You are currently viewing شیر خانگی – ماریسا مور تغذیه

شیر خانگی – ماریسا مور تغذیه


بیاموزید که چگونه شیر خود را در 5 دقیقه با 4 ماده تهیه کنید. این شیر خامه ای گیاهی به راحتی برای محصولات لبنی مناسب است.

بطری را باز کرده و خرما را بشویید.  یک کاسه سبز و یک قاشق چوبی پر از یک قاشق چوبی اضافه کنید

آجیل و دانه های خانگی راحت تر از آنچه فکر می کنید تهیه می شود. شما می توانید شیر تازه گیاهی را در هر زمان در عرض چند دقیقه و چند دقیقه از هزینه دریافت کنید. هنگامی که شیر گندم خانگی یا شیر پکن را امتحان کردید ، وقت آن است که آن را امتحان کنید.

سیب زمینی ها را پوست گرفته و آب آن را بگیرید

مواد لازم برای شیر خانگی

قلب کنفی
اب
تاریخ های خاموش (اختیاری اما توصیه می شود)
نمک *

حتماً از قلب کنفی استفاده کنید که می توانید آن را به عنوان قلب کنفی پوست کنده شده ببینید. قلب کنفی نرم است و جویدن یا مخلوط کردن آن آسان است. نیازی به نمک نیست ، اما طعم خوبی دارد.

این کار با بلندر با سرعت بالا بهترین کار را می کند. استفاده از مخلوط کن با سرعت بالا نیاز به سفت شدن شیر را برطرف می کند ، اما شما شیر غنی خامه ای دریافت خواهید کرد.

ویدئو سرخ شده شیر کنف

این دستور را در ویدئوی زیر برای من تماشا کنید. در اینجا من نکاتی را برای تهیه کرمی ترین شامپو ارائه می دهم. فیلتر مورد استفاده را به شما نشان می دهم. اما نمی توانید از کیسه مهره یا هر چیز دیگری استفاده کنید.

دانه های کنف در محصولات لبنی یافت می شود ، ایده آل برای تهیه شیر بدون آجیل. اگر به آجیل و سایر عصاره های گیاهی آلرژی دارید ، سفیدکننده ممکن است انتخاب خوبی برای امتحان باشد.

دانه های شسته شده را در یک قاشق بریزید
دانه های کنف را با قاشق بریزید

فواید دانه های کنجد

دانه های کنجد مغذی هستند. آنها منبع ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و 6 هستند. کنجد همچنین حاوی گوشت است.

استفاده از لیمو آسان است. شیر نچسب تولید می کند. اما فیبر را از این پوسته ها دریافت نخواهید کرد. دانه های انار موجود است و فیبر بیشتری را تأمین می کند. از آنها می توان در سالاد و سایر غذاها برای شیرین کردن استفاده کرد.

مهم توجه داشته باشید که برخی از مواد مغذی هنگام شیر دادن از بین می روند. شیر ، از جمله موارد دیگر ، فیبر کمتر و پروتئین کمتری دارد.

شیر کنف در یک فنجان قهوه ریخته می شود

چگونه از فرمول استفاده کنیم؟

همانطور که از شیر معمولی استفاده می کنید از شیر خانگی خود استفاده کنید. به اسموتی ها خامه و پروتئین می افزاید و برای نوشیدنی های گرم و سرد مفید است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:

  • روی محصولات یخ زده بریزید.
  • از آن برای افزودن بلغور جو دوسر یا خامه به سس مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • شیر را به توت ها یا سبزیجات اضافه کنید تا شکلات فشرده شود

خودتان شیر طعم دار بسازید. پودر کاکائو توت فرنگی تازه یا خشک ؛ کمی اسپرسو یا وانیل بردارید و آن را با طعم های شیرین و خوش طعم مانند دسر مخلوط کنید.

خرید شیر با مارک های آنلاین مانند Pacific یا مارک هایی مانند Whole Foods در شهرهای بزرگ یا جوانه آسان است ، اما تهیه آن در خانه تنها 5 دقیقه طول می کشد.

چقد طول میکشه؟

فرمول خود را در ظرف در بسته در یخچال به مدت 3-5 روز نگهداری کنید. قبل از افزودن به مخلوط اسموتی یا غلات خود خوب تکان دهید.

شیر خشکشویی خانگی

بیاموزید که چگونه شیر خود را در 5 دقیقه با 4 ماده تهیه کنید. این شیر خامه ای گیاهی به راحتی برای محصولات لبنی مناسب است.

زمان آماده سازی5 دقایق

کل زمان5 دقایق

آموزش: الکل

غذای سنتی ایالات متحده

کلید واژه ها شیر گیاهی DIY ، شیر کنف ، دانه های کنف

خدمات 4 1 فنجان بخورید

کالری 162کیلوکالری

عناصر

  • از فنجان علف لیمو
  • 2 تاریخ های خاموش
  • 4 فنجان ها آب فیلتر می شود

دستورالعمل ها

  • همه مواد را در مخلوط کن با سرعت بالا بریزید. تمیز کنید تا یکدست و کرمی شود. شیر را در یک کیسه غربال یا مهره قرار دهید. این مرحله اختیاری است ، اما به ایجاد یک شیر نرم و نرم کمک می کند.

  • بطری را در ظرفی با درب یا ظرف دیگر قرار دهید. به مدت 3-5 روز در یخچال قرار دهید.

خوبه

پیشنهادات
در صورت امکان از مخلوط کن قوی استفاده کنید. می توانید از مخلوط کن معمولی استفاده کنید. اما دستگاه پرقدرت ظرف چند ثانیه برای یک شیر نرم و خامه ای کنف خراب می شود.
آن را بررسی کنید. برای یک شیر نرم تر ، از یک الک اختیاری یا یک کیسه شیر برای فیلتر کردن شیر استفاده کنید.
خودتان شیر طعم دار بسازید. پودر کاکائو توت فرنگی تازه یا منجمد ؛ کمی اسپرسو یا عصاره وانیل را هم بزنید و از یک دسر خوشمزه مانند دسر لذت ببرید.
فروشگاه به مدت 3-5 روز در یخچال قرار دهید. قبل از سرو خوب تکان دهید.

تغذیه

کالری 162کیلوکالری | کربوهیدرات ها 6G | پروتئین 9G | چربی: 11G | روغن پر کننده: 1G | چربی های اشباع نشده 9G | چربی های اشباع نشده: 2G | سدیم 12منیزیم | پتاسیم 42منیزیم | فیبر: 1G | قند 4G | ویتامین A: 138IU | کلسیم 46منیزیم | اهن: 4منیزیم



دیدگاهتان را بنویسید