You are currently viewing سیستم عصبی خود را از بین ببرید – رینا داون لوتز

سیستم عصبی خود را از بین ببرید – رینا داون لوتز



حدس بزن چی شده! شما به اندازه سال گذشته افسرده نیستید. عمیق تر از آن پیش می رود. مال شماست سیستم عصبی. یکبار از خواهری که متخصص تروما و طب تنفسی است خواستم که قوی ترین و ساده ترین وبلاگ حمایتی را برای ما (همه ما) که اکنون از سیستم عصبی ما حمایت می کنند ، به اشتراک بگذارد. این چشمان توست ، وقتی به تغذیه و تغذیه نگاه می کنید ، متوجه می شوید که تغییر آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. به راحتی می توان دقایقی را احساس کرد (مخصوصاً امسال) که شبیه ساعت های امسال ما هستند. هستند زیاد نیست باحاله.

در دوران قرنطینه ، ما را تحت فشار قرار داد تا با دهها سال ستم روبرو شویم. تاریکی زیادی برای ما پدید آمده است. بنابراین ما آن را الکل می نامیم. حشیش پختن با شیرینی یا هر چیز دیگری که کار ذهنی درونی ما را با هم مبهم کند.

اما شما چه چیزی را حدس می زنید؟

این تو نیستی. این سیستم عصبی شماست. با محافظت از بدن خود در برابر آسیب های گذشته و محافظت از ما در برابر آن ، ما دائماً به دنبال هورمون های استرس برای دویدن یا مبارزه هستیم – اما مجبور نیستیم. هنگامی که از سیستم عصبی خود حمایت می کنیم ، مدیریت “چیزهای” ما ترسناک نیست ، می تواند انتخاب های غذایی ما را به طرز چشمگیری تغییر دهد و سفری زیبا به سوی کشف و حمایت از خود باز کند.

بنابراین بدون صحبت بیشتر ، آریانا حرفی برای گفتن دارد.

پست مهمان آریانا فوتیناکیس ***

اختلال در سیستم عصبی- چه؟

سلامت سیستم عصبی این روزها یک موضوع بسیار محبوب است. این سیستم عصبی است که بر همه جنبه های تجربه ما حاکم است.

هورمون های شما انگیزه غیرت یک عمر. تحمل استرس؛ اسمت رو بگو اعصاب مسئولیت آن را بر عهده می گیرند.

من طی سالها با بسیاری از علائم با صدها بیمار برخورد کرده ام. از مشکلات گوارشی گرفته تا جنون مداوم و احساس اینکه نمی توانند یک روز از خواب بیدار شوند. بی ثباتی مکرر سیستم عصبی ریشه این علائم است.

قسمت سخت آنجاست خیلی زیاد اطلاعات غلط در مورد اختلالات سیستم عصبی و نحوه ایجاد تعادل در اطلاعات (نکته: “عمیق نفس بکشید” همیشه صادق نیست).

در این ویدئو توضیح می دهم

  • تفاوت بین سیستم عصبی تنظیم شده و سیستم عصبی تنظیم شده

  • بی ثباتی سیستم عصبی چگونه می تواند بر تجربه روزانه شما تأثیر بگذارد؟

  • چه کاری می توانید انجام دهید تا دوباره به هماهنگی برسد؟

اگر احساس می کنید تمرین تنفسی هوشیارانه ای در اینجا وجود دارد (می توانید در اینجا بیشتر بدانید) این بخشی از سفر کنترل سیستم عصبی شما است. در اینجا می توانید یک تمرین راهنمای کوتاه 10 دقیقه ای را به صورت رایگان امتحان کنید. یا می توانید در مورد نحوه انجام آن با من تماس بگیرید. این می تواند آسایش و هماهنگی بیشتری را برای سیستم عصبی شما به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید