You are currently viewing علوم ورزشی بهترین مکمل برای افزایش وزن بدون چربی

علوم ورزشی بهترین مکمل برای افزایش وزن بدون چربی


آنچه در این مقاله می خوانید

همانطور که می دانید، مقدار یا اندازه معینی از توده عضلانی مورد نیاز است. کالری کافی پروتئین کافی و برنامه ورزشی مناسب کافی مورد نیاز است. علاوه بر این ، گنجاندن ورزش در رژیم غذایی متعادل می تواند لاغری را افزایش داده و مزایای عضلات را افزایش دهد. اگر به دنبال حجم کمتری هستید ، در این مقاله ، مجله علوم ورزشی برخی از تمریناتی را معرفی می کند که به کاهش وزن شما کمک می کند.

کراتین

کراتین یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش وزن است. این مکمل ظرفیت فسفاژن شما را افزایش می دهد. کراتین فسفات ، یک سیستم انرژی ، به طور موثر استقامت شما را افزایش می دهد. در واقع ، برای تقویت استقامت ماهیچه ها و سرعت بخشیدن به ریکاوری بین ست ها مفید است. لازم به ذکر است که کراتین می تواند تعداد تکرارها را در فرد افزایش دهد.

به عنوان مکمل ، کراتین روزانه مصرف می شود. هفته توجه به این نکته ضروری است که شما می توانید به طور م theثر میزان ورزش خود را در ماه ها افزایش دهید. در شرایط مشابه ، ورزش بیشتر به طور کلی معادل توده عضلانی است.

مطالعه گسترده مکمل کراتین و اثرات ergogenic کاراگینان. با صدها نشریه علمی در این زمینه ، دو مشکل حل شده است. تقریباً 70 درصد تحقیقات نشان می دهد که کراتین عملکرد ورزشی را افزایش می دهد. اثرات کراتین ergogenic نیز گزارش شده است.

در کوتاه مدت و بلند مدت ، کراتین کیفیت ورزش را بین 5 تا 15 درصد بهبود می بخشد. بیشتر تحقیقات به ویژه به افزایش توده عضلانی از 1 کیلوگرم به 2 کیلوگرم در هفته اول به عنوان افزایش توده عضلانی از 1 کیلوگرم به 2 کیلوگرم اشاره دارد.

مکمل کراتین مورد نیاز نیست. اما کراتین می تواند این کار را انجام دهد اگر می خواهید عملکرد خود را در حین ورزش بهبود بخشیده و روال تمرین خود را افزایش دهید. در پایان؛ کراتین می تواند فعالیت بدنی را افزایش داده و مزایای سلامتی را برای بدن افزایش دهد. همچنین یک روش ارزان برای بهبود توانایی ورزشی شما است.

بتا آلانین کاهش وزن را افزایش می دهد

یکی از نظریه های مربوط به خستگی عضلات (جلوگیری از فعالیت ماهیچه ها) تشکیل یون های هیدروژن است (که pH عضله را کاهش می دهد). بتا آلانین یک اسید آمینه است که به کارنوزین تبدیل می شود و باعث کاهش تولید H + می شود. کارنوزین به عنوان یک واسطه عمل می کند (هیدروژن اضافی را تنظیم می کند).

عملکرد سیستم های انرژی بی هوازی را افزایش می دهد. به طور خاص ، برای تسریع روند گلیکولیتیک. طبق مطالعات انسانی ، نشان داده شده است که بتا آلانین باعث بهبود عملکرد ورزشی می شود.

گزارش شده است که مکمل بتا آلانین می تواند فعالیت بدنی را با افزودن 8 تا 15 تمرین با شدت متوسط ​​افزایش دهد. ورزش متناوب برای این منظور (بهبود فعالیت بدنی) مفید است.

جالب است بدانید که بتا آلانین را با فرد ترکیب می کند و با هر دو کار می کند. دو سیستم انرژی بی هوازی وجود دارد. فسفاژن و کراتین گلیکولیتیک سیستم فسفاژن را افزایش می دهند و بتا آلانین ظرفیت سیستم گلیکولیتیک را افزایش می دهد. همانند کراتین ، مقدار طبیعی بتا آلانین 5g-2 در روز است. شما می توانید این مکمل را در هر زمان مصرف کنید زیرا زمان مصرف این مکمل مهم نیست.

پروتئین آن

شش نوع ورزش برای افزایش حجم ماهیچه ها

اگر بدن شما به اندازه کافی پروتئین در روز دریافت نمی کند (با پذیرش 0.7 تا 1.2 گرم در روز) ، پروتئین آن می تواند نیاز روزانه شما به پروتئین را تامین کند. پروتئین آن (wp) یک پروتئین مشتق از شیر است که نقش مهمی در افزایش سطح چربی دارد.

اخیراً پروتئین وی در بین ورزشکاران بسیار محبوب شده است و گزارش شده است که عملکرد ورزشی را در تمرینات و مسابقات و همچنین رشد ماهیچه ها بهبود می بخشد. پروتئین آن یک مکمل مغذی است. این بدان معناست که با ترکیبات مفیدتر آن مانند اسیدهای آمینه زنجیره بلند ، که اسیدهای آمینه ضروری برای بدن هستند ، افزایش می یابد. بنابراین ، ارزش بیولوژیکی آن بسیار بالا است. پروتئین آن یکی از بهترین منابع پروتئین زیستی است.

آمینو اسیدهای شاخه ای بهترین مکمل بدون چربی هستند

اسیدهای آمینه زنجیره ای تقسیم شده (BCAA) شامل لوسین ، ایزولوسین و والین است. آنها برای گوشت استفاده می شوند ، جوجه، تخم مرغ، این ماده در بیشتر منابع حیوانی مانند شیر و ماهی یافت می شود. BCAA برای رشد ماهیچه ها مهم است و حدود 14 درصد اسیدهای آمینه در ماهیچه ها را شامل می شود.

اگرچه این مکمل برای بدن مغذی تر است ، اما به عنوان مکمل بسیار محبوب است. مطالعات نشان می دهد که BCAA فعالیت عضلانی را در افرادی که از برنامه ورزشی پیروی می کنند افزایش می دهد. نقش مهمی در بهبود سنتز پروتئین و جلوگیری از آسیب ماهیچه ای دارد.

HMB برای عضله سازی و حجم تینر را افزایش دهید

بهترین مکمل برای کاهش وزن

بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات (HMB) لوسین در طول متابولیسم در بدن تولید می شود. مصرف مکمل های بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات می تواند به شما در کاهش توده بدون چربی بدن کمک کند. به طور مکرر قدرت را افزایش می دهد و چربی بدن را کاهش می دهد. بنابراین ، اگرچه HMB به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود ، اما مصرف آن به عنوان مکمل برای ماهیچه های شما مفید است. برای بسیاری از بزرگسالان بدون سابقه ورزشی قبلی ، مصرف 3-6 گرم HMB در روز می تواند توده بدون چربی بدن را افزایش دهد.

با این حال ، مطالعات دیگر نشان داده است که داروهای شبه HMB در افزایش توده عضلانی در بزرگسالان با تجربه ورزش م lessثرتر نیست. این می تواند به این معنی باشد که HMB برای مبتدیان است یا آموزش آنها را بهبود می بخشد.

ZMA

مخلوط روی است ، این ترکیب از منیزیم و ویتامین B6 است. روی و منیزیم می توانند توده عضلانی را افزایش دهند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده ، عملکرد ماهیچه ها را بهبود بخشند و در صورت ترکیب با ویتامین B6 می توانند خستگی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و انرژی را افزایش دهند. همچنین سطح تستوسترون را افزایش می دهد. آره، این یک مکمل است و مکمل مورد نیاز نیست. اما می تواند رشد ماهیچه های شما را یک قدم جلوتر ببرد.

پروتئین کازئین

بهترین مکمل برای کاهش وزن

اگر در وب جستجو کنید ، دو دیدگاه پیدا خواهید کرد. اول از همه ، کازئین بهتر از پروتئین آن است. این یک پروتئین بسیار خوب است. دوم ، کازئین مانند اوست. خوب نیست. کازئین بیشتر از پروتئین آن منبع غنی از آمینو اسیدها است که بدن را از آمینو اسیدهای بیولوژیکی پر می کند. کازئین یک محصول لبنی مانند پنیر یا شیر است. اما پروتئین آن آب پنیر یا ماست است

هضم کازئین دیر است ، بنابراین زمان لازم است تا اسیدهای آمینه در جریان خون آزاد شوند. به جذب آرام اسیدهای آمینه در جریان خون کمک می کند و قبل از خواب جلوه خاصی دارد.

همان اثر پروتئین آب پنیر و کازئین

یک مطالعه قبلی روی 23 نفر نشان داد که پروتئین و کازئین وی تأثیر یکسانی بر آنابولیسم عضلات پس از تمرین مقاومتی دارند. مطالعه دیگری نشان داد که هیدرولیز در سنتز پروتئین بعد از عمل م thanثرتر از کازئین است.

یافته های فوق نشان می دهد که در افراد مسن ، پروتئین سرانجام پروتئین ماهیچه ای ساخته و از کازئین فراتر می رود. نتایج این مطالعات نشان می دهد که کازئین و پروتئین آن بر رشد ماهیچه ها تأثیر یکسانی دارند.

وقتی از انواع روش ها (پخت) در غذا یا سایر محصولات غذایی استفاده می کنید ، بافت غلیظ تری به نوشیدنی می دهد و طعم اسموتی را می دهد. به جای مقایسه دو مورد و کازئین آن ، بهتر است آنها را دو مکمل بنامیم. زیرا هر دو نقش خود را در بدن ایفا می کنند. مانند کازئین ، منبع پروتئین های بیولوژیکی موجود است و هنگام انتخاب مارک مناسب ، مکمل خوبی برای رژیم غذایی شما است.

مکمل های آرژنین باعث کاهش وزن می شوند

آرژنین هورمون رشد را تحریک می کند که در عضله سازی و چربی سوزی موثر است. افزایش توده عضلانی با افزایش توده عضلانی ؛ سطح کلسیم را افزایش داده و استخوان ها را تقویت می کند. جذب گلوکز را در کبد کاهش می دهد. بهبود چربی سوزی (به جز مغز) تحریک رشد اندام های داخلی بهترین مکمل است. حجم بدون چربی شد

ترجمه و ویرایش: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید