You are currently viewing دولت دانمارک چیست؟  |  تجربیات دولت دانمارک

دولت دانمارک چیست؟ | تجربیات دولت دانمارک


حدود 10 تا 15 درصد دانمارکی ها چاق هستند. این رقم در مقایسه با کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده و انگلیس بسیار پایین است. دلیل اصلی آن غذاهای دانمارکی است. مردم دانمارک تمایل دارند رژیم غذایی خود را بر روی رژیم غذایی سالم متمرکز کنند و برنامه ای برای کاهش کالری دریافتی ندارند.

چگونه می توانیم غذای دانمارکی تهیه کنیم؟

چگونه می توانیم غذای دانمارکی تهیه کنیم؟

این یک رژیم غذایی 13 روزه است و هدف اصلی آن دریافت حدود 600 کالری در روز است. شما باید این مقدار کالری را با غذاها و گوشت کم کالری دریافت کنید. رژیم دانمارکی یک برنامه کم انرژی است که در صورت رعایت بیش از 13 روز می تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند.

محدودیت های اصلی رژیم دانمارکی فیبر است ، کربوهیدرات ها قند غذاهایی که سرشار از چربی و ویتامین هستند. این باعث می شود رژیم دانمارکی پر تنش ترین و استرس زا باشد.

به دلیل سوء تغذیه ، افرادی که از این برنامه سخت 13 روزه پیروی می کنند باید مکمل ها و ویتامین های روزانه را جداگانه مصرف کنند.

سختی ها

رژیم دانمارکی که یک رژیم غذایی فشار قوی است ، می تواند سطح مایعات را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین ، به کسانی که از این برنامه پیروی می کنند توصیه می شود که حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشند.

اگر می خواهید این برنامه را برای کاهش وزن امتحان کنید ، اولین قدم تهیه لیستی از غذاهای مجاز است. لیست محدودیت ها بسیار طولانی است ، بنابراین برای تهیه 39 وعده غذایی به این لیست نیاز خواهید داشت.

مثلا، در طول این برنامه ، شما می توانید تخم مرغ بخورید ، قهوه، می توان از کاهو و گوشت گاو استفاده کرد. با این حال ، استفاده از سبزیجات زیاد یا انواع گوشت ها در این برنامه امکان پذیر نیست. در این برنامه دانمارکی دانمارکی ، مصرف مشروبات الکلی و نوشابه به شدت ممنوع است.

برای مطالعه غذای مدیترانه ای چیست؟

216 عامل لاغری ؛ در 21 روز 6 کیلو وزن کم کردم

برای مشاهده برنامه غذایی روی پیوند کلیک کنید.

تاریخچه این حکومت نظامی

هیچ گزارش دقیقی در این برنامه وجود ندارد. بر اساس منابع مختلف در اینترنت و سوابق پزشکی رسمی در دانمارک ، می توان نتیجه گرفت که منشا اصلی این برنامه غذایی یک بیمارستان در دانمارک بوده است. برای اولین بار ، یک پزشک در بیمارستان رژیم غذایی را تجویز کرد که امروز انجام شد.

هدف این پزشک کمک به کاهش وزن سریعتر بیماران چاق است. چاقی می تواند مشکلاتی را در حین عمل جراحی ایجاد کند. بنابراین ، پیروی از رژیم غذایی کوتاه مدت که می تواند وزن بیمار را تا حد زیادی کاهش دهد ، برای این بیماری ایده آل است. با این حال ، تا به امروز ، هیچ بیمارستان یا پزشکی در مورد طراحی و مقررات رژیم غذایی دانمارکی صحبت نکرده است.

تجربیات دولت دانمارک

افرادی که این برنامه را دنبال می کنند می توانند در عرض سه روز 10 تا 20 پوند (5 تا 10 کیلوگرم) وزن کم کنند. همچنین گزارش هایی مبنی بر کاهش وزن بیش از 10 کیلوگرم وجود دارد.

این برنامه قدرت کمی دارد. با کاهش مقدار قابل توجه انرژی ، بدن وارد ذخایر خود می شود و در نتیجه وزن خود را کاهش می دهد. رعایت برنامه کم مصرف می تواند منجر به حالت تهوع و استفراغ شود. اسهال عوارض جانبی دیگری از جمله یبوست و خستگی شدید وجود دارد.

در این مقاله می توانید سوالات مربوط به رژیم لاغری را بخوانید.

نمونه برنامه

نمونه طرح این سیستم

در این بخش ، ما نمونه ای از برنامه غذایی 13 روزه دانمارکی را مرور می کنیم.

روز اول: یک فنجان شکر و یک فنجان قهوه سیاه برای صبحانه میل کنید. دو تخم مرغ برای ناهار ؛ ممکن است حاوی گوجه فرنگی و مقداری اسفناج باشد. توصیه می شود اسفناج را در آب چرب تر بپزید. شام شما ممکن است شامل استیک دانمارکی و سالاد باشد. در سالاد دانمارکی ، هویج ، تره فرنگی، کلم و فلفل.

دوم ، امروز صبح و شام ، مانند روز اول ، یک فنجان ماست کوچک و نیم ژامبون برای ناهار میل کنید.

روز سوم: صبحانه: نصف قرص نان و شکر و یک فنجان قهوه سیاه. از افزودن کره به نان خودداری کنید. دو تخم مرغ آب پز برای ناهار ؛ نصف ژامبون و سالاد دانمارکی را در نظر بگیرید. در روز سوم ، شام: گوجه فرنگی ، دارای تمام مواد اولیه انسانی از پروتئین های مغذی مانند گربه ، سگ و گربه به طور یکسان است.

روز چهارم: مانند روز سوم صبحانه بخورید. برای ناهار از یک بسته ماست طبیعی کم چرب و یک لیوان آب پرتقال استفاده کنید. در روز چهارم ، از 200 میلی لیتر آب پرتقال تجاوز نکنید. 250 گرم گوشت گاو و پنیر برای شام ؛ شامل هویج رنده شده و تخم مرغ آب پز.

در روز پنجم ، یک هویج بزرگ برای صبحانه بخورید. ناهار شما باید شامل حدود 200 گرم ماهی بدون چربی باشد. می توانید 1 قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو به ماهی خود اضافه کنید تا طعم غذای شما را افزایش دهد. شام شامل یک ادویه چینی و حدود 200 گرم گوشت گاو است.

مراحل را دنبال کنید.

مراحل را دنبال کنید.

روز ششم:
صبحانه شامل نان تست و یک فنجان قهوه سرد است. ناهار شامل یک هویج و دو تخم مرغ و ناهار شامل سینه مرغ و یک سالاد روغن زیتون خواهد بود.

به مدت 7 روز صبح یک فنجان چای بدون شیرین بنوشید. وعده سبت شامل ناهار نمی شود. بنابراین می توانید مقدار زیادی آب بنوشید تا گرسنگی شما کاهش یابد. برای شام حدود 200 گرم گوشت گوسفند و سیب برشته بخورید.

روز هشتم: برای صبحانه یک فنجان قهوه و شکر بنوشید. گوجه فرنگی برای ناهار 400 گرم اسفناج و 2 تخم مرغ بخورید. شام شما شامل 200 گرم گوشت گاو بوداده و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق غذاخوری آب لیمو است.

روز های دیگر

روز نهم: روز هشتم مانند صبحانه است. یک قوطی ماست طبیعی و 250 گرم ژامبون برای ناهار و 250 گرم گوشت گاو کبابی برای شام و یک سالاد با روغن زیتون و آب لیمو تهیه کنید.

روز دهم: نان تست برای صبحانه. شامل یک فنجان قهوه سیاه و حبه های شکر. برگهای کاهو برای ناهار در شام یک ژامبون و دو تخم مرغ سرو می شود. این شامل یک گوجه فرنگی و میوه مورد علاقه شما می شود.

روز 11: نان تست برای صبحانه. یک فنجان قهوه سیاه و یک تکه شکر ؛ ماست و ناهار ؛ 200 میلی لیتر آب پرتقال و هویج ؛ یک تخم مرغ آب پز و 250 گرم شیر

روز دوازدهم: یک هویج بزرگ برای صبحانه. ناهار با کمی آب لیمو و 200 گرم ماهی توت فرنگی. یک قاشق چایخوری کره برای ماهی و 250 گرم گوشت گاو کبابی و ادویه جات چینی برای شام.

روز 13: صبحانه: نان تست. یک فنجان قهوه سیاه و یک تکه شکر ؛ ناهار: یک هویج و دو تخم مرغ. ناهار شامل 250 گرم مرغ ، کمی آب لیمو و روغن زیتون است.

سردرگمی دولت دانمارک

سردرگمی دولت دانمارک

این غذا به عنوان سوء تغذیه ترین غذا شناخته می شود. این رژیم غذایی محدودیت های بسیار مهمی دارد و پذیرش مقادیر بسیار کم انرژی یکی از این محدودیت ها است. میزان انرژی موجود در این رژیم غذایی به قدری ناچیز است که حفظ آن برای سیزده روز و گذراندن یک دوره می تواند برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد.

از سوی دیگر ، پایبندی به یک برنامه پایدار و بلند مدت می تواند منجر به عادات غذایی ناسالم در انسان شود.

رژیم غذایی

همانطور که گفته شد ، یکی از مهمترین مسائل مربوط به این برنامه محدودیت میزان انرژی است که به طور روزانه وارد بدن می شود. کمبود انرژی می تواند منجر به سوء تغذیه شود. رژیم های سخت گیرانه در کوتاه مدت بهتر عمل می کنند ، اما اثرات طولانی مدت ندارند.

تکرار رژیم غذایی قبلی می تواند به راحتی کاهش وزن را معکوس کرده و اثرات برنامه را از بین ببرد. کمبود انرژی می تواند منجر به خستگی مزمن و اختلال در زندگی روزمره شود. اسپاسم عضلات و فعالیت بدنی شدیدتر ، از جمله راه رفتن ، از دیگر عوارض جانبی است که افراد در طول این برنامه تجربه می کنند.

یکی دیگر از عوارض جانبی برنامه ، دستگاه گوارش بدن است. بدن مسئول هضم است. نفس کشیدن برای جذب و حفظ خون به انرژی نیاز است. در طول برنامه ، فرد بسیار کمتر از نیاز خود انرژی مصرف می کند. با تجزیه متابولیسم بدن می تواند سلول های ماهیچه ای را برای انرژی تجزیه کند.

این فرآیند گلیکوژن نامیده می شود و می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند.
کمبود گلوکز می تواند یکی دیگر از عوارض جانبی برنامه باشد. این کمبود می تواند عملکرد مغز را مختل کرده و از طرف دیگر باعث ایجاد سنگ کیسه صفرا و درد شکم شود.

سایر عوارض جانبی عبارتند از:

دائم گرسنه
• خشم
سیستم ایمنی ضعیف
• سردرد
• اسهال
یبوست
• متابولیسم کند
ضربان قلب غیر طبیعی
عفونت کلیه
یائسگی

چه کسی غذای دانمارکی می خورد؟

چه کسی غذای دانمارکی می خورد؟

نمایش دانمارکی بین خوانندگان و بازیگران هالیوود بسیار محبوب است. معمولا ، ستارگان و خوانندگان پاپ اندکی قبل از شروع تور خود وزن قابل توجهی از دست می دهند. از سوی دیگر ، بازیگران اغلب در مدت کوتاهی وزن خود را تغییر می دهند تا در فیلم های مختلف ظاهر شوند.

بسیاری از این ستارگان از این طرح پیروی کردند.
شاهزاده دانمارکی ماری 47 ساله است و پس از به دنیا آوردن چهار فرزند ، اندام مدل بسیار خوبی دارد. طبق گزارشات ، او برنامه را دنبال می کند و برای آن وزن کم می کند.

آیا این برنامه برای من مناسب است؟

این برنامه بسیار چالش برانگیز و چالش برانگیز است. تمرکز اصلی این رژیم غذایی خوردن ماهی و گوشت است. بنابراین ، این برنامه برای گیاهخواران و گیاهخواران مناسب نیست.

از آنجا که قهوه منبع اصلی انرژی در این رژیم غذایی است ، افرادی که علاقه ای به مصرف قهوه یا کافئین ندارند مشکلات گوارشی دارند. بهتر است از این برنامه اجتناب کنید. افراد بالای 25 سال به ویژه بیماریهای کلیه و دستگاه گوارش ؛ زنان باردار و افراد مبتلا به کم خونی نیز باید از شروع خودداری کنند.

خلاصه مقاله

این یک رژیم غذایی 13 روزه برای کاهش 5 تا 10 کیلوگرم است. این رژیم غذایی به گروه هایی از برنامه های انرژی تقسیم می شود و پیروی طولانی مدت از آن جایگزین بدن می شود. می تواند مشکلات و آسیب هایی را ایجاد کند.

محدودیت های غذایی بسیار زیاد است و ظرف سیزده روز گوشت اصلی گوشت است ، قهوه و ماهی. نوشیدن حداقل دو لیتر آب هنگام خوردن این رژیم برای کاهش خطر کم آبی بدن توصیه می شود.

همچنین مصرف ویتامین ها و مکمل های دیگر برای کاهش خطر محدودیت های غذایی بسیار مهم است. این برنامه بسیار مشکل است و برای افراد بالای 35 سال با سابقه بیماری توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید