You are currently viewing علوم ورزشی صبحانه و عضله سازی؛  پیامدهای نخوردن صبحانه برای عضله سازی

علوم ورزشی صبحانه و عضله سازی؛ پیامدهای نخوردن صبحانه برای عضله سازی


آنچه در این مقاله می خوانید

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. خوشبختانه ، حتی اگر به مقدار مورد نیاز بخوابید ، هنوز بحث برانگیز است که آیا باید قبل از ورزش صبحانه بخورید.

یک باور این است که اگر می خواهید چربی بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید ، ورزش با شکم خالی به شما در سوزاندن چربی اضافی کمک می کند. با این حال ، این تکنیک عمدتا برای تمرینات هوازی استفاده می شود. تمرینات قدرتی چطور؟ شاید تعجب کنید که بدانید کنار گذاشتن صبحانه یا نخوردن می تواند بر توانایی شما در عضله سازی و افزایش حجم عضلات تأثیر بگذارد.

اگر می خواهید عضله سازی کنید یا عضله بسازید ، صبحانه بخورید

بر اساس یک مطالعه ، بهتر است صبحانه بخورید اگر سعی می کنید قدرت بگیرید یا عضله بسازید. در این مطالعه ، محققان 16 مرد سالم که به طور منظم ورزش می کردند را به دو گروه تقسیم کردند. یک گروه صبحانه پر کربوهیدرات مصرف کردند و گروه دیگر آن را نخوردند. هر دو گروه آب کافی می نوشند تا بدن خود را هیدراته نگه دارد.

دو ساعت بعد ، از این افراد خواسته شد تا بر روی نیمکت پرس و هالتر بنشینند تا چهار تمرین شدید را تا حد ناتوانی انجام دهند. آنها 90 درصد وزن خود را ده بار استفاده می کنند.

نتیجه این می شود: مردانی که بدون صبحانه وزن خود را کاهش می دهند نمی توانند هر دو تمرین را دوباره انجام دهند. بر این اساس ، اگر این افراد را برای صبحانه ناشتا نگه دارید ، آنها قادر نخواهند بود این کار را بارها و بارها تا زمان معلول شدن انجام دهند. در نتیجه ، محدودیتی برای قدرت و رشد عضلات وجود دارد.

در نتیجه ، ارائه آخرین جمله به لحاظ نظری منجر شد که محققان به طور موقت این دو گروه را مشاهده کنند تا عضله سازی و قدرت را مشاهده کنند. با این حال ، این مطالعه نشان داد که حذف صبحانه محدود به حداقل دو نفر در حال ورزش است.

این اولین بار نیست که حذف صبحانه نشان می دهد که عملکرد ورزشی را مختل می کند. یک مطالعه کوچک روی ده نفر نشان داد افرادی که صبحانه نمی خورند از افرادی که صبحانه نمی خورند وضعیت بدتری دارند.

در یک مطالعه ، افراد به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه صبحانه و سپس بین ناهار و شام ، و گروه دیگر بین ناهار و شام بدون صبحانه تمرین کردند. کسانی که صبحانه نمی خورند مجاز به صرف ناهار آماده شده برای کمبود صبحانه هستند. نوع تمرینی که انجام می دهند این است که حدود 60 دقیقه دوچرخه سواری با 60 درصد ظرفیت هوازی انجام می دهند و پس از آن آنها تقریباً با حداکثر قدرت یک تست دوچرخه سواری را انجام می دهند.

یافته چیست؟ افرادی که صبحانه نمی خوردند در ورزش بدتر از کسانی بودند که صبحانه می خوردند. بدون صبحانه نمی توان از کالری و کربوهیدرات اضافی که آنها هنگام ناهار خوردند جلوگیری کرد.

صبحانه و فوم پاور

صبحانه و عضله سازی ؛  عواقب نخوردن صبحانه برای عضله سازی

استحکام ناخن معیار مناسبی برای استحکام عمومی است و برخی مطالعات نشان داده اند که ناخن های قوی خطر مرگ زودرس را کاهش می دهد. محققان ژاپنی دریافتند افرادی که صبحانه می خورند هنگام انجام یا تقویت ناخن های پا از قدرت ناخن پای بیشتری برخوردارند. آره، از آنجا که این مطالعات نتیجه گیری قطعی را دشوار می کند ، سایر عوامل رایج در این افراد قدم قوی تر آنها را توجیه می کند.

مطالعه دیگری ناخن های پا را در بیمارانی که قبل از جراحی روزه بودند ، بررسی کرد. بر اساس این مطالعه ، بیمارانی که تمام شب چیزی نمی خوردند قدرت پای کمتری نسبت به افرادی که قبل از عمل فقط مایعات می خوردند ، داشتند. این نتایج در افراد مسن بیشتر مشهود است. توصیه می شود صبح ها به جای حذف صبحانه ، یک اسموتی یا پروتئین شیک بخورید.

چرا صبحانه برای تمرینات قدرتی مهم است؟

یک شب بعد از غذا بدون غذا ، ذخایر گلیکوژن شما در پایین ترین حد خود قرار دارد. اگر ذخایر گلیکوژن کافی در عضلات خود ندارید. عملکرد شما در تمرینات قدرتی کاهش می یابد ، به خصوص اگر وزن کم نکنید. ممکن است فکر کنید کربوهیدرات ها مهم هستند ، اما باید پروتئین کافی دریافت کنید.

بر اساس یک مطالعه ، خوردن گوشت بیشتر در طول روز با اندام قوی تر در زنان همراه بود ، اما در مردان اینطور نبود. آره، مصرف پروتئین مهمتر از خوردن صبحانه یا ساعات دیگری از روز است. برخی مطالعات نشان داده است افرادی که در طول روز مقدار زیادی پروتئین مصرف می کنند ، قدرت عضلات را افزایش می دهند.

خوردن صبحانه با پروتئین بالا باعث کاهش هورمون اشتها گرلین می شود. با این حال ، وقتی صبحانه ای با کربوهیدرات بالا می خورید ، سطح گرلین شما کاهش می یابد. بنابراین ، برای قهوه ، تخم مرغ جو دوسر و نان سبوس دار بر نان نان تست و نان تست ترجیح داده می شود.

بهتر است از ویتامین های گیاهی با پروتئین برای تهیه تخم مرغ سرخ شده با سبزیجات استفاده کنید. اگر زمان زیادی برای تهیه صبحانه ندارید ، یک پروتئین شیک می تواند یک صبحانه فوری خوب باشد که ماهیچه های شما را برای کار و حرکت آماده می کند.

یک حرف آخر

حذف صبحانه باعث کاهش قدرت ماهیچه ها می شود و هیپرتروفی یک موضوع بحث برانگیز است. اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اگر هنگام ورزش و ورزش صبحانه نخورید ، نمی توانید عملکرد خوبی داشته باشید. دلایل دیگری برای خوردن صبحانه وجود دارد.

تمام شب چیزی نخورم. بسیار خوب است اگر مغز شما کتون نداشته باشد تا سوخت مورد نیاز خود را جایگزین کند. وقتی سلول های مغزی شما بدون استفاده از کتون از خواب بیدار می شوند ، اگر صبحانه نخورید ممکن است احساس خستگی و بی حالی کنید. سردرد سرگیجه می خواهم حالت تهوع داشته باشم. ممکن است تهوع و / یا استفراغ را تجربه کنید.

برخی از افراد از کتون برای سوخت استفاده می کنند ، اما چند هفته طول می کشد تا این عادت ایجاد شود. در هر صورت ، بهتر است صبح به ماهیچه ها و مغز خود سوخت لازم را بدهید. این امر با یک صبحانه سالم و کامل امکان پذیر است. بعد از صبحانه بدوید ؛ صبحانه سالم بخورید.

ویرایش و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید