You are currently viewing زنان یائسه نمی توانند وزن خود را افزایش دهند – زنان اولیه

زنان یائسه نمی توانند وزن خود را افزایش دهند – زنان اولیه


از آنجا که اکثر خوانندگان PRiME یائسه هستند ، این موضوع ، “زنان یائسه نمی توانند وزن خود را افزایش دهند” ، نباید شما را شوکه کند. اگر تجربه شما مانند بسیاری از ما بود ، می دانید که کاهش وزن و توقف آن در این مرحله از زندگی اولین ماموریت غیرممکن است. با ناراحتی، همه نکات رژیم غذایی و کاهش وزن در گروه سنی ما نیست.

دکتر خونخوار ما بگذارید شخصی را به شما معرفی کنم که واقعاً لورا لفکوویتز را درک می کند.

لورا لفکوویتز ، دکترلورا متخصص زنان و زایمان است. درمان روانپزشکی ؛ وی دکترای افتخاری پزشکی داخلی و رادیولوژی است. او به جای شرکت در دوره های پرتودرمانی ، تاثیرات وزن بر سلامت زنان را از نزدیک می بیند و بر درمان ها و تغذیه سنتی تمرکز می کند. لورا برای آمادگی برای تغییر شغل خود ، در موسسه تغذیه یکپارچه دانشگاه کلمبیا حضور یافت ، جایی که همه جنبه های طب سنتی و درمان ترکیبی را مطالعه کرد.

به عبارت دیگر ، دکتر لورا نظریه کاهش وزن و متخصص تغذیه دیگر نیست. او متخصص است. زنان در سن و اندام ما متخصص هستند و می داند که چرا بیشتر زنان یائسه قادر به افزایش وزن نیستند. همانطور که او در مصاحبه ای با PRiME توضیح داد ، او نیازهای تغذیه ای زنان را از طریق شیوه زندگی یا چرخه ها نزدیک می کند. اول از همه ، متولد شدن در سن بلوغ مستلزم رشد بدن شما و افزایش وزن بیش از هر زمان دیگری در زندگی است. یکی دیگر بلوغ از طریق زایمان است. بدن دیگر در مرحله رشد نیست و به کالری کمتری نیاز دارد ، اما بدن به طور مداوم خود را برای بارداری آماده می کند ، بنابراین بدن هنوز به تغذیه کافی نیاز دارد.

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را افزایش دهند؟

سپس مرحله نزدیک به یائسگی وجود دارد. هر سنی. بدن تولید استروژن را متوقف می کند و پس از زایمان بدن دیگر به آنها نیاز ندارد و رحم بسته می شود. اما همانطور که دکتر لورا توضیح می دهد ، او گفت: “استروژن به ما احساس خوبی می دهد.” ما را زیبا می کند. مغز ما را تیز می کند و پوست ما را زیبا می کند. در نتیجه بدن ما سعی می کند برخی از این موارد را جذب کند. ”

بدن ما می تواند مقدار کمی استروژن در غدد فوق کلیوی تولید کند ، اما تنها جایی که می توانیم به آن بدهیم ذخیره چربی است. بدن سعی می کند با ذخیره چربی مقداری استروژن حفظ کند. با افزایش سطح انسولین ، می توانیم 5 تا 20 پوند وزن اضافه کنیم. در حالی که عروق ما شاد هستند ، در آینه نگاه کن. وقتی به پوندهای اضافی نگاه می کنیم خوشحال نمی شویم. این پوندهای اضافی برای قلب ما مضر است. مفاصل ما را تقویت می کند.

زن فلات ایستاده روی ترازو در حال کاهش وزن است

با کوتاه شدن طول عمر متوسط ​​ما ، این پوندهای اضافی کمتر مشکل ساز می شوند. اکنون که در دهه 70 و 80 زندگی خود هستیم ، باید رژیم غذایی خود را تغییر دهیم. بدن ما کربوهیدرات ها را به درستی هضم نمی کند. ما نسبت به تولید انسولین و ذخیره چربی آنها بیش از حد واکنش نشان می دهیم. این امر باعث کاهش وزن می شود. ما باید چیزها را رها کنیم و رفتار خود را با سیستم هورمونی خود تطبیق دهیم.

نگاه خود را به غذا تغییر دهید

بنابراین ربطی به خوردن ندارد. غذا در نهایت از بین می رود. شما باید رابطه خود را با غذا تغییر دهید. اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذاهایی بخورید که بدن شما بتواند از عهده آن برآید.

این به معنی عدم مصرف غذاهایی است که انسولین را افزایش می دهند و سبزیجات کمتر و پروتئین کمتری مصرف می کنند. به دلیل قند زیاد ، میوه ها باید مصرف شوند. شیر و فرآورده های لبنی نیز مشکل ساز هستند. هنگامی که رشد ما متوقف می شود ، بدن ما به آن احتیاج ندارد. شیر یک هورمون رشد است. بنابراین ، نوشیدن لاته کالری غیر ضروری می افزاید.

در حالی که دکتر لورا رژیم های فردی را طراحی می کند ، او به طور کلی آنچه را که باید در مورد رژیم غذایی خود بدانید ارائه می دهد. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود نزدیک شدن به پایان خونریزی. او توصیه می کند که 50 درصد کالری خود را از سبزیجات دریافت کنید کم گوشت بدون چربی در کربوهیدرات ها باید تقریباً 25 باشد. روغن زیتون چربی های سالم مانند آووکادو باید 15 درصد برگ داشته باشند فقط 10 for برای موارد دیگر ، می توانید بدون نوشیدن الکل وزن خود را کاهش دهید.

طول عمر یا رژیم مدیترانه ای  شامل آجیل و آووکادو  چربی های سالم

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

شمارش کالری اتلاف وقت است. این کار نمی کند. کالری کالری نیست. باید یکی بخوری خیلی زیاد سبزیجات کم کالری غذاهای مغذی بالا

دکتر لورا در پاسخ به این س ifال که آیا خوردن یویو باعث هضم غذا می شود یا خیر ، پاسخ می دهد ، اما این برگشت ناپذیر است. اما به یاد داشته باشید ، بدن باید از نظر ژنتیکی زنده بماند. اگر به شلوار جین نگاه می کنید ، بدن شما اهمیتی نمی دهد. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

هنگامی که 400 یا 500 کالری کاهش می دهید ، بدن شما بهتر است در زمانی که نور خورشید ، نور خورشید و غذا وجود ندارد ، انرژی خود را ذخیره کند. انرژی شما برای زیباسازی موها و ناخن ها کم نمی شود. تمرکز بر تولید سلول های خونی و ضربان و تنفس قلب خواهد بود. ایده خوبی است که کالری را بارها و بارها کاهش دهید. اما بدن بارها و بارها می گوید: “نمی دانم عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد. به همین دلیل من شروع به ذخیره آن کردم. “

یکی دیگر از دلایلی که اکثر زنان یائسه قادر به افزایش وزن نیستند دلیل ما است شماره مشخصات بدن با آن سازگار می شود. حداکثر وزن شما هر چه باشد ، بدن شما بهترین وزن را دارد. یاد آوردن ما نمی دانیم عصر یخبندان بعدی کی فرا می رسد. هورمون ها برعلیه شما عمل کرده و باعث افزایش وزن می شوند. مثلا، 125 وزن اضافه می کنید تا 135 غذایی که می خورید وزن شما را به 125 کاهش می دهد ، اما بدن شما می گوید “چرا 125 را از دست می دهیم؟” من 135 “” را دوست دارم وقتی ژن ها و هورمون ها سال آینده وزن 135 را دوباره به دست آورند ، ژن ها و هورمون ها به شما ضربه می زنند ، اما دکتر لورا می گوید که اینطور نیست.

برای زنان ، کاهش وزن پس از 50 بدن خود را با سبزیجات و میوه ها تغذیه می کنید. اگر به طور منظم پروتئین زیادی بخورید ، می توانید این هورمون ها را آرام کرده و متابولیسم خود را بازیابی کنید. این بیماری زمانی بر اثر افزایش سن و از دست دادن توده عضلانی ایجاد می شد ، اما به خوبی کار می کند. پرخوری باعث کاهش توده عضلانی و چربی سوزی می شود. بنابراین اگر برای بازسازی آن ماهیچه ها تلاش نکنید ، متابولیسم شما بازسازی نمی شود.

هنگام خواندن این نامه ، اگر پزشک به لورا بگوید که شما مسئول رژیم غذایی خود نیستید ، ممکن است کمی ناامید کننده به نظر برسد. Ob / Gyn دیگر ، دکتر با همکاری کاترین والدرپ ، Prime Women PLATE را ایجاد کرد. بسیاری از دستورالعمل ها همان است که دکتر لورا پیشنهاد کرده است. ما معتقدیم که کنترل ترکیب به شما امکان می دهد تقریباً تمام غذا و شراب را متعادل کنید.

شایع ترین علت یائسگی در زنان افزایش وزن است. اما تغییر رژیم غذایی و عادات ورزشی با کمی ورزش و حوصله می توانید وزن سالم خود را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید:

در تابستان امسال برای کاهش وزن تلاش می کنید؟

تعیین وزن سالم با استفاده از BMI

کلید کاهش وزن و طول عمر

چرا زنان یائسه نمی توانند وزن خود را افزایش دهند؟

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام رایگان است ؛ ما هر هفته مقالات خوبی از این دست را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید