You are currently viewing غذاهای مغذی برای کودکان 30

غذاهای مغذی برای کودکان 30



وعده های غذایی سالم برای کودکان در اتاق ناهار خوری ترتیب داده شده است

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال تنقلات مغذی برای فرزندان خود هستید ، در مکان مناسب هستید. مجموعه ای از میان وعده های مورد علاقه ما که می توانید به راحتی آنها را در مسیر جعبه های ناهار مدرسه بسته بندی کنید. همچنین راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی انتخاب میان وعده های مغذی برای کودکان و نحوه تهیه میان وعده های سالم برای بچه های ما را دریافت کنید.

ایده های میان وعده سالم برای بچه ها چگونه می توان کودکان را با تنقلات آسان برای ناهار مدرسه سالم نگه داشت؟

“مامان گرسنه است” با بزرگ شدن دو پسر ، من غذا و تنقلات را در زمان واقعی می خوردم. من یک وعده غذایی را تمیز می کنم و آنها روز بعد غذا می خورند. هنوز آن را به عنوان کلمه ای که مادرم می گفت به خاطر دارم. 

اگر آنها در حال برنامه ریزی برای اشتهای امروز خود هستند ، می توانند قبل از نوجوانی / نوجوانی ما را در خارج از خانه بخورند. آیا شخص دیگری ارتباط دارد؟

پسران در کلیف بار خوش می گذرانند

نحوه انتخاب میان وعده سالم برای کودکان-راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات – به هر شکل ممکن است هنگام خوردن میوه و سبزیجات اشتباه کنید. همه آنها منبع ویتامین ها و مواد معدنی هستند ، بنابراین تازه و مغذی هستند. منجمد قوطی؛ خشک و مایع شمارش می شود. هدف این است که در هر وعده غذایی از میوه یا سبزیجات استفاده کنید. 
  2. به شکر اضافه شده توجه کنید. آیا کودک شما دندان های شیرینی دارد؟ من همیشه سراغ تنقلات شیرین می روم. برای کودکان زیر 2 سال ، AAP توصیه می کند حداقل 25 گرم (یا 6 قاشق چای خوری) شکر اضافه کنید. خیر، این نیست. آیا گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در نان پنیر گوشت چیپس کیک ها این ماده در بسیاری از غذاهای خوشمزه مانند غذاهای فریز شده و فست فودها یافت می شود. با این حال ، مقدار نمک موجود در غذاهای کودکان را محدود کنید ، زیرا نمک می تواند منجر به سطوح ناسالم شود. دوز توصیه شده از دانشگاه پزشکی ، 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 နှစ် 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم در روز برای کودکان بین سنین 4 تا 8 سال است. توجه داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک سفره حاوی 2300 میلی گرم سدیم است. 
  4. میان وعده های هدفمند را انتخاب کنید.  همه پر کردن ها یکسان ایجاد نمی شوند. بیشتر اوقات باید سبزیجات و سبزیجات را سیر کنید ، اما میان وعده هایی با کمی قند و نمک جزء رژیم غذایی کودکان است. 

بگذارید بگویم که پشت برای مردم بلندتر است. وقتی کودکان فعال هستند. آنها وقتی انرژی و عرق می سوزانند به قند و نمک نیاز دارند. میزان تعریق بین کودکان متفاوت است. بنابراین ، کودک شما ابتدا باید مایعات کافی دریافت کند و الکترولیت ها را برای لباس های سنگین در نظر بگیرد. نمک های قلیایی به راحتی از غذا دریافت می شوند و حاوی مقداری تنقلات اضافی و همچنین پتاسیم و سدیم هستند. 

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و منظم از تغذیه سالم هستند. خوب غذا بخورید و خود را گرم نگه دارید. در یک روز آفتابی ، به کودکان خود مقداری نمک بدهید تا الکترولیت های آنها را در حالی که بیرون از خانه بازی می کنند ، تکمیل کنند. 

آنها هنگام دویدن و بازی به انرژی نیاز دارند. بنابراین یک میان وعده کربوهیدرات بخورید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® این امر به این دلیل است که کودکان با دقت سوخت مورد نیاز خود را برای بازی تولید می کنند. این میله های انرژی 10-12 گرم طعم خوب را بدون شربت ذرت فروکتوز یا طعم مصنوعی ترکیب می کنند.

چگونه می توانید فرزندان خود را به خوردن تنقلات مغذی تر وادار کنید؟

توالت با تنقلات مغذی برای کودکان تهیه شده است

  1. اتاق غذاخوری خود را مرتب کنید. برای کودکان مهم است که میان وعده مغذی بیشتری در وسط چشم خود داشته باشند. به خصوص اگر بچه های شما یک قفسه خانه باز دارند که هنگام غذا خوردن به آنها کمک می کند ، اگر کوکی ها و کوکی ها را ببینند ، آنها را می خواهند. بنابراین ، غذاهای “سوءتغذیه شده” را در سکوی بالاتر و دور از چشم خود قرار دهید. من در اتاق غذاخوری خود از سطل های زباله سفید و شفاف استفاده می کنم. آنها در سطح چشم خود سطل زباله را تمیز می کنند و از چیپس و چیپس برای تنقلات مورد علاقه خود لذت می برند. آب نبات برای دسر در درها و کمدها و سایر کابینت های آشپزخانه نگهداری کنید. یخچال هایی برای تغذیه سالم کودکان در نظر گرفته شده است
  2. در یخچال یا مینی کولر خود قسمت کودکان ایجاد کنیدنمی تواند سطل زباله ، ماست ، برای جمع آوری چوب پنیر ، میوه را برش دهید و از ظروف شفاف برای جمع آوری ساندویچ های گوشت آماده استفاده کنید. 
  3. اسنک های کره بادام زمینی را از قبل آماده کنیدنمی تواند اگر می خواهید فرزندانتان غذای سالم بخورند ، باید راحت باشند. کلوچه های خانگی ؛ تخم مرغ ها را بجوشانید. مسیر را از قبل مخلوط کنید. میوه ها و سبزیجات را بریده و ساندویچ ها را از قبل آماده کنید. برای حمل میان وعده ها ، وسایل را در مینی کیسه ها نگهداری کنید.ناهار با تنقلات کودکانه
  4. به آنها بیاموزید که صادق و هدفمند باشندنمی تواند خوردن عمدی یک مهارت زندگی است. با رعایت چند دستورالعمل میان وعده ، فرزندان خود را در مورد عادات غذایی سالم آموزش دهید. 
    1. با هر میان وعده مصرف یک میوه و یک سبزی را افزایش دهید. 
    2. کودکان را تشویق کنید تا میان وعده بخورند و آب بیشتری بنوشند تا هیدراته بمانند. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، آنها می توانند هنگام بازی با دانه ها (در CLIF Kid Zbar) بدن و تخیل خود را تقویت کنند. با این حال ، پروتئین ها و چربی های خوب (که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شود) می توانند هوس تومورها را در حین غذا خوردن برطرف کنند. 
    4. کودکان را برای ایجاد رژیم غذایی متعادل آموزش دهید. به آنها یک فرمول میان وعده ساده آموزش دهید. وجود کربوهیدراتهای پیچیده و چربیهای سالم و / یا پروتئینها انرژی پایداری را تأمین می کند. کودک در حال خوردن کلیف بار است و لبخند می زند
  5. آن را سرگرم کننده کنیدنمی تواند اگر می خواهید میان وعده ها را با غذاهای جدید تشویق کنید ، بچه ها را با پارافیت یا موز سالم خود تقسیم کنید. در تهیه مافین یا اسموتی شرکت کنید. در زمان میان وعده به آنها یک فعالیت / فعالیت بدهید تا با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان هنگام خوردن یک میان وعده می تواند آنها را از غذای خود لذت بیشتری ببرد. 
  6. مثال بزنیدنمی تواند کودکان اغلب هنگام غذا خوردن در بیرون دستورالعمل والدین خود را دنبال می کنند. هنگام برنامه ریزی ناهار ، به جای چیپس یا آب نبات ، نیمی از هموس با میوه یا چوب هویج را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در عادات غذایی والدین به فرزندانشان می آموزد که از رژیم غذایی سالم پیروی کنند. 

لیست اصلی تغذیه برای کودکان

بهترین شیرخشک برای نوزادان

بهترین میان وعده های لبنی برای نوزادان

  • لوله ماست
  • کفیر
  • شیر
  • کیک پنیر
  • ماست + میوه تازه

بهترین پر کننده برای کودکان با میوه

بهترین آب میوه برای کودکان

  • میوه های تازه + گیلاس ، کره یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان میوه های کنسرو شده
  • میوه های خشک:  انگور ؛ تاریخ زغال اخته خشک؛ انبه پوست کنده ؛ توت فرنگی و سیب خشک شده
  • آب میوه یا آب میوه
  • سیب ها را فشار دهید
  • گاز گرفتن موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای کودکان

کودکان تنقلات سبزیجات می خورند

  • سبزیجات + حمص (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، ادویه جات چینی ، دانه های فلفل ، چوب خیار ، چوب فلفل اردک)
  • آووکادو بو داده
  • سبزیجات + گوآکامول
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های غنی از پروتئین برای کودکان

  • ترکیب مسیر
  • تخم مرغ را بجوشانید
  • ساندویچ ویچ (Quesadillas ، PB & J ، بوقلمون و پنیر ، مینی پیتزا)
  • پنیر خانگی با کفیر یا ماست سرو کنید
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

دانه برای کودکان

دانه های سالم برای کودکان

  • مافین خانگی
  • محصولات قوی 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar را پر کنید
  • کراکر یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان 

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

آوردن بچه ها به آشپزخانه راهی عالی برای آشنایی آنها با غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی است. مخلوط کردن مسیر ؛ برش کلوچه و خرده موز یک فعالیت سرگرم کننده برای همکاری با یکدیگر و ترویج یک رژیم غذایی سالم است. این جالبه. با دستور العمل های دسر مانند کودک ماجراجویی هایی را در آشپزخانه ایجاد کنید. 

پاپ بحران موز | یک رابطه ساده ، کودکانه و منجمد

هندوانه ترش خانگی | همه میوه ها دستور خرس چسبناک دارند

کوکی هیولا بدون گلوتن | کوکی های جو دوسر کره بادام زمینی بدون آرد

اسموتی سبز آووکادو

مارفرن

میوه ها / سبزیجات

منابع اضافی برای غذاهای سالم کودک (و مادران)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه کودکان (شامل شرکت کنندگان)

20 نان پیش از تمرین برای مادرانی که در جاده چربی سوزی می کنند

برای ایده های بیشتر میان وعده به آرشیو اسنک ما مراجعه کنید.

Love & Zest اولین 30 تنقلات مغذی را برای کودکان عرضه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید