مسخ شخصیت و خستگی آدرنال

کسانی که از اضطراب رنج می برند اغلب می گویند که احساس خستگی یا فرسودگی می کنند. احساس صافی، خستگی، مه آلود شدن و سرگیجه می کنند. احساس مسخ شخصیت اغلب زمانی ایجاد می شود که فرد ناامید می شود و در چرخه ای از اضطراب و ترس گرفتار می شود.

یک توضیح منطقی برای این احساسات و همچنین راهی برای غلبه بر وضعیت استرس زا و غیر واقعی که در حال حاضر در حال گذراندن است وجود دارد.

توضیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

کسانی که از اضطراب رنج می برند اغلب می گویند که احساس خستگی یا فرسودگی می کنند. آنها همچنین با احساسات غیرواقعی و مه مغزی دست و پنجه نرم می کنند. این احساس خشک شدن ناشی از ترکیبی از موارد زیر است:

۱- ترشح مداوم آدرنالین، در پاسخ به عادت به تفکر ترسناک.

۲- کاهش قابل توجه سروتونین به دلیل تفکر مداوم در مورد استرس، اضطراب و سوء تغذیه/تغذیه.

به همین دلیل است که بسیاری از مبتلایان به اضطراب اغلب خود را در حالت فرسودگی به دلیل آزاد شدن کل آدرنالین می بینند. هر فکر مضطرب باعث ترشح متوسط ​​آدرنالین می شود و هر وحشت زده به ترشح حتی بیشتر فکر می کند. کاملاً منطقی است که فرد پس از مدتی علائم خستگی آدرنال و مسخ شخصیت را تجربه کند.

سایر بازیکنان:

استرس عمومی
فشارها و مسائل حل نشده
افراد و موقعیت های استرس زا
رژیم غذایی نامناسب، تغذیه، غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده
اجتناب از وعده های غذایی
کمبود خواب
بیماری
دارو

یک الگوی خاص وجود دارد که به راحتی قابل شناسایی است.

فرد شروع به تجربه علائم زیر می کند:

احساس خستگی به خصوص در ابتدای روز.
از نظر احساسی صاف
کمبود اشتها
بیخوابی
ناتوانی در تمرکز
سرگیجه و سبکی سر
واکنش های هیپوگلیسمی – واکنش به مواد غذایی با محتوای کربوهیدرات بالا.
احساس غیر واقعی بودن و سردرگمی – علائم مسخ شخصیت

باور کنید یا نه، با یک رویکرد درست، این احساس مسخ شخصیت و خستگی آدرنال در واقع خیلی سریع از بین می رود. برخی اصلاحات در رژیم غذایی/تغذیه و رفتار فرد را در مسیر درست بازگرداند و نتیجه آن تطبیق علائم فوق است.

این مهم است که بدانیم چگونه به طور طبیعی ذهن و بدن را از خستگی آدرنال و احساس مه مغزی ناشی از خستگی آدرنال ترمیم کنیم.

بهتر است از:

غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده
کافئین: قهوه، چای، نوشابه، شکلات
مردم خسته
استرس به طور کلی
کربوهیدرات بدون پروتئین (ترکیبی از ذخایر کربوهیدرات در حال کار)
محرک غذاها و داروها

سیستم شفا:

بازآموزی مغز: یادگیری توقف استرس و جایگزینی آن با رفتارهای مولد.
ذهن مسابقه ای را خاموش کنید: به ذهن غیرشخصی فرصت تازه کردن بدهید. پاکسازی ذهن کار می کند.
تفریح ​​درمانی در حد اعتدال: فعالیت های آرام در فضای باز که ذهن و بدن را تحریک می کند.
رژیم غذایی خنثی: سطح قند خون، غذاهای غیر نشاسته ای، پروتئین بدون چربی، چربی های خوب، سبزیجات و میوه ها را تثبیت می کند.
رژیم غذایی با سروتونین: به بدن کمک می کند تا به طور طبیعی سروتونین در مغز تولید کند (رژیم غذایی خنثی کننده اضطراب)
خواب خوب و آرامش
۴-۵ وعده غذایی کوچک در روز
هرگز یک وعده غذایی را از دست ندهید
از نمک دریا استفاده کنید
آب خالص
مکمل ها: ویتامین B کمپلکس، ویتامین E، ویتامین C، مولتی ویتامین

ذهن و بدن قادر به شارژ و تجدید هستند. این شما هستید که باید این تغییرات را انجام دهید تا به آن اجازه انجام این کار را بدهید. خودآموزی ضروری است، به خصوص پس از اینکه فرد با افکار دائمی ترس و اضطراب سیستم را تحت فشار قرار می دهد. زمان آن فرا رسیده است که این عادت را ترک کنید، یاد بگیرید که مغز را مجدداً آموزش دهید، غذاهای سالم به بدن ارائه کنید و به ذهن و بدن فرصتی برای طراوت و تجدید حیات بدهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر