You are currently viewing طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر  رویا خادمیان

طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک نان جو

اگر طعم جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا طبخ آنها آسان ، خوشمزه و خوشمزه است. پنکیک تازه نیز یک انتخاب عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، پنکیک صبحانه را برای مدت زمان بیشتری بخورید. پنکیک جو طعم و خواص بی نظیری دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامتی بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر ، خطر ابتلا به فشار خون بالا و حمله قلبی را کاهش می دهد. پس برای چی منتظری؟ بیایید یاد بگیریم که چگونه سریع نان تست جو درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه آرد جو

  • آرد گندم – 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • چوب دارچین – نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک نان جو

  • دو فنجان آرد ؛ یک فنجان آرد جو ؛ پودر خمیرمایه دارچین و نمک را به مخلوط کن اضافه کنید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید.
  • مخلوط شیر و تخم مرغ را به آرد اضافه کنید.
  • کمی جو پوسته پوسته شده به مواد اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.
  • ماهیتابه را گرم کرده و سرخ کنید.
  • پنکیک قاشق داخل تابه ؛
  • وقتی گوشه گلها می جوشند ، آنها را برگردانید تا از طرف دیگر بجوشند.
  • پنکیک ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

حقایق تغذیه در مورد پوسته جو

با تقسیم یک پنکیک کامل خوشمزه با 1750 کالری بر 10 ، هر نفر یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر مربوط به این برش پنکیک (یک دهم) است.

  • کالری: 175
  • 34.6 گرم کربوهیدرات
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید