You are currently viewing مجموعه قند خون  دیابت بارداری 101 – تغذیه مادلین

مجموعه قند خون دیابت بارداری 101 – تغذیه مادلین



بیایید در مورد خون صحبت کنیم ، عزیزم … بیایید همه در مورد GD صحبت کنیم.

دیابت بارداری به طور کلی برای کربوهیدرات ها در هر مرحله ای از مراحل اولیه بارداری یا برای اولین بار غیرقابل تحمل است. اما این تحقیقات نشان می دهد که می تواند نشانه ای از دیابت نوع 2 در پنج سال باشد (YIKES!) (SOURCE). اما نترسید. زیاد زنان می توانند از طریق YUMMY REAL FOOD با حرکت و ورزش عالی (SOURCE) (SOURCE) (SOURCE) با موفقیت مدیریت کنند.

به عبارت ساده ، تشخیص GD به این معنی است که بارداری شما در تحمل کربوهیدرات ها در بدن شما و حفظ سطح طبیعی قند خون دچار مشکل است. بدن شما به انسولین خوب پاسخ نمی دهد. بنابراین امیدوارم کسی به زودی کار خود را شروع کند.

Sht tsorm ، همچنین به عنوان “هورمون بارداری در سه ماهه سوم” شناخته می شود ، این روند را تشدید می کند. # نوشتن

واقعیت خنده دار: زنان باردار سالم میزان قند خون پایین تری نسبت به زنان غیر باردار دارند. بنابراین ، برخی از اهداف درمانی فعلی باید به چالش کشیده شود.

آخرین باری که هفته گذشته قند خونم را کنترل کردم ، بر اساس مطالعه ای در سال 2011 ، من تصمیم گرفتم از نقشه راه پیروی کنم مراقب دیابت باشید:

روزه داری: 70.9 +/- 7.8mg / dl

1 ساعت بعد از غذا – 108.9 +/- 12.9mg / dl

99.3 +/- 10.2 میلی گرم در دسی لیتر 2 ساعت بعد از غذا
(
منبع اطلاعات)

آره، با پزشک خود در مورد میزان بهینه قند در بدن خود صحبت کنید ، زیرا هرکسی تحمل گلوکز متفاوتی دارد. هدف این است که شرایط را تقریباً عادی نگه داریم شما تا جایی که امکان دارد بنابراین ، مراحل ذکر شده در بالا فاصله کمی را فراهم می کند.

توجه کنید که بدن شما چگونه به کربوهیدرات ها واکنش نشان می دهد. اما شما قند خون خود را افزایش نمی دهید ، بنابراین نباید سبزیجات و میوه های بدون کلسیم مصرف کنید. نگران چربی یا پروتئین نباشید.

دانه های تصفیه شده ؛ شیرینی ؛ غذاهای قندی و شیرین ؛ از شیرین کننده های مصنوعی و چربی های ترانس خودداری کنید. میزان کربوهیدرات هایی که می خورید و میزان وزنی که برای افزایش یا حفظ در دوران بارداری نیاز دارید.

ورزش منظم بخش دیگری از چالش کنترل قند خون است. من روزانه حدود 30 دقیقه با مشتریانم وقت می گذارم. یک کوه کوچک با یک تمرین مقاومتی (SOURCE) مانند پله ها یا وزنه های مچ پا ، آرام در اطراف خود قدم بزنید.

ورزش می تواند استرس را کاهش دهد ، که ثابت شده است به دلیل افزایش سطح کورتیزول ، مقاومت به انسولین و استرس را افزایش می دهد. به عنوان یک اقدام اضافی ، مکمل های پروبیوتیک مصرف کنید که میزان بروز دیابت بارداری (SOURCE) را کاهش داده و شدت آن را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید