You are currently viewing قند  چاق  محصولات لبنی  سه بزرگ را به راحتی تغییر دهید

قند چاق محصولات لبنی سه بزرگ را به راحتی تغییر دهید


pexels-photo-3821250.jpeg

در اینجا برخی از نکات کلیدی وجود دارد که من هنگام شروع کار با شخصی به آنها توجه کردم.

دارم تماشا میکنم امتیاز کلیدی در ابتدای صحبت هایمان متوجه شدیم که آنها چگونه غذا می خورند و کجا هستند.

هنگامی که من برای اولین بار شروع به مطالعه تغذیه کردم ، به من گفتند که ما باید با آنها ملاقات کنیم. در آن زمان (یک دهه پیش) نمی دانستم منظورم چیست. با ادامه تمرین ، متوجه شدم که این یک روش متفاوت است ، “مرحله به مرحله”. مثلا، اگر فردی برای صبحانه نوشابه می خورد ، ممکن است آب سبز و میوه ها را به کوفته تبدیل کند. چرا؟ چون یک مرحله نیست ، سه مرحله است؛ 3 مرحله برای 3 صبحانه بسیار سریع است.

بنابراین برای ملاقات با افرادی که در آن هستند من 3 مرحله به آنها دادم. حتی اگر می خواهید 4 قدم جلوتر بروید ، باز هم می توانید آنها را با خیال راحت انجام دهید. بودجه آنها ؛ آنها برای توانایی ها و آرامش خاطر خود ایمن هستند.

در اینجا سه ​​مورد اصلی که می توانید در حال حاضر تغییر دهید آورده شده است ، که رژیم غذایی شما را به یک جهش بزرگ تبدیل کرده و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری به شما می دهد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به نسخه سالم تری روی آوریم. تغذیه همیشه “خوب / بهتر / بهتر” است

قند چربی ها و محصولات لبنی دارای لایه های خوب / بهتر / بهترین هستند. در اینجا 3 غذای برتر که می توانید امروز (اساسی تر / طبیعی تر / نزدیک به طبیعت) تهیه کنید آورده شده است. من تمام تلاشم را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین در اینجا نسخه دستگاه آب در اینجا آمده است.

قند

pexels-photo-257834.jpeg

ما از شکر سفید در زمینه تغذیه خود خوشم نمی آید [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل سوء تغذیه (و حتی توانایی سرقت مواد مغذی از بدن) به ما اشاره نمی کند. هرگز دوباره یک چیز شیرین امتحان کنید. در اتاق ناهارخوری ما ، شکر سفید را می توان با روش های کمی متفاوت ارتقا داد.

معرفی به جای قند معمولی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. شما گران تر هستید کمی استفاده خواهید کرد. هنگامی که از آن استفاده می کنید ، می توانید آن را کمی بهتر احساس کنید. به تنهایی دور نزنید. شکر سفید شکر سفید است. بنابراین خرید ارگانیک “سالم” نیست کمی تامین کننده کیفیت بهتر چغندرهای غیر GMO برای شکر

یک گزینه بهتر دیگر عسل محلی یا شربت افرا خام. در دره ما ، که در همه جا فراوان است ، می توانید بهترین عسل خام را از میوه ها پیدا کنید. بسیاری از زنبورداران به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت می فروشند. بنابراین از اطراف بپرسید و یکی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. به دلیل مزایای سلامتی “مواد اولیه” ، عسل نباید از نظر فنی پخته شود. اما مواد معدنی هنوز هوشمند هستند. می توان آن را به عنوان جایگزینی برای شکر سفید در دستور پخت استفاده کرد – آن را از وسط نصف کنید. در هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. عمیق تر شربت افرا خالص را پیدا کنید. از خرید شربت ذرت جعلی / نوشابه با طعم افرا خودداری کنید. آنها مواد معدنی از شربت افرا خالص را به شما نمی دهند.

گزینه های دیگر قلع تو را قارچ ها یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی هستند (راستش بیشتر مردم آنها را دوست ندارند). اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه بسیار مرتب است.

چربی:

چربی هنوز دیو دارد [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که آنها به ما آموخته اند که ناسالم و سوء تغذیه هستند ، باید درک کنیم که الف) این روند درست نیست. ب) مهمترین چیز این است که به چربی ها اعتقاد داشته باشیم ج) آشپزخانه ما. چند روش مختلف برای افزایش چربی در یخچال. اگر کاربر Margin هستید ، این را بررسی کنید. [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

معرفی مانند نکات موجود در راهنمای چربی بالا ، آووکادو ، کره دانههای چیا؛ روغن نارگیل و شیر ؛ روغن سبوس برنج و دانه ها ؛ گی (کره پاک شده) ؛ ارگانیک / آجیل و دانه ها ؛ روغن زیتون (باکره) و روغن کنجد.

یکی دیگر از گزینه های بهتر / بهتر – روغن زیتون بکر ارگانیک.

محصولات لبنی

در حالی که چربی دارای جن است ، از سوی دیگر ، محصولات لبنی هنوز منبع اصلی تغذیه هستند. او به نسل ما آموخت که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای تقویت استخوان ها ، محصولات لبنی است. ما تازه داریم این را می دانیم. این خیلی درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حقیقت ، اگر بیش از حد غذا بخوریم ، اجتناب از شیر (که اغلب در سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان است) واقعاً دشوار است. اما وقتی غذاها و آشپزی خودمان را بیشتر انتخاب کنیم ، می توانیم به آن برسیم. به نظر می رسد بسیاری از مشتریان من با حذف محصولات لبنی برای انتخاب یا حذف رژیم غذایی ، گوارش خود را چندین برابر بهبود بخشیده اند. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

معرفی هر جا که از محصولات لبنی استفاده می کنید شیر خشک بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر به عنوان جایگزین قهوه برای قهوه یا بادام یا غلات استفاده کنید [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

یک گزینه بهتر دیگر: خودتان شیرهای جو دوسر یا آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با رایانا رایگان صحبت کنید

منبع آنها دشوار نیست. این شامل خرید یک سوئیچ و گنجاندن آن در کاری است که انجام می دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را تا حد زیادی ارتقا دهید.

(به کمک بیشتری نیاز دارید؟) اجازه دهید اصول اولیه تغذیه پیچیده را ساده کرده و مراحل لازم را برای انجام آن به شما ارائه دهم. بیایید صحبت کنیم.

xo

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید