You are currently viewing ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus

ساندویچ Ultimate Green Veggie with Hummus


این ساندویچ سبزی ترد و ترد است. پر از خامه و مواد خوشمزه و ساده است و هر لقمه ای را راضی می کند. این یک غذای گیاهی است که از غذاهای مدیترانه ای الهام گرفته است.

گیاهی به چه معناست؟



این اصطلاح اخیراً بسیار محبوب شده است ، بنابراین چند ماه پیش همه ما یک پست در مورد آن نوشتیم.

رژیم غذایی گیاهی چیست؟

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در پست بگذارید جاهای خالی را پر کنیم ؛ با حذف برخی از افسانه ها و افزودن گیاهان به رژیم غذایی خود ، در مورد همه مزایای سلامتی احتمالی صحبت کنید.

به طور خلاصه ، رژیم مدیترانه ای ما گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، آجیل ، آجیل ، دانه ها) را به رژیم غذایی شما اضافه می کند. مزایای آن شامل بیماری قلبی و سکته مغزی است. برخی سرطان ها ؛ خطر دیابت و سایر بیماری ها را کاهش می دهد.

ایجاد ساندویچ Ultimate Veggie

ساندویچ سبزیجات را ببندید


شوهرم هر وقت ساندویچ بدون گوشت درست می کرد ، مثل این که من دیوانه بودم به من نگاه می کرد. او قطعاً ساندویچ های پر از لایه های گوشت گاو را برای ناهار دوست دارد. اما وقتی من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های سبزی کردم ، او طرفدار زیادی شد.

در اینجا چند روش برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت آورده شده است:

  • با نان واقعا خوب شروع می شود. غلات کامل به شما فیبر بیشتری و ماندگاری بیشتری می دهند.
    • به دلیل برخی مسائل پزشکی ، اخیراً رژیم بدون گلوتن را شروع کردم و این را پیدا کردم نانوایی کانیون مارکی که من تا به حال تمام تلاش خود را کرده ام
  • یک ساختار متفاوت اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی ، به ترکیبی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم نیاز دارید
    • از بیرون به کاهو و گوجه فرنگی فکر کنید. نهال ؛ برگهای مختلف ؛ خیار سبز ဘဲ ငရုတ်သီး، آووکادو ، گوجه فرنگی، ترش پیاز، هویج، بادمجان، سبزیجات کبابی درست کنید.

پروتئین و فیبر به هوموس اضافه می شود

نه تنها طعم آن عالی است ، بلکه یکی از ترفندهای من برای افزودن پروتئین و گوشت استفاده از حمص به جای خردل یا سس مایونز است.

حدود 2 قاشق غذاخوری هوموس حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین دارد. علاوه بر این ، این یک غذای گیاهی است که به خوبی با غذاهای مدیترانه ای مطابقت دارد.

به نظر نمی رسد که این خیلی شبیه هم باشد. اما در مقایسه با خردل و مایونز ، جمع می شود.

** توجه داشته باشید که اینها برآورد هستند و ممکن است محصول و مارک کمی متفاوت باشند. بسته به اندازه 2 قاشق غذاخوری

همه Hummus ایجاد شده برابر نیستند

مارک ها و طعم های هوموس زیادی در بازار موجود است. ما مشتاقانه منتظر تدوین پستی هستیم که به طور کامل به hummus اختصاص داده شده است. در عین حال ، ما می خواهیم برخی از حقایق مربوط به خرید حمص را به اشتراک بگذاریم.

برای اینکه بفهمید حمص شما از چه چیزی ساخته شده است ، لیست مواد تشکیل دهنده خود را به دقت بررسی کنید و سعی کنید طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. به جز روغن زیتون ، مواد اصلی طولانی مدت هستند. بسیاری از آنها حاوی قطعات یدکی یا روغن هستند.

دو مارک هوموس مورد علاقه ما برای خرید.

PS ساختن هموس خود شما چندان پیچیده نیست. این بسیار خامه ای است و بر هر مغازه ای که هوموس بخرد که هرگز امتحان نکرده ایم ، برنده می شود.

بهترین ساندویچ سبز سبزیجات با هموس

ساندویچ سبز سبز عالی با هموس

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات با سبزیجات برگ سبز و حمص تهیه می شود تا رژیم غذایی غنی از فیبر و خوشمزه گیاهی داشته باشید.

نویسنده برین مک داول از RDN ، متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    تکه
    نان گندم
  • 2
    قاشق
    حمص
  • 2
    قاشق
    گیاه رشد می کند
  • 1/4
    فنجان
    arugula
    (یا برگ سبز مورد علاقه شما)
  • 1/4
    خیار را نازک خرد کنید
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده می کنیم)
  • 1/2
    آووکادو را نازک برش دهید

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید. سپس arugula. အ ပင် ပေါက်، خیار ، روی آن را با پنیر و آووکادو بپوشانید. روی آن بقیه نان را بریزید.

(4 بار بازدید کرد ، 3 بار امروز بازدید کرد)

آخرین اصلاح شده 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید