You are currently viewing رژیم ماست برای کاهش وزن  3 تاثیر ماست رژیم غذایی برای کاهش وزن است

رژیم ماست برای کاهش وزن 3 تاثیر ماست رژیم غذایی برای کاهش وزن است


رژیم غذایی ما

رژیم غذایی ما یکی از راه ها است کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود علاوه بر این ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند فواید سلامتی تعداد زیادی وجود دارد. ماست یک محصول لبنی است مونگصبحانه یا مزه دار کردن غذا در سراسر جهان محبوب است.

ماست درست کردم سلامت استخوان و مفاصل و سپس دستگاه گوارش مفید است و برخی افراد ادعا می کنند که بر کاهش وزن نیز تأثیر می گذارد. حتی برخی رژیم های غذایی وجود دارد که از ماست برای کاهش وزن استفاده می کنند.

شگفت انگیز است که بدانید این نوع غذاها هنوز مورد توجه هستند. این نامه به توضیح همه کارهایی که باید انجام دهیم تا بر رژیم غذایی و کاهش وزن مان تأثیر بگذارد ، می پردازد.

ارزش غذایی ماست رژیم غذایی برای کاهش وزن است

ارزش غذایی (100 گرم) ماست کم چرب ماست پر چرب
کالری 63 کالری 61 کالری
چاق 1.55 گرم 3.25 گرم
کاسیا 7.04 گرم 4.66 گرم
گوشت 5.25 گرم 3.47 گرم

تاثیرات مختلف ماست بر کاهش وزن

در رژیم ماست ، منوی رژیم غذایی بسته به میزان مصرف ماست تنظیم می شود. نظریه های مختلفی وجود دارد که از تأثیر ماست بر کاهش وزن حمایت می کند.

1 اثرات کلسیم بر کاهش وزن

کلسیم یکی از مواد مغذی ماست است. ماست ما بهترین منبع کلسیم هر لیوان 23 درصد از نیاز روزانه بدن به کلسیم را تأمین می کند.

کلسیم یک ماده معدنی است برای سلامت استخوان ضروری است اثرات آن بر کاهش وزن همیشه مورد مطالعه قرار گرفته است. مطالعات نشان می دهد که میزان بالای کلسیم در خون می تواند رشد سلول های چربی را کند کند. مطالعات روی حیوانات نشان می دهد کاهش چربی بدن و سپس کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود این با مکمل های کلسیم ساخته شده است. (منبع)

تاثیر ماست بر کاهش وزن است

در یک مطالعه روی 4733 نفر ، مکمل کلسیم به افراد در سنین مختلف کمک کرد تا وزن خود را با تعادل کاهش دهند. در این مطالعه ، افرادی که مکمل کلسیم مصرف کردند ، 1 کیلوگرم کمتر از سایرین وزن کم کردند.

زنان یائسه در رژیم غذایی ما بیشتر در معرض دریافت کلسیم هستند ، کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. با این حال ، تحقیقات بیشتری در مورد تأثیر کلسیم بر ماست بر کاهش وزن مورد نیاز است.

2. تأثیر ماست بر پروتئین رژیم غذایی

ماست منبع خوبی از پروتئین است. خوردن پروتئین تاثیرات زیادی بر کاهش وزن و کاهش وزن دارد.

تنظیم هورمون های گرسنگی

مصرف زیاد پروتئین سطح هورمون هایی را که اشتها را سرکوب می کنند ، افزایش می دهد. همچنین باعث کاهش گرلین (هورمون اشتها) می شود.

متابولیسم را تقویت می کند

بدن ما در رژیم ماست پروتئین بیشتری دریافت می کند. این به شما پروتئین بیشتری می دهد متابولیسم S. غذاهای سرشار از پروتئین مانند ماست متابولیسم بدن را افزایش داده و به بدن کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزاند.

احساس سیری می کنم

رژیم ماست ما ممکن است دلیل خوبی باشد زیرا حاوی پروتئین است. زیرا پروتئین را تأمین می کند احساس سیری می کنم رهبری خواهد کرد در نتیجه می تواند از پرخوری به دلیل پرخوری و گرسنگی جلوگیری کند.

در حفظ توده عضلانی در هنگام کاهش وزن مثر است

کم کالری رژیم های کم چرب. خوردن رژیم غذایی با پروتئین بالا همراه با کاهش چربی به حفظ بافت ماهیچه ای کمک می کند. به خصوص اگر با این رژیم غذایی برای کاهش وزن ورزش می کنید.

رژیم لاغر ما

ماست معمولی 245 گرم حاوی 8 گرم پروتئین و ماست کبابی حاوی 22 گرم پروتئین است. اما فقط محصولات لبنی حاوی پروتئین نیستند. گوشت قرمز جوجه منابع غذایی مانند ماهی و سویا باید در انواع غذاها گنجانده شود.

3 پروبیوتیک ها در ماست

ماست یکی از بهترین منابع پروبیوتیک در بدن به عنوان یک باکتری مفید برای سلامت روده است.

اگرچه تحقیقات کمی در مورد استفاده از پروبیوتیک ها و کاهش وزن انجام شده است ، اما مطالعات قبلی بر روی پروبیوتیک های حاوی باکتری لاکتوباسیلوس در ماست نشان داده است که آنها در کاهش وزن و چربی شکم مثر هستند.

طبق یک مطالعه 43 روزه ، 28 فرد چاق روزانه 100 گرم ماست بیشتر از ماست پروبیوتیک از دست دادند. این بدان معنی است که رژیم ماست ما پروبیوتیک بیشتری به بدن ما می دهد.

  • ماست سرشار از کلسیم و آهن است. منبع خوبی از پروتئین و پروبیوتیک است. اگرچه پروتئین آن به روند کاهش وزن کمک می کند ، اما تحقیقات بیشتری در مورد تأثیر کلسیم و پروبیوتیک ها بر کاهش وزن مورد نیاز است.

آیا ماست برای کاهش وزن م effectiveثر است؟

مطالعات نشان می دهد که افراد بیشتری روزانه ماست مصرف می کنند چاقی و چاقی کمتر دارند.

طبق یک مطالعه ، افرادی که حداقل سه بار در هفته ماست می خوردند وزن کمتری نسبت به افرادی که در هفته ماست مصرف می کردند ، داشتند.

با وجود این تحقیقات ، هیچ دلیلی برای پیروی از رژیم ماست برای کاهش وزن وجود ندارد. اما نمی توان از تاثیرات ماست بر سلامتی چشم پوشی کرد. با گذشت زمان بهتر است کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود اما نباید از آن به عنوان تنها غذای رژیم غذایی برای کاهش وزن استفاده کرد.

چه مقدار ماست باید در رژیم غذایی گنجانده شود؟

با وجود فواید زیاد ماست ، غذاهای ناسالم باید در رژیم غذایی گنجانده شوند تا از چاقی و پرخوری جلوگیری شود. اما برخی از محصولات ماست کاملاً ناسالم هستند.

برخی از مارک های ماست شامل شکر ، این می تواند حاوی چربی های اشباع شده و چربی های مضر باشد. می تواند منجر به بیماری قلبی و سکته مغزی شود. می تواند باعث دیابت نوع 2 و افزایش وزن شود.

بنابراین ، بهتر است ماست را در رژیم غذایی متعادل قرار دهید. قبل از خرید شکر ، سدیم برای اطلاع از میزان چربی و کلسترول به برچسب روی بسته توجه کنید. یکی را با حداقل یا صفر از این مواد انتخاب کنید.

آخرین حقایق

خوردن ماست به تنهایی فرایندی برای کاهش وزن نیست. اما برای نتایج بهتر می توانید از ماست استفاده کنید. برای جلوگیری از غذاهای مضر که مواد مغذی آن را تأمین می کنند ، از ماست به عنوان یک میان وعده عالی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید