You are currently viewing مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز

مزایای شیر a2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در رژیم غذایی متعادل شما برای یک شیوه زندگی فعال جای می گیرند ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی شامل پروتئین ، ویتامین دی سرشار از بسیاری از مواد مغذی مهم از جمله کلسیم و پتاسیم است. اما برای برخی افراد ، شیردهی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم مصرف محصولات لبنی هستید ، ممکن است بخواهید a2 Milk را امتحان کنید اگر نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید. در این پست ، a2 Milk چیست؟ مزایای شیر a2 برای ورزشکاران به عنوان یک ورزشکار ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید این غذا را برای کمک به نیازهای خود اضافه کنید.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

متشکرم برای a2 شیر مثل همیشه ، من از این پست حمایت می کنم. همه نظرات از آن من است. من همین فلسفه را دارم. این تنها در همکاری واقعی با افرادی است که ارزشها را به اشتراک می گذارند.

شیر A2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گرفته شده است. شیر معمولی حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، اما شیر a2 فقط حاوی پروتئین A2 است. شیر A2 به ویژه از گاوهایی تهیه می شود که حاوی پروتئین A2 طبیعی و A1 نیستند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از فواید شیر a2 این است که فقط حاوی پروتئین A2 است که به هضم غذا کمک می کند و برخی از افراد از زخم معده جلوگیری می کنند. با توجه به جرم اسید آمینه متفاوت پروتئین های A2 ، این پروتئین با پروتئین های A1 متفاوت است.

شیر با میوه a2

طبق مطالعه ای از دانشگاه پردو ، برخی از افرادی که پس از مصرف منظم شیر از ناراحتی معده رنج می برند ، می توانند با نوشیدن شیر حاوی پروتئین A2 علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر می توانید شیر بز یا گوسفند را بدون هیچ مشکلی بخورید ، به احتمال زیاد اکثر این محصولات فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

a2 مزایای حیوانات و پایداری در مزارع لبنی

همانطور که می دانید ، تغذیه کلی جونز ما بر پایداری طولانی مدت و شیوه های ایمن پرورش تأکید می کند. بنابراین ، بسیار خوب است بدانید که همه مزارع لبنی a2 Validus را برای مزایای حیوانات تشخیص می دهند. این بدان معناست که آنها از برنامه جامع حسابرسی و ارزیابی لبنیات که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود ، پیروی می کنند. به منظور حفظ این گواهینامه ، کشاورزان ملزم به انجام ممیزی ها ، ممیزی ها و ممیزی هایی هستند تا از رعایت استانداردهای مراقبت از حیوانات خود اطمینان حاصل کنند. در بررسی ها و تمرینات شرکت کنید. مراقبت مناسب از نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات بلکه رفاه کارگران و تأثیر محیطی مدل کسب و کار آنها را نیز در نظر می گیرد. برنامه بلند مدت آنها به اجزای کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی اشاره می کند. حفظ کیفیت خاک و آب ؛ کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ؛ افزایش تنوع زیستی و کاهش آلودگی در مزارع.

اکنون متوجه هضم و فواید محیطی شیر a2 شده اید. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به مواد مغذی موجود در a2 Milk که از عملکرد ورزشی پشتیبانی می کند ، بیندازیم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، شیردهی ممکن است به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر قطع شود. اما به تازگی ، مسیر انسانی وجود داشته است بدون شرایط غیر لبنی نیز وجود دارد. این ممکن است به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده باشد ، یا ممکن است به دلیل روندی باشد که اینفلوئنسرها را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کند.

مشکل این است که محصولات غیر لبنی مواد مغذی و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی مانند شیر را ندارند. برای ورزشکاران ، این یک پروتئین است ، ویتامین دی این به معنی از دست دادن مواد مغذی است که برای عملکرد مهم هستند ، مانند کلسیم و پتاسیم. در مقابل ، شیر a2 یک شیر واقعی است ، بنابراین حاوی کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم مانند شیر است.

شیر شکلاتی بعد از ورزش

گوشت

پروتئین یک ماده مغذی ضروری برای رشد و بهبود عضلات است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های داخلی شما کمک می کند. مسئول تعادل مایع ؛ حتی می تواند بر سیستم ایمنی بدن شما نیز تأثیر بگذارد. همچنین برای تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی مهم است. شیر A2 در هر فنجان 8 گرم پروتئین و حاوی لوسین ، حاوی ایزولوسین و والین است. این اسیدهای آمینه برای سنتز پروتئین عضلات ضروری هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مصرف 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا در طول 30 دقیقه ورزش برای بهبود ریکاوری ماهیچه ها مهم است. اگر با سرکوب اشتهای خود بعد از ورزش مشکل دارید ، مایعات غنی از پروتئین مانند شیر ، راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن است. یک فنجان شیر را با یک مشت آجیل و مخلوطی از مواد مانند ادامام خشک یا پودر پروتئین یا کره به اسموتی اضافه کنید تا نیاز پروتئین شما پس از تمرین نرم شود. راهی آسان برای هضم

ویتامین دی

ویتامین D نه تنها در ماهیچه ها و استخوان ها بلکه در سیستم ایمنی نیز نقش مهمی دارد. این ماده مغذی به روده ها کمک می کند تا کلسیم را که برای سلامت استخوان ها مهم است ، جذب کنند. سطوح پایین ویتامین D خطر شکستگی را افزایش می دهد و از مواد مغذی مهم برای ورزشکاران برای جلوگیری از آسیب ها استفاده می کند. ویتامین D همچنین برای رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم التهاب و پاسخ ایمنی مهم است. اگرچه مقدار کمی غذا حاوی ویتامین D است ، اما یک فنجان از فواید شیر a2 15 درصد نیاز روزانه به ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده مغذی در بدن ، به ساخت استخوان ها و دندان ها و همچنین عضلات و بافت ها کمک می کند. این برای عملکرد عصبی و هورمونی مهم است. دریافت ناکافی کلسیم ، که برای انقباض عضلات مورد نیاز است ، به ورزشکاران کمک می کند تا عضله خود را تقویت کنند. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند زیرا خطر از دست دادن استخوان و شکستگی وجود دارد. برای برآوردن نیازهای کلسیم ، یک لیوان شیر a2 25 درصد از کلسیم مورد نیاز روزانه را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم سلامت استخوان را حفظ کرده و از گرفتگی عضلات جلوگیری می کند. این یک الکترولیت است که فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می کند. آبرسانی مناسب مهم است. عرق اغلب در حین ورزش شدید از بین می رود. در یک لیوان شیر ، می توانید 8 درصد از پتاسیم توصیه شده روزانه خود را مصرف کنید.

اب

کم آبی بدن ورزشکاران می تواند منجر به از دست دادن عملکرد شود ، خستگی زودرس موش صحرایی این می تواند باعث سردرد و گرمازدگی شدید و فلج شود. کم آبی بدن می تواند مانعی برای بهبودی باشد. در واقع ، تنها 1-2٪ مایعات بدن و کاهش وزن بدن باعث اختلال در استقامت و حافظه می شود. شیر A2 می تواند مصرف روزانه مواد مغذی شما را در نظر بگیرد و سایر مواد مغذی را که عملکرد را پشتیبانی می کنند ، تامین کند.

ورزشکاران چگونه می توانند از شیر a2 استفاده کنند؟

لطفا توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر است. به همین دلیل است خیر این دارو از نظر پزشکی برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به آب پنیر و شیر مناسب است. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ یک از این علائم را ندارید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم با یک لیوان کامل 2 قاشق غذاخوری در روز کار کنید و علائم GI خود را زیر نظر داشته باشید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا ایده هایی برای افزودن شیر a2 به رژیم غذایی وجود دارد.

  • بعد از ورزش به عنوان میان وعده بخورید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است. یک لیوان شیر با یک مشت ادامام خشک شده برای پروتئین اضافی و یک میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی امتحان کنید.
  • برای بلغور جو دوسر ، جو دوسر یا بلغور جو دوسر را یک شبه به جای آب مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در آب میوه صبح خود استفاده کنید
  • قبل از تمرین با غلات یا موزلی برای میان وعده سرو کنید
  • به قهوه خود کرم A2 اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آموزشی 1-1 تغذیه ما با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کند حداکثر استفاده را از سوخت و ناراحتی دستگاه گوارش برای عملکرد ببرید.



دیدگاهتان را بنویسید