برای کربوهیدراتها 45-65 است. 10-35 پروتئین و در مجموع 20-35 کالری.

جای تعجب نیست که حداقل 15 تا 25 درصد از مردم درک نسبت مناسب درشت مغذی ها برای نیازها و نوع بدن خود را دشوار می دانند.

بنابراین می توانید همه چیزهایی که می خورید و برنامه روزانه خود را پیگیری کنید. برنامه شما به شما می گوید که شما درشت مغذی های مورد نیاز خود را دارید. اما این اعداد برای رسیدن به اهداف شما است.

رژیم های مزمن متابولیسم بسیاری از افراد را مختل کرده است. این افراد علاوه بر کاهش متابولیسم ، تمرینات مقاومتی لازم برای ساختن اندامی لاغر و بهبود متابولیسم را ندارند.

چند روز در هفته ، همراه با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی ، می توانید وزن خود را بیشتر از وزن خود کاهش دهید.

راه حل این است که یک برنامه آموزشی ایمنی ایجاد کنید و پروتئین مصرفی خود را افزایش دهید تا ماهیچه مناسب ایجاد شود و بهبودی حاصل شود.

خوردن گوشت در روز نه تنها بدن را تغذیه می کند بلکه شما را در مقایسه با غذاهای پرکالری و پرکالری سیر می کند.

تمرکز بر میزان مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز می تواند میزان کالری دریافتی شما را به میزان قابل توجهی کاهش داده و میزان مصرف پروتئین را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

اگر می خواهید پروتئین را با زمان کمتری دریافت کنید ، پس از تمرین از مکمل پروتئین آب پنیر استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این پروتئین را تکان دهید

مواد تشکیل دهنده غذا

1 فنجان شیر بادام شیرین نیست

1/2 فنجان زغال اخته خیلی سرد

1/2 فنجان انبه یخ می زند

2 بسته پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شودنمی تواند


بیشتر بهم خبر بده:

افسانه های کاهش وزن و تغذیه
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید