You are currently viewing دکتر رویا خادمیان: با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

دکتر رویا خادمیان: با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید


1871453 186 - با خوردن روزانه این غذاها گرسنگی خود را برطرف کنید

با خوردن این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهان احساس سیری کردید ، در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و گرسنگی خود را در طول روز برطرف کنید.

غذاهای سیر کننده فیبر و چربی بالایی دارند. غذاهای فرآوری نشده حاوی مواد مغذی مانند پروتئین و چربی های سالم. این مقاله شما را با چهار غذای سالم آشنا می کند که می توانند اشتهای شما را تا حدی کنترل کنند.

ازنمی تواندآجیل

آجیل یک نوع مکمل است و می تواند بدون نگرانی به رژیم غذایی سالم اضافه شود. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و همچنین مواد مغذی غنی از کلسیم مانند پروتئین و چربی است. حاوی هر سه نوع کربوهیدرات و چربی است. آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق را مخلوط کنید. خوردن این نوع آجیل مواد مغذی زیادی به شما می دهد.

۲نمی تواندماهی

سرشار از ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی قزل آلا) سرشار از پروتئین و امگا 3 یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای موجود در غذاهای دریایی سلامت قلب را تقویت کرده و از سلامت مغز حمایت می کند. جالب است بدانید ماهی علاوه بر سیری ، در تقویت و بهبود روحیه نیز مثر است.

ازنمی تواندتخم مرغ

تخم مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین با کیفیت بالا است. مطالعه ای در سال 2011 نشان داد که تخم مرغ برای ناهار استفاده می شود سیری کسانی که مرغ و سیب زمینی می خوردند مورد آزمایش قرار گرفت. این مطالعه نشان داد که تخم مرغ به طور قابل توجهی قوی تر از سیب زمینی است. برای دریافت بیشترین ارزش غذایی تخم مرغ ، باید زرده و سفیده تخم مرغ را بخورید تا بیشترین پروتئین امگا 3 را دریافت کنید.

ازنمی تواندسبزیجات

مطالعات نشان می دهد سبزیجات سرشار از فیبر هستند ، اما می توان آنها را به راحتی به غذا اضافه کرد. نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید. خوردن سبزیجات بیشتر شما را سیر می کند و به شما کمک می کند تا میزان دریافت سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید