You are currently viewing رژیم غذایی برای کاهش وزن – رژیم غذایی برای کاهش وزن

رژیم غذایی برای کاهش وزن – رژیم غذایی برای کاهش وزن


کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود
کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

امروزه اکثر افراد چربی شکمی دارند. چربی در ناحیه شکم و باسن کاملاً طبیعی است و در صورت عدم درمان می تواند برای بدن بسیار مضر باشد.

برخی از روغن ها فقط زیر پوست هستند. سایر چربی ها برای قلب و ریه مفید هستند. ریه ها عمیق تر در اطراف کبد و سایر اندام ها است و بین چربی زیر جلدی پنهان شده است.

این چربی باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن شکم می شود.

برش ها اغلب چربی شکم را افزایش می دهند و مشکلات ما را دوچندان می کنند. بنابراین ، مهم است که علل چاقی شکمی را بشناسید تا با استفاده از مواد شیمیایی مضر بدون ورزش یا ورزش از چاقی جلوگیری کنید. در هر صورت ، پیشگیری بهتر از درمان است.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

غذاهای رژیم غذایی کاهش وزن شما هرگز نباید بدن را از مواد مغذی مورد نیاز خود محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن این است که همه چیزهای خوب را که می توانید بخورید و سالم و سالم بخورید. در عوض ، تفکر خود را به چیزهای خوب زندگی منحرف کنید.

در ادامه به معرفی و بررسی غذاهای کاهش وزن می پردازیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدها در خون در حال گردش هستند.
  • چربی زیر جلدی همان چیزی است که از نام آن پیداست.
  • چربی مضر داخلی ، که چربی شکم است ، در زیر عضلات شکم قرار دارد.

علل چاقی

دلایل زیادی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیر است
  • رژیم غذایی پرچرب داشته باشید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • غذاهای فاقد پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدن نوشابه های گازدار
  • مقدارزیادی غذا
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بیشتر مردم به چاقی اهمیت نمی دهند ، آنها به خواسته های من اهمیت می دهند و من به آنچه می خواهم اهمیت می دهم. مردم برای من ارزش قائل نیستند ؛ اما این نظریه اشتباه است. چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است. در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط سعی کنید وزن کم کنید و وزن اضافه نکنید.

چربی شکم بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و چربی شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی عبور کرده و مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک سبک زندگی سالم به شما کمک می کند تا رژیم غذایی سالمی داشته باشید. تمرکز بر بایدها و نبایدهای ورزش و حرکت و همچنین اصول عملی است.

. مردان بیشتر از زنان چربی های شکمی و داخلی را جذب می کنند زیرا زنان عامل مهمی در کاهش وزن هستند.

برای کاهش وزن ورزش کنید

چندین نوع ورزش وجود دارد که می تواند به شما در از بین بردن چربی شکم کمک کند. با رعایت رژیم غذایی که چربی شکم را می سوزاند ، می توانید این تمرینات را روزانه انجام دهید.

شنا كردن؛ پیاده روی در حال دویدن بسیاری از تمرینات مانند دوچرخه سواری یا کوهنوردی چربی شکم را می سوزاند.

اما افراد به دلیل مشغله زیاد مشغله کمتری دارند ، بنابراین می توانند در هر مکانی کار کنند. شما به تجهیزات زیادی احتیاج ندارید.

هر روز پیاده روی کنید

اگر ورزش خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای افراد است. هر روز 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی متابولیسم بدن را بهبود می بخشد. متابولیسم بهتری خواهید داشت. شکم به مرور کوچکتر می شود.

کاهش وزن با تردمیل مانند راه رفتن است. این مقدار باید برای پیاده روی روزانه 20 تا 30 دقیقه بر روی تردمیل کافی باشد.

مطالعه ای که در NCBI منتشر شد نشان داد زنان چاقی که سه روز در روز به مدت 60 دقیقه پیاده روی می کردند بیش از 12 هفته از دست دادند.

بنابراین ، شما باید پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد ممکن روی عضلات خود کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

غذاها و نوشیدنی های زیادی وجود دارد که می تواند به سوزاندن چربی شکم کمک کند.

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عروق خونی بدن و چربی سوزی کمک می کند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز کاتچین هستند که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کنند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش وزن کم کنید

منیزیم هرچه پتاسیم و کلسیم بیشتری مصرف کنید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با هر سه نوع شیر با یک ماده مغذی مقابله می کنیم.

صبحانه را با شیر شروع کنید تا بدن شما کلسیم کافی دریافت کند. کلسیم کافی کالری می سوزاند و متابولیسم را برای کاهش وزن تحریک می کند.

حتی اگر می توانید دسرهای خود را از چای به شیر تبدیل کنید ، نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید.

زنجبیل و شکم لاغر کننده

زنجبیل گیاهی گرم است که برای نازک شدن شکم استفاده می شود.

یکی از خواص جین برای کاهش وزن ، کاهش اشتها است. زنجبیل محدودیت کالری دارد و می توان آن را با غذا یا بدون غذا مصرف کرد. می توان آن را به عنوان یک نوشابه میل کرد.

زنجبیل متابولیسم را تقویت می کند و می تواند در چای ، قهوه و چای استفاده شود. می توان آن را با آب لیمو و عسل مصرف کرد و سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عملکرد آنتی اکسیدانی را افزایش می دهد.

غذاهای کم نمک بخورید

نمک آب را در بدن حفظ کرده و معده را متورم می کند. بنابراین از غذاهای شور و شور پرهیز کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد ، چربی و کالری بیشتری می سوزاند و به کاهش وزن کمک می کند.

بدون غذا نروید

غذای اساسی غذایی است که فرد گرسنه نیست. اگر برای مدت طولانی گرسنه بوده اید ، بدن شما فکر می کند زمان آن رسیده است که بدن خود را برای ذخیره کالری و چربی سوزی گرسنه کنید.

سرکه سیب

سرکه سیب به تنظیم سطح قند خون کمک می کند و آنزیم های چربی سوز را برای تحریک گرسنگی تحریک می کند.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک قوی برای صفرا است و به تنظیم سطح pH معده کمک می کند که به نفخ معده کمک می کند.

سرکه سیب اشتهای شما را افزایش داده و اشتهای شما را کاهش می دهد. هر روز صبح باید آب گرم و یک قاشق چای خوری سرکه سیب را روی شکم خود بنوشید.

میوه

مطالعات نشان می دهد افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین ها هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود ، تعادل بدن و عادات غذایی را مختل می کند و میل به خوردن غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

از

نعناع هضم را سرعت می بخشد و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این به تجمع چربی در شکم به دلیل هضم ناکافی کمک می کند.

گیاهان دارویی مانند نعناع سم زدا قوی هستند ، به ویژه برای حذف چربی از معده.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر برای صبحانه به شما انرژی می دهد تا ناهار و شما نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. بنابراین ، متابولیسم شما را تسریع می کند و به کاهش وزن کمک می کند.

کنجد

کنجد طبیعتی گرم دارد و به سوزاندن چربی های شکم و کاهش وزن کمک می کندنمی تواند

سیاه دانه ها

دانه های سیاه دارای خواص زیادی هستند که چربی شکم و پهلو را می سوزانند. پس از آن غافل نشوید.

میخک ها

میخک تاثیر مثبتی بر کاهش وزن دارد ، بنابراین آنها را با غذاهای ناسالم جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و بهبود جذب و هضم چربی استفاده کنید.

پوسته ی سخت

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند به کاهش کلسترول و کاهش وزن کمک کند.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

آجیل حاوی چربی های خوب و مفید و 28 گرم آجیل در روز مانند بادام یا پسته یا فندق است و آجیل می تواند شکم و باسن را تقویت کند.

چوب دارچین

دارچین طبیعت گرم کننده ای دارد و برای افرادی که از سرماخوردگی رنج می برند مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را بهبود می بخشد.

اب

نوشیدن آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را تسریع می کند و بدن را تمیز می کند. بنابراین ، همیشه 8 لیوان آب بنوشید. قبل از غذا آب سرد بنوشید. وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب حاوی کالری نیست ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود زیرا بدن را با انرژی مورد نیاز خود گرم می کند. نوشیدن 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب به جای کبد کلیه ها را فعال می کند. بنابراین ، ناخالصی ها را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. وقتی کبد بار زباله را برطرف می کند ، کبد چربی بدن را به انرژی تبدیل می کند.

انجام نده

گردو دارای خاصیت چربی سوزی است و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

3500 کالری می سوزاند

برای از دست دادن یک پوند چربی بدن باید 3500 کالری بسوزانید. این بدان معناست که شما باید 500 کالری در هفته بسوزانید.

کرم لاغری شکم

این روزها تبلیغات زیادی برای تجهیزات مختلف کاهش وزن و جراحی ها وجود دارد که نوید کاهش وزن بدون ورزش را می دهد. اما آنها همیشه مثر نیستند.

تجهیزات و کرم های لاغری

اول از همه ، عدم ورزش و رژیم غذایی مناسب شکم و باسن غیرممکن است. گاهی اوقات خطرناک است.

تجهیزات لاغری شکم مانند لاغری شکم ؛ می توان آن را با وسایل مخصوص به شکم وصل کرد تا شکم را باریک کرده و احتمالاً مقداری آب و چربی بدن را که می توان گرم و سوزاند ، چسباند. نیاز به تغذیه مناسب دارد. تحرک

همین امر در مورد ملین ها و ژل ها صادق است.

عمل جراحي

برای افراد چاق و دارای اضافه وزن ، جراحی کاهش وزن شایع تر است.

جراحی آخرین راه حل برای سلامتی است. در صورت عدم موفقیت ، از پزشک کمک بگیرید.

این جراحی ها می توانند سریع ترین راه برای کاهش وزن در شکم باشند. با این حال ، عواقب و خطرات و خطرات نیز باید در نظر گرفته شود.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

برخی از جراحی ها چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی کاهش وزن

از معده Roux-en-Y اجتناب کنید

حلقه معده (قابل تنظیم)

روش لیپوساکشن

زخم معده یا معده:

دیدگاهتان را بنویسید