رژیم غذایی برای خستگی آدرنال

احتمالاً، از آنجایی که در حال خواندن این مقاله هستید، از قبل در مورد خستگی آدرنال می دانید. هرگز فکر نمی کردید که استرس می تواند چنین چیزی ناسالم باشد، درست است؟ اکنون، ممکن است از خود بپرسید که چه کاری می توانید انجام دهید تا انرژی خود را به روشی ساده و آسان بازگردانید.

رژیم غذایی همیشه آنقدرها هم بد نیست

اولین قدم برای بهبودی این است که تلاش کنید تا از چیزهایی که می خورید آگاه شوید. اطمینان حاصل کنید که آنچه می خورید برای بدن شما مفید است. اکنون، می دانم که غذاهای خوب و خوشمزه غیر قابل مقاومت هستند، اما همه آن غذاهای خوشمزه سالم نیستند.

که رژیم غذایی خستگی آدرنال تقریباً مانند هر نوع رژیم دیگری است. شما باید میوه و سبزیجات زیادی بخورید. از مصرف موز، انجیر و خربزه اجتناب کنید. میوه ها ممکن است خوب باشند اما پتاسیم بیش از حد می تواند برای غده فوق کلیوی بسیار مضر باشد. اما به غیر از آن، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اونجا چه کاری واسه انجام دادن هست؟

شما باید غذاهای سالم، تازه و فرآوری نشده بخورید. هنوز مک دونالد می خواهید؟ برو به قدرت! فقط برای ثبت، خوردن انرژی نیز مصرف می کند! و هر چه غذای تازه و فرآوری نشده بیشتر بخورید، انرژی کمتری برای هضم آنچه می خورید مصرف خواهید کرد! آیا الکل دوست دارید، قهوه چطور؟ و شکر؟ بله، این سه بسیار فریبنده هستند. مخصوصا شکر!

اما اگر می خواهید از شر خستگی آدرنال خلاص شوید، این کار نمی کند. به جای کافئین چای بنوشید! شنیده ام که چای سبز برای بدن شما مفید است. برای شکر از شیرین کننده های طبیعی استفاده کنید. و الکل بنوشید، یک لیوان شراب، اما نباید بیش از یک لیوان بخورید. به یاد داشته باشید که دوز روزانه ورزش خود را دریافت کنید! روزی یک ساعت پیاده روی کافی است. زمانی که از خستگی آدرنال رنج می برید، باید وعده های غذایی منظم بخورید. سالم، اگر ممکن است به شما یادآوری کنم. ما باید تعادل قند خون را حفظ کنیم.

تعداد وعده های غذایی معمول در روز سه وعده غذایی بزرگ و سه میان وعده است. و فقط برای یادآوری به همه شما، غذا خوردن بعد از ساعت ۷ بعد از ظهر نیز خوب نیست زیرا نمی توانید چربی هایی را که به تازگی خورده اید بسوزانید. به یاد داشته باشید که بیمار مبتلا به خستگی آدرنال به تعادل خوبی از پروتئین، چربی و کربوهیدرات نیاز دارد. آره چاق! چربی ها و کربوهیدرات ها به شما کمک می کنند تا انرژی روزانه خود را دریافت کنید زیرا بیماران مبتلا به خستگی آدرنال انرژی خود را از دست می دهند یا انرژی زیادی ندارند.

همچنین به یاد داشته باشید که صبحانه را حذف نکنید! غذایی که در طول صبحانه می خورید تا زمان وعده غذایی یا میان وعده بزرگ بعدی انرژی یا سوخت شما خواهد بود. بسیار مفید است که بیشتر اوقات میان وعده بخورید تا منبع انرژی خود را دوباره پر کنید. غلات کامل و آجیل نیز در رژیم غذایی توصیه می شود!

آن را در هنگام صبحانه و ناهار امتحان کنید نه شام. هدف این دو بیدار نگه داشتن شما در طول روز است. شما شب ها به این کار نیاز ندارید و در مهمانی ها شرکت نخواهید کرد زیرا زمان توصیه شده برای خواب قبل از ساعت ۱۰ است. بنابراین شما یک رژیم غذایی نه چندان سخت دارید که می توانید از آن پیروی کنید! این رژیم را رعایت کنید و مطمئن شوید که…

در حال حاضر احساس بهتری دارید

هر چه مدت بیشتری به این رژیم پایبند باشید (و بهتر به آن وفادار باشید!) به شما کمک می کند تا تمام استرس های غیرعادی درون خود را رها کنید. این نوع تغذیه سالم به بهبود غدد فوق کلیوی کمک می کند. انجام این کارها نشان می دهد که کنترل بدن خود را در دست دارید و می دانید چگونه از آن مراقبت کنید. پیروی بیشتر از این موضوع باعث می شود احساس بهتری داشته باشید! یعنی انرژی بیشتر و بدون استرس غیر ضروری!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر