You are currently viewing علوم ورزشی: 6 نمونه از گیاهانی که تستوسترون را افزایش می دهند

علوم ورزشی: 6 نمونه از گیاهانی که تستوسترون را افزایش می دهند


آیا تا به حال در مورد غذاهای فوق العاده یا غذاهای بزرگ شنیده اید؟ هیچ چیز برای ورزشکاری که در حال افزایش وزن است بهتر از رژیم غذایی که به افزایش تولید تستوسترون کمک می کند وجود ندارد. اگر فکر می کنید پوست شما تنها گزینه برای شما است ، کمی بیشتر فکر کنید. زیرا در این مقاله گیاهانی را معرفی می کنیم که باعث افزایش تستوسترون می شوند.

می دانید که تستوسترون برای استفاده بیشتر از ورزش مهم است. همانطور که می دانید ، تستوسترون مهمترین هورمون بدن است. هرچه این هورمون بیشتر در بدن شما پخش شود ، افزایش حجم عضلات بدون چربی راحت تر خواهد بود. اگرچه بدن زنان نسبت به مردان تستوسترون کمتری تولید می کند ، اما یافتن راهی طبیعی برای افزایش سطح تستوسترون برای مردان و زنان مفید است.

با آرزوی موفقیت برای علاقه مندان به باشگاه وقتی صحبت از عضله سازی می شود ، هیچ راهی بهتر از یک پیاده روی کوتاه تا سوپر مارکت وجود ندارد. این دلیل در نتایج تحقیقات است. برخی تحقیقات نشان می دهد که غذاها حاوی تستوسترون طبیعی هستند که می تواند برای ماهیچه های شما بسیار مفید باشد. در اینجا لیستی از تقویت کننده های تستوسترون آمده است:

1 تخم مرغ منبع خوبی از تستوسترون است

قبل از بحث بر سر تناسب اندام و کاهش وزن در فضای مجازی ، مشکل دیگر در جامعه تناسب اندام ، زبان است. آیا زرده تخم مرغ می خورید؟ نخور؟

بحث معمولاً پر از چربی است ، خوردن سفیده تخم مرغ به دلیل کلسترول یا چربی. و ماهیت آنها را دور می اندازند. طرفداران پرونده وی در تلاش بوده اند تا متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند.

دکتر می گوید: “مزایای یک تخم مرغ ممکن است به دلیل کلسترول آن باشد.” جیم استاپانی توضیح می دهد. اما اگر هدف شما کمک به تولید تستوسترون به صورت طبیعی است ، زرده تخم مرغ برای شما واضح است.

2. دانه کدو تنبل

تخمه کدو منبع خوبی از روی است. روی یک ماده معدنی است که در هزاران واکنش مختلف آنزیمی در بدن نقش دارد ، از جمله واکنش های مربوط به تولید تستوسترون. بنابراین ، یک مطالعه منتشر شده در مجله Nutrition نشان داد که مردانی که روی کافی مصرف نمی کنند ، تستوسترون کمتری دارند.

دانه کدو تنبل در جو دوسر استفاده می شود ، این هورمون های تستوسترون گیاهی را با افزودن آنها به ماست و سالاد یا شیک های پروتئینی به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

3. نارگیل

شاید تعجب کنید که متوجه شدید نارگیل منبع عالی تستوسترون است. نارگیل نه تنها غذای شما را در تعطیلات گرمسیری لذت می برد ، بلکه به حفظ سطح تستوسترون نیز کمک می کند. از آنجا که مغز منبع غنی از چربی است ، نقش کلیدی در تولید تستوسترون ایفا می کند.

در تحقیقی که در مجله بالینی غدد درون ریز و متابولیسم منتشر شد ، محققان دریافتند مردان سالم که از چربی (13 درصد چربی اشباع) به رژیم غذایی کم چرب (5 درصد چربی اشباع) تغییر یافته اند ، سطح تستوسترون آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

افرادی که از بدن خود مراقبت می کنند می توانند 10 درصد کالری خود را از چربی اشباع به بالاترین سطح بسوزانند بدون اینکه نگران خطر بیماری های قلبی عروقی باشند.

4. سبوس گندم

چه کسی فکر می کرد سبوس گندم منبع تستوسترون است؟ با این حال ، سبوس گندم یکی از بهترین منابع منیزیم است. بر اساس مطالعه دانشمندان ترک ، افرادی که بیشتر منیزیم مصرف می کنند ، تستوسترون بالاتری دارند.

نتایج این مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد منیزیم و ورزش شدید در افزایش تستوسترون مثرتر است. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

منیزیم یک ویتامین ضروری برای صدها واکنش بیوشیمیایی در بدن است که تستوسترون یکی از آنهاست. سبوس گندم را با بلغور جو دوسر ، خمیر پنکیک و شیک پروتئینی مخلوط کنید تا مصرف ویتامین D شما افزایش یابد.

5 پنیر ریکوتا

پنیر ریکوتا ، یک عنصر اصلی در لازانیا ، منبع عالی از محصولات لبنی است. این پروتئین پنیر ریکوتا را به یک غذای مقوی برای طرفداران ماهیچه ها تبدیل می کند. محققان دانشگاه کانکتیکات دریافتند افرادی که با افزایش وزن پروتئین بیشتری مصرف می کنند ، سطح کورتیزول کمتری دارند.

این یک پروتئین شیر است که به ویژه در اسیدهای آمینه زنجیره ای یافت می شود ، که باعث کاهش پاسخ به هورمون کورتیزول در حین ورزش شدید می شود. این ویژگی پروتئین وی بسیار مهم است زیرا کورتیزول تولید هورمونهای جنسی را مهار کرده و آن را به محرک تستوسترون تبدیل می کند که می تواند ذخیره چربی را افزایش دهد.

آره، تا زمانی که به قرص های رژیمی ایتالیایی علاقه دارید ، پنیر ریکوتا ساده ترین راه برای به دست آوردن آن است. در غیر این صورت ، یکی از بهترین راه های دریافت پروتئین ، افزودن پروتئین به رژیم گیاهخواری است.

6 توت فرنگی و سایر میوه ها از خانواده بره

این گل رز منبع اصلی ویتامین C است. توت فرنگی ، فلفل، مرکبات و بسیاری از میوه های دیگر نیز منابع خوبی از این ویتامین هستند. (آیا می دانستید که فلفل میوه محسوب می شود؟)

این خبر خوبی برای عضله سازی است. مصرف بیشتر این آنتی اکسیدان قوی در پاسخ به تمرینات شدید باعث کاهش هورمون کورتیزول افزایش تستوسترون می شود. اگر زمان بیشتری برای روشن کردن ظرف های خود ندارید ، فرآیندهای بیشماری در بدن وجود دارد که تا جمعه به ذکر آنها اشاره می شود.

کورتیزول یک هورمون کاتابولیک است که توسط غدد فوق کلیوی آزاد می شود و برای ورزش های سنگین مانند ورزش های شدید استفاده می شود. متأسفانه ، کورتیزول بر خلاف تستوسترون است. بنابراین ، دوزهای بالای کورتیزول می تواند تستوسترون را تجزیه کرده و مزایای آن را کاهش دهد.

ویرایش و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید