You are currently viewing فواید نوشیدن شیر بعد از ورزش – دکتر  رویا خادمیان

فواید نوشیدن شیر بعد از ورزش – دکتر رویا خادمیان


tasvir shakhes20 - فواید نوشیدن شیر بعد از ورزش

فواید نوشیدن شیر بعد از ورزش

به گفته محققان ، نوشیدن دو لیوان شیر بعد از تمرین می تواند به سوزاندن چربی و عضله سازی کمک کند.

محققان دانشگاه مک مستر در همیلتون ، انتاریو ، گزارش دادند که به 56 مرد بین 18 تا 30 سال ، هفته ای 5 روز تمرین داده می شود. شرکت کنندگان به سه گروه تقسیم شدند.

گروه 1: ورزش کنید و دو لیوان شیر کم چرب بنوشید.

گروه دوم به همان میزان پروتئین و انرژی شیر را بعد از ورزش مصرف می کنند.

گروه سوم: ورزش کنید و کربوهیدرات بنوشید.

در پایان این دوره ، گروه شیرخوار حدود یک کیلوگرم چربی و گروه کربوهیدرات خوار نیم کیلوگرم چربی از دست دادند.

افرادی که از نوشیدنی های سویا استفاده می کنند چربی خود را از دست نمی دهند. گروه شیرخوار 40 درصد یا 115 گرم بیشتر از افرادی که سویا مصرف کردند ، افزایش یافت.

علاوه بر این ، گروه لبنیات 36 or یا 1500 گرم توده عضلانی بیشتری نسبت به گروه کربوهیدرات ها پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید