You are currently viewing غذای منطقه چیست؟  |  احتمالاً یک منطقه نمونه

غذای منطقه چیست؟ | احتمالاً یک منطقه نمونه


گفته می شود غذاهای منطقه ای باعث کاهش التهاب در بافت های مختلف بدن می شوند. به گفته متخصصان تغذیه ، این برآمدگی ها می تواند باعث افزایش وزن در انسان شود. این عامل اصلی بیماری و پیری زودرس است.

غذای منطقه چیست؟

غذای منطقه چیست؟

دولت منطقه برای دهه ها بسیار محبوب بوده است. طبق قوانین این برنامه ، هر وعده غذایی باید سرشار از پروتئین و چربی باشد. کربوهیدرات ها و چربی ها باید به شیوه های دیگری مصرف شوند تا به سلامت بدن شما کمک کنند.

طبق قوانین هر برنامه ، 40 carbohyd کربوهیدرات در هر وعده غذایی ؛ باید حاوی 30 درصد پروتئین و 30 درصد چربی باشد. به عنوان بخشی از این برنامه ، کربوهیدرات ها باید از نظر قند خون پایین باشند.

به عبارت دیگر ، شما باید از کربوهیدرات هایی استفاده کنید که به آرامی قند بدن شما را پر می کند. این برنامه همچنین باید از چربی های اشباع شده به جای گوشت استفاده کند.

نمونه های غذایی کتوژنیک برای مطالعه

متخصصان تغذیه و محققانی که برنامه را طراحی کرده اند معتقدند کاهش چربی بدن به کاهش چربی بدن کمک می کند. در این افراد روند پیری کاهش می یابد. خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد و فعالیت بدنی را بهبود می بخشد.

دکتر بری سیرز سی سال پیش شروع به کاهش التهاب ناشی از سوء تغذیه کرد. برنامه رژیم غذایی منطقه ای به شما کمک می کند وزن خود را کاهش داده و از سلامت جسمی و روحی بهتری برخوردار شوید. این برنامه بر اساس یافته های دکتر سیرز است و یک برنامه تغذیه ای طولانی مدت است که بر اساس تفاوت غذاها در هورمون ها و سیستم ژنتیکی بدن متفاوت است. برای مشاهده برنامه غذایی کلیک کنید.

نمونه رژیم غذایی

نمونه رژیم غذایی برای کاهش وزن تنها با یک کلیک در روش منطقه ای ، شما باید هر پنج ساعت غذا بخورید و پنج ساعت متوالی از گرسنگی رنج نبرید. می توانید از روش های مختلف برای تعیین غذاها در رژیم غذایی منطقه استفاده کنید. دو روش برای برنامه ریزی وعده های غذایی برای این غذا وجود دارد. آیا غذای منطقه جزء غذاهای بهداشتی است؟

کمک های بصری برای طراحی غذا در برنامه رژیم غذایی منطقه

کمک های بصری برای طراحی غذا در Zone Food

این یکی از ساده ترین و سریعترین راهها برای شروع برنامه رژیم غذایی و ایجاد عادات غذایی بر اساس کیفیت این رژیم است. همانطور که از نامش پیداست ، دست و چشم شما تنها ابزار مورد نیاز برای شروع غذا است.

به این ترتیب از اندازه کف دست برای تعیین هر وعده غذایی استفاده می شود. می توانید تجسم کنید تا هر وعده غذایی را تجزیه کنید. می توانید بشقاب خود را به سه قسمت تقسیم کنید.

پروتئین خالص: یک سوم بشقاب خود را به پروتئین خالص اختصاص دهید. مقدار پروتئین باید به اندازه یک کف دست و ضخامت آن متناسب با ضخامت کف دست شما باشد. در این قسمت سفیده تخم مرغ ، ماهی، ممکن است حاوی گوشت بدون چربی و محصولات لبنی کم چرب باشد.

با دقت بخوانید. شکر رژیمی چیست؟

کربوهیدرات ها دو سوم بشقاب خود را به کربوهیدرات ها بدهید. می توانید از سبزیجات رنگارنگ و مقداری میوه استفاده کنید. بهتر است از سبزیجات و میوه هایی که قند طبیعی بالایی دارند خودداری کنید. سبزیجاتی مانند سیب زمینی ، این ماده در گروه کربوهیدراتهای قند بالا مانند ذرت و موز و انگور قرار می گیرد.

چربی: می توانید کمی چربی اشباع نشده به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در این بخش ، آووکادو ، ممکن است حاوی روغن زیتون و بادام باشد.

عمل چشم بسیار ساده است و برای مبتدیان رژیم غذایی منطقه مناسب است. این روش بسیار انعطاف پذیر است و می تواند در رستوران ها ، کافه ها و کافه ها استفاده شود. کمک می کند که در سفر و مهمانی به برنامه خود وفادار باشید.

روش واحدهای غذایی در برنامه رژیم غذایی منطقه

این تکنیک به شما کمک می کند تا رژیم غذایی خود را با توجه به بدن خود طراحی کرده و پروتئین و مواد مغذی مورد نیاز روزانه را در اختیار شما قرار دهد. کربوهیدرات ها و چربی بدن را به راحتی محاسبه کنید. تعداد واحدهای غذایی که باید روزانه بخورید بستگی به وزن و وزن شما دارد. . بسته به اندازه دور کمر و باسن. یک مرد بالغ به طور متوسط ​​به 14 واحد غذا در روز نیاز دارد.

از سوی دیگر ، یک زن بالغ به طور متوسط ​​به 11 واحد غذا در روز نیاز دارد. صبحانه وعده های غذایی اصلی مانند ناهار و شام سه تا پنج بار و میان وعده ها در یک وعده غذایی گنجانده شده است.

در هر منطقه ، یک واحد پروتئین در واحد غذا. حاوی یک واحد چربی و یک واحد کربوهیدرات است. 7 گرم پروتئین در واحد پروتئین ؛ هر واحد کربوهیدرات حاوی 9 گرم کربوهیدرات و 1.5 گرم چربی در واحد چربی است.

در تصویر زیر هرم غذایی برنامه را مشاهده می کنید. می توانید از اطلاعات موجود در این هرم برای طراحی غذای خود استفاده کنید. محدود کردن مصرف غلات کامل و افزایش مصرف میوه ها و سبزیجات می تواند سیستم هورمونی شما را بهبود بخشد و التهاب را کاهش دهد.

عوارض جانبی و مزایای رژیم غذایی منطقه ای

عوارض جانبی و مزایای غذای منطقه ای

مزایای اصلی برنامه عبارتند از:
• چربی اضافی را در اسرع وقت کاهش دهید
سلامتی خود را برای مدت طولانی حفظ کنید
بهبود عملکرد جسمی و روحی
• عملکرد مغز را بهبود می بخشد

علاوه بر موارد فوق ، لازم به ذکر است که التهاب را در قسمت های مختلف بدن کاهش می دهد. این بثورات می توانند ارتباطات هورمونی بین قسمت های مختلف بدن را کنترل کرده و از بالاترین عملکرد سلول های بدن جلوگیری کنند. رعایت رژیم غذایی منطقه ای می تواند عملکرد سیستم هورمونی بدن را به نحو قابل قبولی بهبود بخشد.

غذاهای منطقه دارای مزایای زیادی هستند ، اما می توانند عوارض جانبی نیز داشته باشند. اینها عوارض جانبی احتمالی هستند:

کمبود کلسیم: محصولات لبنی و منابع کلسیم در این برنامه اهمیت چندانی ندارند. پایبندی طولانی مدت به این برنامه می تواند باعث آسیب جدی به ذخایر کلسیم بدن شود.

کمبود ویتامین: محدود کردن رژیم غذایی می تواند بر مصرف ویتامین هایی مانند ویتامین C و اسید فولیک تأثیر بگذارد.
بیماری کلیوی: مصرف زیاد پروتئین می تواند به کلیه ها آسیب جدی برساند و خطر بیماری کلیوی را افزایش دهد.

هزینه رعایت استانداردهای برنامه می تواند هزینه بر باشد.

چه کسی منطقه را تصاحب کرد؟

چه کسی منطقه را تصاحب کرد؟

غذای منطقه ای یکی از محبوب ترین برنامه های غذایی در جهان است و برای کسانی که می خواهند علایق و خواسته های مختلف غذایی را دنبال کنند آسان است. افراد مشهوری مانند مدونا ، جنیفر آنیستون ، ساندرا بلوک و سارا جسیکا پارکر قبلاً از این غذا استفاده کرده اند.

این غذای ساده ای برای گیاه خواران یا کسانی که به نوشیدنی های کافئین دار معتاد هستند نیست. از آنجا که هر وعده غذایی حاوی 30 protein پروتئین است ، گیاهخواران یا رژیم های گیاهخواری ممکن است دریافت بخشی از این واحد را با مشکل مواجه کنند.

از سوی دیگر ، بسیاری از گیاهخواران برای تأمین پروتئین مورد نیاز خود به دانه های گیاه تکیه می کنند. این افراد ممکن است در دریافت پروتئین مورد نیاز خود دچار مشکل شوند زیرا رژیم غذایی آنها مصرف این غذاها را محدود می کند.

کافئین برخی از نوشیدنی ها و چای های تجاری می توانند سطح انسولین شما را در خون شما تحت تاثیر قرار دهند. توصیه نمی شود میزان انسولین این نوشابه ها را به عنوان بخش مهمی از رژیم غذایی تعیین کنید. می توانید تا یک بار در روز کافئین بنوشید.

این می تواند دلیل سختی برای افرادی باشد که در فعالیت های روزانه خود به کافئین وابسته هستند.
رژیم غذایی همچنین برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری سلیاک انتخاب مناسبی است.

خلاصه مقاله

برنامه غذایی یک دقیقه ای ساده و آسان است. به شما امکان می دهد پروتئین های خاص و چربی های اشباع شده را به بدن خود منتقل کنید.

به این ترتیب سطح انسولین بدن و هورمون های بدن شما در سطح اندام های داخلی بدن کنترل می شود که می تواند منجر به کاهش وزن و کاهش وزن شود. شما می توانید عملکرد بهتر و زندگی سالم تری را تجربه کنید. برای پیروی از برنامه غذایی می توانید با مراحل ساده مانند تماس چشمی شروع کنید. پس از مدتی به سراغ روشهای پیشرفته تری مانند روش واحد بروید.

رژیم غذایی می تواند به کاهش وزن و بهبود عملکرد اندام های مختلف بدن کمک کند ، اما در مواردی اگر به ویتامین ها و کلسیم دیگر توجه نکنید ، می تواند مشکل ساز شود. بهتر است از مکمل های ویتامین و سایر مکمل ها استفاده کنید. این برنامه برای افرادی که از بیماری سلیاک و دیابت رنج می برند بسیار مناسب است.

رعایت این برنامه غذایی برای گیاهخواران و غیر گیاهخواران به طور یکسان مهم است. این می تواند برای گیاهخواران و نوشیدنی های مکرر نوشیدنی های کافئین دار کمی گیج کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید