You are currently viewing “غذا” غیر غذایی

“غذا” غیر غذایی


پست های بعدی وبلاگ روی یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید وقتی نتایج واقعی و ماندگار هستند ، متمرکز می شود.

و این یکی را انجام خواهد داد.

پس چی؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. بین رژیم غذایی شما و سایر موارد موجود در این لیست یک خط مستقیم وجود دارد.

شما می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی باشد که مانع فعالیت شما شود.

واقعیت
یک نوع غذای خاص برای جلب رضایت شما طراحی شده است.

نه تنها می خواهید این غذا را بخورید بلکه بدن شما مملو از بدترین چیزهاست. قندها چربی های ناسالم نمک سرشار از کالری اضافی است و به هیچ وجه مواد مغذی ندارد. ما آنها را فقط کالری می نامیم.

مطالعات نشان می دهد که این “غذاها” شبیه برخی از داروهایی هستند که مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

از این رو این “غذا” برای شما خوب نیست. شما آن را بیشتر می خواهید.

چرا در اطراف کلمه “غذا” به آن اشاره شده است؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، بسیار شبیه غذای واقعی است. اساساً تمام مواد مغذی (فیبر و مواد مغذی) خود را حذف می کند.

من در این ماه اطلاعات زیادی در مورد این غذاها در اختیار شما هستم. چگونه می توانید از خوردن آنها اجتناب کنید؟

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که روی خواسته خود تمرکز کنید و آن را پیگیری کنید.

چه چیزی می خواهید؟ چه زمانی، نوشتن احساسات به شما کمک می کند تا الگویی را ببینید که اولین قدم در کنترل شماست.

بنابراین شما افرادی را دارید که تمایلاتی دارند. چی، چه زمانی، جایی که توجه کنید چرا. این فقط برای چشم شما و یک تمرین عالی است. قطعاً به من کمک کرد!

اماده ای؟ ! در زیر توجه کنید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی معتبر تغذیه جامع
مشاور معتبر کارشناسی ارشد سلامت محل کار
Vitality و تیم قدیمی FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، خوش آمدید به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityنمی تواند این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی برای یک زندگی با کیفیت و فعال است. رایگان چالش ها اولین نفری باشید که محلی برای به اشتراک گذاشتن طنز است.


PSS اگر دلت تنگ شد راهنمای تمرین Time Crunchگرفتن، هنوز زمان دارید تا آن را بدست آورید آن!

دارای 5 ، 10 15 20 دقیقه တို တို، شامل تمرینات م effectiveثر است.

همچنین شامل عکس ها و توضیح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید