رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب

اب

برای کاهش اضطراب عمومی هیچ راهی سریعتر از اتخاذ عادات خوب خوردن و نوشیدن وجود ندارد. یکی از آسان ترین و موثرترین افزودنی ها به رژیم غذایی شما آب شیرین آب تشنگی را فرو می نشاند – اما مهمتر از آن – این یک ابزار مفید برای درمان اضطراب است.

تقریباً همه عملکردهای بدن نظارت می شود و با جریان کارآمد آب از طریق سیستم ما مرتبط است. آب هورمون ها، مواد شیمیایی و مواد مغذی را به اندام های حیاتی بدن منتقل می کند. هنگامی که بدن خود را به خوبی هیدراته نمی کنیم، ممکن است به سیگنال های مختلفی مانند اضطراب واکنش نشان دهیم، که هرگز فکر نمی کنیم به عادات بد نوشیدن ما مربوط باشد.

رژیم غذایی رفع اضطراب: آب در اینجا اطلاعات جالبی در مورد آب آورده شده است:

۱. هفتاد و پنج درصد از آمریکایی ها به طور مزمن کم آب هستند.

۲. در ۳۷ درصد از آمریکایی ها مکانیسم تشنگی آنقدر ضعیف است که اغلب با گرسنگی اشتباه گرفته می شود.

۳. حتی کم آبی خفیف، متابولیسم شما را تا ۳ درصد کند می کند.

۴. یک لیوان آب باعث از بین رفتن گرسنگی در نیمه شب برای تقریباً ۱۰۰ درصد رژیم گیرندگانی می شود که در یک مطالعه دانشگاه واشنگتن مورد مطالعه قرار گرفتند.

۵. کمبود آب دلیل شماره یک خستگی در طول روز است.

نوشیدن آب خالص به طور منظم جزء حیاتی رژیم غذایی شما هنگام بررسی درمان های اضطراب است. هنگامی که ما احساس کم آبی می کنیم، سلول های ما می توانند آن را در سطح مولکولی حس کنند و این را به عنوان یک نگرانی پنهان اولیه به ناخودآگاه منتقل کنند. کلید تعادل مجدد کمبود مایعات این است که روزانه هشت لیوان آب شیرین بنوشید.

آیا تا به حال متوجه اثرات کم آبی روی احساسات خود شده اید؟ اگر تا به حال خماری جدی از یک شب روی کاشی را تجربه کرده باشید، احساس کم آبی را به خوبی درک خواهید کرد. خماری ناشی از کم آبی بدن و عدم تعادل الکترولیت است. من مطمئن هستم که بسیاری از شما با تمایل به چیزی که به عنوان “ترس از خماری” شناخته می شود آشنا هستید. این احساس تشدید اضطراب و اضطراب ناشی از کم آبی ناشی از خماری است. مطمئن ترین راه برای یک فرد مبتلا به اضطراب برای تجربه حمله پانیک این است که مقدار زیادی الکل بنوشد و منتظر خماری روز بعد باشد. آب یک درمان عالی برای اضطراب در این مورد خاص است.

توجه به این نکته مهم است که کم آبی یک عامل کمک کننده به اضطراب است و رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب باید حاوی مقدار زیادی آب شیرین باشد. من شخصا دریافته ام که مصرف منظم آب نه تنها از احساسات پنهان اضطراب جلوگیری می کند و بنابراین به عنوان یک درمان اضطراب کمک زیادی می کند، بلکه برای ایجاد استقامت و جلوگیری از خستگی نیز فوق العاده موثر است.

رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطرابغذای رژیمی) به طور متوسط، اکثر مردم از یک رژیم غذایی بسیار اسیدی پیروی می کنند که نه تنها منجر به مقاومت کمتر در برابر استرس، بلکه به انواع مشکلات جدی سلامتی می شود. رژیم غذایی شما چیزی است که می توانید فوراً آن را کنترل کنید و به شما کمک کند منابع خود را برای درمان اضطراب بسازید. همانطور که رژیم غذایی خود را کامل می کنید، نه تنها سلامت کلی خود را بهبود می بخشید، بلکه یک نگرش ذهنی مثبت نیز ایجاد می کنید که می گوید: “من کنترل بدنم را در دست دارم.”

در صورتی که محیط داخلی ما هم هست اسید این می تواند هر اضطرابی را که ممکن است احساس کنیم اغراق آمیز کند. بدن زمانی که تعادل درونی داشته باشد در وضعیت سالم تری قرار دارد. آنچه ما نیاز داریم این است که تعادل pH داخلی بدن را به پارامترهای قابل قبولی برسانیم. رهایی از اضطراب شدید آسان نیست مگر اینکه تعادل قلیایی را در غذایی که می خورید حفظ کنید. اگر غذای شما بیش از حد اسیدی باشد یا در مقادیر زیاد غذا زیاده روی کنید، بدن شما نمی تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. دفع سموم از بدنتان برای شما سخت خواهد بود و این یک بافر استرس زا کمتری خواهد بود و در هنگام بروز اضطراب احساس ضعف و لرزیدن خواهید داشت.

غذاهایی مانند نمک، شکر و محصولات تصفیه شده یا فرآوری شده مقاومت بدن را کاهش می دهند، در حالی که غذاهایی مانند میوه ها و سبزیجات آن را افزایش می دهند. وقتی نیازهای بدن خود را کنترل می کنید، خود را تقویت می کنید و به تدریج بدنی می سازید که با حمله اضطراب شدید احساس خطر نکند.

پروتئین، آجیل، غلات و لبنیات (به جز ماست) همراه با الکل، شکر و نمک غذاهای اسیدی؛

میوه ها، سبزیجات و آب میوه ها، قلیایی؛

رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب

برای تعادل بهینه، به یک رژیم غذایی قلیایی ۸۰ درصد نیاز دارید. این به معنای تمرکز بر روی میوه ها و سبزیجات خام و استفاده از پروتئین در مقادیر کم در زمانی که به انرژی نیاز دارید. فردی که از یک رژیم غذایی کامل پیروی می کند تنها به ۵۰ گرم پروتئین در روز نیاز دارد. این باید شامل ۷ اونس پروتئین حیوانی (یا معادل وگان) یا ۳۶ اونس ماست با کیفیت خوب باشد. بقیه رژیم غذایی شما برای کمک به کاهش اضطراب باید قلیایی باشد (اگر یک شغل استرس زا یا فیزیکی دارید، ممکن است به بیش از ۵۰ گرم پروتئین در روز نیاز داشته باشید). در زیر لیست جامع تری از غذاهای قلیایی آورده شده است که به تعادل بیشتر در رژیم غذایی شما کمک می کند و به شما کمک می کند اضطراب خود را راحت تر درمان کنید.

رژیم غذایی برای از بین بردن اضطراب رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب باید حاوی …. ازگیل شلغم، بروکلی، قارچ، لوبیا سبز، نخود سبز، سیب زمینی سفید، گوجه فرنگی، طالبی، طالبی، لیمو، نارنگی، توت فرنگی، آناناس، پرتقال، انگور ، زردآلو، شاه توت، هلو، تمشک، گلابی، لوبیا و سیب زمینی آووکادوی خشک، آلو، سیب زمینی شیرین، هندوانه، هندوانه، بادام، ارزن، چغندر، کرفس، برگ شاتوت، شاهی، کلم، کاهو، سبز، لیما، خیار، تربچه، کلم، کلم بروکلی، چغندر، کلم بروکسل، هویج، سویا سبز، اسفناج خام

رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب مواد معدنی برای کمک به درمان اضطراب

ذخایر معدنی بدن شما اثر موقتی روی اسید دارند و تمایل دارند اسیدیته در محیط داخلی را قلیایی کنند. ذخایر کم یا کمبود مواد معدنی می تواند منجر به افزایش pH بدن شود. عملکرد بافری بافرهای معدنی، PH را در سمت سالم و کمی قلیایی مقیاس pH نگه می دارد. این سیستم قرقره کاملاً متعادل است و می تواند در شرایط کمبود مواد معدنی دچار نقص شود. ضایعات اسیدی و معدنی هر دو از طریق دستگاه ادراری دفع می شوند. با گذشت زمان، در صورت عدم جایگزینی، ذخیره معدنی کاهش می یابد. به همین دلیل است که ما باید از سطوح کافی مواد معدنی در یک رژیم غذایی مناسب برای کمک به از بین بردن اضطراب اطمینان حاصل کنیم. اگر سطح کافی را از طریق میوه ها و سبزیجاتی که می خوریم دریافت نمی کنیم، باید از مواد معدنی مکمل با کیفیت خوب برای کمک به درمان اضطراب استفاده کنیم.

این شامل مواد مغذی است که برای کمک به بدن برای مقابله با استرس از اهمیت بالایی برخوردار هستند ب کمپلکس، کنسانتره آدرنال خام، جگر خشک، روغن بذر کتان و مواد معدنی کلوئیدی. متعادل مجتمع ب یک مکمل ویتامین ضروری برای عملکرد طبیعی هیپوفیز و غده فوق کلیوی. بدون کمپلکس B، این غدد سطح هورمون کافی را تولید نمی کنند.

مواد معدنی برای عملکردهای طبیعی بدن از جمله عملکرد سیستم عصبی خودمختار کاملا ضروری هستند. یک مثال خوب از اهمیت آن نقشی است که یک ماده معدنی مانند منیزیم در عملکرد بدن ایفا می کند. منیزیم در بیش از ۲۷۰ واکنش بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. همچنین به تنظیم pH (تعادل اسید-باز) در فیزیولوژی انسان کمک می کند. بدن انسان در محدوده pH بسیار باریکی عمل می کند. سدیم و پتاسیم برای عملکرد سیستم عصبی ضروری هستند. بدون هیچکدام، سیستم عصبی ما از کار افتاده و می میریم. این مواد معدنی معمولا به طور طبیعی در سبزیجاتی که می خوریم یافت می شوند. با این حال، محتوای مواد معدنی در سبزیجات در طول سال ها به دلیل تخلیه خاک کاهش یافته است. بنابراین، ممکن است مصرف مکمل های معدنی به عنوان بخشی از رژیم غذایی برای کمک به از بین بردن اضطراب ضروری باشد.

حقیقت این است که اگر بدن شما دچار سوءتغذیه یا کمبود مواد مغذی حیاتی باشد، حفظ خونسردی و اعتماد به توانایی‌تان برای مدیریت هر چیزی که زندگی سر راهتان قرار می‌دهد بسیار دشوار است. به نیازهای بدن خود رسیدگی کنید و توانایی بدن خود را برای درمان اضطراب و حملات پانیک تقویت خواهید کرد.

من متقاعد شده‌ام که طی پنج تا ده سال آینده، یک ارتباط قطعی بین رژیم غذایی و کمک به کاهش اضطراب ایجاد خواهد شد. در حال حاضر تحقیقات جالبی در سال ۲۰۰۴ در مورد رابطه بین بهبود قابل توجه اسکیزوفرنی با استفاده از رژیم غذایی بدون گلوتن انجام شده است. اگرچه اسکیزوفرنی هیچ ارتباطی با اضطراب یا حملات پانیک ندارد، اما نمونه ای از این است که چگونه علم اکنون به مواد مغذی و رابطه آنها با سلامت روان ما نگاه می کند.

http://www.panic-and-anxiety-attacks.com/diet-to-help-eliminate-anxiety.html

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر