You are currently viewing علوم ورزشی بهترین زمان و روش مصرف BCAA همانطور که نمی دانید

علوم ورزشی بهترین زمان و روش مصرف BCAA همانطور که نمی دانید


آنچه در این مقاله می خوانید

مکمل های ورزشی ؛ مکمل های BCAA ، به ویژه ، رایج ترین محصولات هستند ، به ویژه توسط ورزشکاران حرفه ای یا گروهی از افرادی که می خواهند به طور موثر توده عضلانی خود را بسازند. اما نکته مهمی که باید در مورد انواع ورزش ها از جمله BCAA در نظر داشته باشید ، دانستن بهترین زمان و نحوه مصرف BCAA است.

واضح است که مصرف مکمل های ورزشی با کیفیت و به طور منظم به شما در کسب نتایج بهتر کمک می کند. در غیر این صورت ، نیازی نیست هر ماه هزینه ای برای خرید این محصولات صرف کنید ، زیرا آنها توده عضلانی شما را افزایش می دهند بدون آنکه بر عملکرد ورزشی شما تأثیر بسزایی بگذارد.

از این رو این مقاله با در نظر گرفتن ورزشکاران زیادی که از مکمل های BCAA استفاده می کنند ، به بررسی تخصصی این موضوع می پردازد. بنابراین اگر مصرف کننده هستید یا قصد دارید در آینده از این مکمل ورزشی استفاده کنید ، حتماً این مقاله را در Betadaro تا انتها بخوانید.

این بهترین راه است مصرف BCAAs اوضاع چطوره؟

بهترین زمان و راه برای مصرف BCAA

همانطور که می دانید ، مکمل های BCAA بر اساس تعدادی از مطالعات که این اسیدهای آمینه ضروری مانند لوسین ، ایزولوسین و والین را ترکیب کرده اند ، تعیین شده است. کاهش خستگی حین و بعد از ورزش. ورزش باعث کاهش درد عضلات ، افزایش تولید پروتئین در عضلات و بهبود رشد ماهیچه ها می شود.

اما اگر می خواهید از این نوع تمرینات بیشترین بهره را ببرید ، باید نحوه مصرف BCAA را نیز بدانید. سن شما . این مقدار پودر BCAA را می توان در نتیجه آماده سازی محلول با حل شدن آن در الکل یا مصرف داروهای خاص به دست آورد و اگر کمتر از دوز توصیه شده باشد ، نتایج متفاوت خواهد بود.

به طور کلی ، بهترین روش برای مصرف BCAA به شرح زیر است.

زنان

  • ورزشکاران: 12 گرم در روز 4 تا 5 بار
  • افرادی که ورزشکار نیستند: 3 تا 5 گرم در 2 یا 3 قرص در روز

مردخوب

  • ورزشکاران: روزانه 15 تا 20 گرم ؛ 5 تا 8 بار
  • افرادی که ورزشکار نیستند: روزانه 5 تا 9 گرم در 2 یا 3 وعده غذایی مصرف کنید

وقتی صحبت از بهترین روش ها و وسایل مصرف BCAA می شود ، باید توجه داشته باشید که هرگز نباید رژیم غذایی یا دوز توصیه شده را افزایش دهید تا سریعتر به هدف نهایی برسید. می تواند باعث افت قند خون شود ، سطح طبیعی آمونیاک پلاسما افزایش می یابد. اختلال در فرآیندهای متابولیک و حتی عملکرد طبیعی مغز می تواند با مشکلاتی همراه باشد.

آخرین چیزی که می خواهید در مورد رژیم BCAA و روش های رسیدن به نتایج مطلوب بگویید این است که باید سعی کنید این ورزش را انجام دهید. بر اساس مطالعات ، تصمیم گرفته شده است که کاربران اولین بار BCAA باید نتایج مورد نظر خود را مستقیماً برای حداقل دو تا سه هفته تکمیل کنند. اگر آنها به مصرف BCAA ادامه دهند ، آسیب عضلانی بسیار کمتری خواهند داشت. ادامه استفاده از BCAA به عنوان محلول ، به ویژه در هنگام ورزش ، بدن شما را هیدراته نگه می دارد.

بهترین زمان برای مصرف BCAA کی است؟

بهترین زمان و راه برای مصرف BCAA

بهترین زمان برای مصرف BCAA ، مانند مکمل های ورزشی ، بسته به هدفی که برای آن یاد می گیرید متفاوت است. به طور کلی ، سه روش ؛ می توانید مکمل های BCAA را به شرح زیر مصرف کنید:

هدف: افزایش انرژی بدنی از طریق ورزش

بهترین زمان استفاده: حدود 30 دقیقه قبل از تمرین

هدف: افزایش رشد و جوانسازی ماهیچه ها

بهترین زمان استفاده: حداکثر 30 دقیقه پس از تمرین

هدف: افزایش تولید پروتئین عضلانی بین غذاها

بهترین زمان استفاده: 2 ساعت بعد از غذا خوردن

هدف: افزایش میزان لوسین غذا

بهترین زمان و راه برای مصرف BCAA – با رژیم غذایی که حداقل 30 گرم پروتئین نداشته باشد

در مورد بهترین زمان مصرف BCAA ، تا کنون بارها بر اثرات این مکمل در زمان های مختلف آزمایش شده است ، اما نتایج نشان می دهد که این مکمل بستگی زیادی به شما دارد. قبل از ورزش در طول یا پس از آن سبک زندگی

مثلا، برخی افراد ورزش صبحگاهی و ناشتا را ترجیح می دهند ، در حالی که برخی دیگر شروع ورزش را به بعد از صبحانه موکول می کنند. بنابراین ، باید در مورد زمان تصمیم گیری در مورد زمان مصرف بهترین BCAA فکر کنید.

توجه داشته باشید که مکمل های BCAA حدود 30 تا 45 دقیقه بعد از غذا فشار خون را افزایش می دهند و شروع به کار می کنند. بنابراین ، اگر صبح زود بدون احساس گرسنگی ورزش می کنید ، باید ابتدا مکمل های BCAA را مصرف کنید. بهتر است بعد از انتظار برای بیرون آمدن اسیدهای آمینه ورزش کنید.

با این حال ، شما می توانید BCAA ها را در حین ورزش یا بعد از کار مصرف کنید تا پروتئین موجود در بدن را در حین ورزش تجزیه کنید. به گفته محققان ، بهترین زمان برای مصرف BCAA قبل از ورزش و در طول ورزش است. به ویژه ورزشکاران استقامتی را تشویق می کند.

آیا لازم است در روزهای تعطیل BCAA مصرف کنید؟

به طور خلاصه ، بله. BCAA نقش مهمی در ترمیم و بازیابی عضلات ایفا می کند.

نتیجه

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، نتایج متفاوتی را می توان با استفاده از BCAA در زمان های مختلف به دست آورد. اما آنچه واضح است این است که تعیین بهترین زمان و روش برای مصرف BCAA باید بر اساس مقیاس وسیع بر اساس زندگی روزمره و برنامه ورزشی شما باشد.

در پایان این مقاله ، برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز ؛ برای جلوگیری از مشکلات ناشی از استفاده بیش از حد از مکمل های ورزشی. باید بیشتر تاکید کرد که استفاده از BCAA باید بر اساس نتایج مورد نیاز شما تعیین شود.

منبع: betadarou.com


دیدگاهتان را بنویسید