You are currently viewing رژیم غذایی اینترنتی |  متخصص تغذیه و متخصص تغذیه

رژیم غذایی اینترنتی | متخصص تغذیه و متخصص تغذیه


رژیم غذایی اینترنتی غذا با ارسال اطلاعات و جزئیات به بهترین متخصصان تغذیه به صورت آنلاین در دسترس است. آن را بصورت آنلاین یا حضوری بخورید متخصص تغذیه آنچه دریافت می کنید شامل غذاها و میان وعده های اساسی بر اساس اطلاعاتی است که به متخصص تغذیه خود می دهید.

یک رژیم غذایی سالم باید به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن و همچنین تامین مواد مغذی و مغذی کمک کند. مایعات ؛ آمینو اسید؛ اسیدهای چرب ضروری؛ ویتامین ها و غیره. در برخی موارد ، بسته به نوع بیماری ، فرد ممکن است نیاز به پیروی از رژیم غذایی خاصی به نام رژیم درمانی داشته باشد.

رژیم غذایی اینترنتی

هدف غذای آنلاین چیست؟

با افزایش نگرانی های زندگی ، مردم زمان کافی برای مراجعه به مشاوره تغذیه مناسب را نداشتند ، بنابراین پزشک برنامه رژیم غذایی آنلاین را تهیه کرد. در این روش ، شخصی به وب سایت متخصص مورد نیاز مراجعه کرده و فرم رژیم غذایی اینترنتی را پر می کند. چند روز بعد ، متخصص تغذیه آنها را بررسی می کند و برنامه غذایی مناسب را برای شخصی ارسال می کند.

توجه داشته باشید که توصیه های تغذیه ای در رژیم غذایی اینترنتی گنجانده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

تفاوت بین آنلاین بودن و داشتن غذا چیست؟

برخی تصور می کنند که ممکن است این دو رژیم غذایی متفاوت باشند ، اما اینطور نیست. تنها تفاوت این است که شما به مطب پزشک در کلینیک معمولی می روید و شخصاً از او س questionsال می کنید. ولی غذای آنلاین سوالات و اطلاعات نوشته می شود.

از آلرژی غذایی پیروی نکنید.

همه به اندازه کافی از تغذیه اطلاع ندارند ، بنابراین نخوردن می تواند به بدن شما آسیب برساند. با یکدیگر رژیم غذایی یکی یکی متخصص تغذیه خوب خوردن تعدادی از غذاها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

رژیم غذایی اینترنتی

مقالات رژیم غذایی آنلاین را بیشتر بخوانید

یک رژیم غذایی سالم چیست؟

خوردن رژیم غذایی سالم محدودیت های شدیدی دارد. این بدان معنا نیست که لاغر هستید یا بی فایده هستید یا غذاهای مورد علاقه خود را از دست می دهید. در عوض ، این احساس خوشبختی است. انرژی بیشتر؛ این به معنی بهبود سلامت و افزایش روحیه شما است.

داشتن رژیم غذایی سالم کار سختی نیست. اگر در مورد غذا و تغذیه گیج شده اید ، تنها نیستید. در اینجا دکتر شادنوش متخصص تغذیه اطلاعات کاملی در مورد رژیم غذایی مناسب و مناسب ارائه می دهد.

حقیقت این است که برخی از غذاها یا برخی مواد مغذی می توانند تأثیر مثبتی بر خلق و خوی فرد داشته باشند ، اما آنها همچنین بخشی از رژیم کلی شما هستند. اساس رژیم غذایی سالم جایگزینی غذاهای فرآوری شده با غذاهای واقعی است. غذاهایی که تا حد امکان به غذاهای طبیعی نزدیک هستند می توانند تفاوت چشمگیری در طرز فکر و احساس شما ایجاد کنند.

با این دستورالعمل های ساده ، می توانید انواع غذاهای خوشمزه و مغذی ایجاد کنید که بدن و ذهن شما را تقویت می کند.

اساس رژیم غذایی سالم

نیازی نیست که از هر فرم مقداری از رژیم غذایی خود را حذف کنید. در عوض ، می توانید از هر مدل گزینه های سالم را انتخاب کنید.

  • گوشت بیدار شدی. ورزش کنید و فعالیتهای تشخیصی و احساسی خود را کنترل کنید. مصرف بیش از حد پروتئین می تواند برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی خطرناک باشد. تحقیقات نشان می دهد که پروتئین با کیفیت بالا مورد نیاز است ، به ویژه با افزایش سن.
  • چربی – همه چربی ها یکسان نیستند. همانطور که چربی های بد خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش می دهند ، چربی های خوب نیز از مغز و قلب شما مراقبت می کنند. چربی هایی مانند امگا 3 برای سلامت جسمی و روانی ضروری هستند.
  • فیبر خوردن رژیم غذایی سرشار از فیبر می تواند منجر به بیماری قلبی و سکته مغزی شود. می تواند خطر سکته مغزی و دیابت را کاهش دهد. فیبر می تواند پوست را بهبود بخشد و به کاهش وزن کمک کند.
  • کلسیم نگرانی از عدم دریافت کافی کلسیم درگیر افسردگی و مشکلات خواب است. مرد و زن خوردن غذاهای غنی از کلسیم بدون در نظر گرفتن سن و منیزیم ، دریافت مقدار کافی ویتامین D و پتاسیم برای کمک به کلسیم در انجام وظیفه مهم است.
  • کلسیم – کربوهیدراتها منبع اصلی انرژی هستند. اما بیشتر آنها باید از کربوهیدراتهای پیچیده و تصفیه شده (سبزیجات ، غلات) به جای شکر و کربوهیدراتهای تصفیه شده تهیه شوند. نان سفید نان کلسیم و قند می توانند باعث افزایش قند خون ، بیماری های قلبی و سکته شوند. نوسانات خلقی؛ این می تواند از تغییرات انرژی ، به ویژه در اطراف کمر جلوگیری کند.

رژیم غذایی اینترنتی

از رژیم غذایی سالم پیروی کنید.

بهترین موفقیت این است که هر از گاهی تغییرات ایجاد شود. تعیین اهداف در سطح نرم می تواند به بدن شما در رسیدن به نتایج پایدار با خوردن غذاهای مورد علاقه شما کمک کند.

به رژیم غذایی سالم با مراحل مدیریت کوچک ، مانند افزودن سالاد یکبار در روز فکر کنید. هنگامی که این تغییرات کوچک به یک عادت تبدیل شد ، می توانید به انتخاب های سالم ادامه دهید.

خود را برای موفقیت آماده کنید.

همه چیز را ساده نگه دارید تا برای موفقیت آماده شوید. رژیم غذایی سالم نباید گیج کننده باشد. به جای نگرانی در مورد شمارش کالری ، باید روی رنگ و وزن تمرکز کنید. متنوع به چیزهایی مثل طراوت فکر کنید. از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید و مواد تازه را انتخاب کنید.

غذای خود را آماده کنید. تغییرات درست را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. برچسب های مواد غذایی را بخوانید تا از میزان قند یا چربی های ناسالم در غذاهای فرآوری شده مطلع شوید. روی احساسات خود بعد از غذا تمرکز کنید و سعی کنید با انتخاب یک رژیم غذایی سالم ، بدن خود را حفظ کنید.

متوسط: در همه غذاهای سالم ضروری است

داشتن رژیم غذایی متعادل به این معنی است که به اندازه بدن خود غذا می خورید. برای اکثر ما ، خوردن اعتدال به معنای خوردن کمتر از نیاز بدن است. اما این بدان معنا نیست که باید غذاهای مورد علاقه خود را حذف کنید. غذاهای مورد علاقه خود را از یک وعده غذایی به غذا دیگر در هیچ زمان بخورید. در غذاهای دیگر ، رژیم غذایی را که می خورید رعایت کنید.

کاهش وعده های خود را در نظر بگیرید. قبل از غذا مکث کنید زیرا مغز شما برای ارسال کامل پیام به زمان نیاز دارد. در صورت امکان ، با دیگران جفت شوید. غذا خوردن به تنهایی ، به ویژه جلوی تلویزیون یا کامپیوتر ، می تواند منجر به چاقی شود. میان وعده ها را در خانه محدود کنید. به جای خرید تنقلات و خوردن آنها در خانه ، گزینه های سالم تری را انتخاب کنید. هر زمان که می خواهید برنده شوید ، بیرون بروید و تنقلات مورد علاقه خود را از خارج خریداری کنید.

من همیشه برای پر کردن بیشتر وقت غذا نمی خورم. گاهی اوقات برای از بین بردن استرس یا غمگین شدن از اندوه است. تنهایی ما برای غلبه بر احساسات منفی مانند کسالت غذا می خوریم. ما می توانیم رژیم غذایی خود را با یادگیری راه های سالم برای مدیریت استرس و احساسات کنترل کنیم.

از خوردن غذا در شب خودداری کنید. بعد از ساعت 14:00 تا 16:00 صبح بعد از شام چیزی نخورید. تحقیقات نشان می دهد غذا خوردن تنها زمانی که بیشترین فعالیت را دارید ، به سیستم گوارشی شما زمان بیشتری برای استراحت و حفظ وزن متعادل می دهد.

میوه ها و سبزیجات کالری کمی دارند و ویتامین ها و مواد معدنی زیادی دارند. مواد معدنی ؛ سرشار از مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان ها و فیبر است. حداقل پنج بار میوه و سبزیجات بخورید.

دیدگاهتان را بنویسید