You are currently viewing رژیم دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن

رژیم دانمارکی و تاثیرات آن بر کاهش وزن


کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. امروز در این مقاله می خواهم راهی سریع برای کاهش وزن به شما معرفی کنم که می تواند در 13 روز به هدف شما برسد. این روش یک رژیم غذایی فست فودی است که به رژیم دانمارکی معروف است.

آشنا به دولت دانمارک

آشنا به دولت دانمارک

محققان استفاده از این رژیم را توصیه نمی کنند و می گویند رژیم دانمارکی مانند رژیم کانادایی در صورت رعایت قوانین می تواند در مدت 13 روز 6 تا 8 کیلوگرم وزن کم کند. اما کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند کمک بگیرند. این حکومت نظامی ؛ این دولت شما می توانید آنچه را که ما می خواهیم سریع دریافت کنید ، اما این آسان نیست.

این رژیم در دانمارک به خوبی شناخته شده است ، و یک پزشک دانمارکی توصیه می کند که از رژیم غذایی بسیار کم کالری استفاده کنید تا از برنامه اصلی شما پیروی کنید. این غذا ممکن است انتخاب خوبی برای سم زدایی بدن باشد. غذای رژیم دانمارکی بسیار متنوع است ، به ویژه از آنجا که نمی توان آن را تغییر داد. شما باید از یک لیست غذایی 13 روزه برای افزایش یا کاهش مصرف آنها استفاده کنید. در زیر.

13 روز غذای دانمارکی

در حالی که از این رژیم استفاده می کنید ، فقط 600 کالری در روز دریافت می کنید. این مقدار بسیار کمی برای بدن است ، اما در شرایط عادی کالری دریافتی روزانه بین 1500 تا 2500 است. محتوای بالای این رژیم حاوی کالری است. وقتی کالری در بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی برای تولید انرژی خود استفاده می کند و در نهایت وزن خود را کاهش می دهد.

در حالی که رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که چربی شکم دارند بسیار مفید باشد ، بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار سخت است. اگر در این مدت از آن استفاده می کنید ، نیمی از آب نبات ، شما باید مصرف این غذا را متوقف کنید. نباید متوقف شود زیرا برای شما کار نمی کند. جالبتر اینکه بعد از قطع این رژیم ، دیگر نمی توانید دوباره امتحان کنید. متوقف کردن آن شش ماه طول کشید. بنابراین می توانید راه اندازی مجدد کنید.

ویژگی های دولت دانمارک

رژیم غذایی برای کاهش وزن در دانمارک

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب می کنید ، شما باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتایج دلخواه برسید.
  • غذای دانمارکی فقط 13 روز طول می کشد. نه کمتر.
  • این وعده غذایی حاوی اسنک نیست ، بنابراین صبحانه ، ناهار و شام سرو می شود. ناهار فقط غذاهای اصلی مانند شام بخورید.
  • برای رفع گرسنگی در این رژیم آب بنوشید
  • غذاهای اصلی باید به موقع مصرف شوند. ساعت 8 صبح ساعت 2 بعد از ظهر بعد از ساعت 6 عصر غذا نخورید
  • هرگز از غذاهایی که در منو نیستند استفاده نکنید.
  • اگر حالت تهوع و سرگیجه دارید ، غذای دانمارکی نخورید.

همه چیز درباره دولت دانمارک

منوی غذای دانمارکی

اولین روز

صبحانه کمی شکر و یک فنجان قهوه

ناهار ၂ 2 تخم مرغ / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج آب پز

شام: 200 گرم گوشت کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و کمی روغن

روز دوم

صبحانه کمی شکر و یک فنجان قهوه

برای ناهار ، 250 گرم ژامبون را در یک کاسه کوچک ماست بخورید

شام 200 گرم گوشت گاو با گوشت گاو کبابی / آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات با برگ سبز

چند گل رز

صبحانه کمی شکر و یک فنجان قهوه / کمی نان ساده

ناهار ၂ 2 تخم مرغ / 1 بسته ژامبون / 1 فنجان کاهو

شام ၁ 1 ادویه جوشانده چینی / 1 گوجه فرنگی / 1 میوه

روز چهارم

صبحانه یک فنجان قهوه / نان با کمی شکر

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر با یک لیوان آب میوه طبیعی و ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

برای صبحانه ، یک عدد هویج لیمو را با کمی آب لیمو بخورید

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام 200 گرم گوشت گاو گوشت گاو / کره و 1 ادویه چینی

روز ششم

صبحانه یک فنجان قهوه و یک تکه نان با کمی شکر

ناهار: 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: مرغ آب پز / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

وعده های واقعی برای دولت دانمارک

روز هفتم

یک فنجان چای برای صبحانه

ناهار တစ် یک لیوان آب

شام meat گوشت کبابی / سیب 200 گرم

روز هشتم

صبحانه کمی شکر و یک فنجان قهوه

ناهار 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ / 1 گوجه فرنگی

شام 200 گرم گوشت گاو گوشت گاو سرخ شده / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه کمی شکر و یک فنجان قهوه

ژامبون ناهار 200 گرم / 1 کاسه ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه یک فنجان قهوه و یک تکه نان با کمی شکر

ناهار 1 بسته ژامبون / 1 کاسه کاهو / 2 تخم مرغ آب پز

شام ၁ 1 گوجه فرنگی / 1 ادویه چینی / 1 میوه

روز ششم

صبحانه یک فنجان قهوه و یک تکه نان با کمی شکر

ناهار ၂၀၀ 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز دوازدهم

صبحانه: 1 عدد هویج لیمو و آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام 200 گرم گوشت گاو گوشت گاو سرخ شده / ادویه جات چینی و نیم کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه یک فنجان قهوه و یک تکه نان با کمی شکر

ناهار: یک هویج و دو تخم مرغ

شام breast سینه مرغ / سالاد سبزیجات سبز پخته / آب لیمو و روغن

با رژیم دانمارکی سریع وزن خود را کاهش دهید

تا زمانی که تغذیه مناسب داشته باشید ، تأثیر رژیم غذایی دانمارکی تغییر می کند. من دیگر نمی توانم آن را دریافت کنم. با این حال ، اگر رژیم قبلی خود را پس از رژیم دانمارکی به پایان برسانید ، سریع وزن خود را کاهش می دهید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید