You are currently viewing شیر شکلاتی – بعد از ورزش خود را راضی کنید

شیر شکلاتی – بعد از ورزش خود را راضی کنید


سالهاست که می شنوم مردم می گویند شیر شکلات بهترین نوشابه برای بهبود بعد از ورزش است.

آنها می گویند: “این ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولا شرکت ها و سایت های مختلف از عبارت “شیر شکلات” استفاده می کنند.

طبق معمول بنوشید

پس از انجام تمرینات سنگین ، بدن شما نیاز به هیدراته و هیدراته ماندن برای بازیابی و افزایش کارایی دارد. کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز است.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و برق (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

روغن پر کنید

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان داده است که تمرین 30 دقیقه ای شیر شکلات ذخیره کربوهیدراتهای حیاتی را برای تمرین فردا افزایش می دهد.

بیا برگردیم

ورزش شدید می تواند به ماهیچه ها آسیب برساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که باعث عضله سازی و عضله سازی می شود. دفعه بعد ، ساخت و تغذیه دشوارتر خواهد بود.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت توانبخشی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما یک میان وعده بعد از ورزش است. اشتباه!

امروز نگاهی به برخی از آنها بیندازید. (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات است که از وب سایت سازنده بارگیری کرده ام)

برای دریافت یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک فنجان شکلات میهن ، باید بدانید که 26 گرم شکر و 8 گرم گوشت در روز (کمی بیشتر گوشت در تخم مرغ). تازه به این معنی است که اگر فقط یک فنجان شیر شکلات بخورید ، اگر بیشتر از این مقدار بخورید ، مقدار قند بیشتری خواهید داشت.

نیویورک (سلامت رویترز) – بر اساس تحقیقات جدید ، حتی شیر ممکن است جذب ضعیفی از مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) داشته باشد. بنابراین شیر بادام یا عدس بهتر است.

حالا می خواهم یکی را پاک کنم. من هم مثل بقیه شکلات دوست دارم. وقتی برای خرید ماست بیرون رفتم به شما می گویم. من هر چیزی با شکلات یا شکلات می خریدم. مشکل اینجاست که پودر شیر جو بعد از ورزش کاکائو را به عنوان یک نوشابه “کامل” و “سالم” معرفی می کند. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، بعد از هر تمرین یا بازی آن را به خودتان ندهید ، زیرا فکر می کنید این یک غذای خوب برای خوردن است.

بنابراین ، بیایید ، به برخی از ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود نگاهی بیندازید:

  • ماست و میوه ساده رنده شده
  • دو عدد تخم مرغ و میوه
  • تخم مرغ و گوشت باقی مانده برای شام
  • آب پروتئین با پودر پروتئین و یک قاشق غذاخوری میوه

غذاهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید بخورید ، اما بعد از تمرین ، تمرکز رژیم غذایی یا میان وعده های شما باید روی کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا در تبلیغات خود شفاف تر عمل کنید.

من از چیزی که هنگام خوردن درست بعد از ورزش می خورید خوشم می آید.

در نظرات زیر ، غذا یا میان وعده خود را بنویسید.

انشالله شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید