You are currently viewing دوره کاهش وزن و مربیگری مربی بوپر

دوره کاهش وزن و مربیگری مربی بوپر



اگر در 20 تا 50 سال گذشته بارها وزن خود را کاهش داده اید ، این ارتباط بین عادات و اعصاب است. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و اعصاب جدیدی را از طریق نوروژنز ایجاد می کنیم. غذا خوردن؛ ورزش؛ خواب نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه به سلامت مغز شما نیز کمک می کند و استخوان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. وقتی شما بهتر باشید ، زندگی شما شادتر خواهد بود.

حتی وقتی می دانیم که چه چیزی ما را در دراز مدت بهتر می کند ، به راحتی می توان از راه دور شد. ترفند این است که یک مسیر روشن بسازید ، و وقتی آن را رد می کنید ، برای شما معنی ندارد. درام را کنار بگذارید. طبق دستورالعمل خود این مسیر را دنبال کنید و آن را تکرار کنید.

وقتی در بروکلین ، نیویورک بزرگ می شدم ، خط چرخ دستی B71 از خیابان اسمیت به Sackett تغییر کرد. معمولاً واگن برقی و دو طناب که اتوبوس را به منبع تغذیه بالای آن متصل می کند در پیچ خم می شود. ممکن است به نظر برسد یک درد واقعی در باسن است ، اما بخشی از روز راننده است. این بدان معنا نیست که او هیچ کاری نکرده یا سیم ها را نفرین نکرده است. او از اتوبوس پیاده شد ، آن را در مسیر درست قرار داد و راه خود را ادامه داد. (در آن زمان ، همه رانندگان مرد بودند.)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید به آرامی از مکانی به مکان دیگر حرکت کنید. گاهی سریع. گاهی به آرامی ؛ گاهی اوقات تغییر سریع است ، اما وقتی وارد می شوید همیشه هدف شما خواهد بود.

اگر با محل کار یا خانواده تماس بگیرید یا نفس بکشید ، با ایجاد عادات سالم جدید می توانید شما را به بیراهه بکشاند.

حتی تیم فریس ، پرفروش ترین نویسنده کتاب بدن 4 ساعته و تایتان های تیتان ها ، می گوید که در مسیر درستی نیست. تیم به دلیل دستیابی به سلامتی مطلوب و عملکرد او به عنوان یک هکر برای بدن و شیوه زندگی خود شناخته می شود و حتی در مسیر درستی قرار ندارد. او گفت: “مهم نیست.” من می دانم چه کار می کند. فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم. “

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

مسیر شما مستعد چاقی ، بیماری قلبی و سکته مغزی است. این راهنمای شما برای کاهش وزن و یک شیوه زندگی سالم است.

6 ماه دیگر کجا می خواهید زندگی کنید؟ می خواهید آلبوم شما کجا باشد؟

فرض کنید می خواهید 25 #را از دست بدهید. فرض کنید فشار خون و فشار خون شما بهتر است. چطور از اینجا به اینجا رسیدید؟ شما راهی برای اطلاعات و دانش لازم برای از دست دادن 25 ثانیه # و افزایش فشار خون خود ایجاد می کنید.

رژیم و ورزش راز اصلی نیست ، بلکه نحوه رعایت آنها است. ممکن است برای مغز شما راز باقی بماند که در مسیر خود باشید. علوم اعصاب به شما می آموزد که تغییر عادات شما دشوار است. از آنجا که شما یک کار را در یک زمان انجام می دهید (هر بار که شام ​​می خورید) ، اعصاب مغز شما در هم جمع شده و اعصاب شما در کنار هم قرار دارند. “هی! برای دسر چی؟ »سلول های مغزی که با هم روشن می شوند

دانستن این موضوع راهی برای یادگیری چیزهای جدید و پیروی از آنها به ما می دهد. اعصاب جدید ایجاد کنید و هرگز تسلیم نشوید زیرا احساس ناراحتی می کنید. ما باید به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم. می دانیم که ناراحت کننده خواهد بود. اما ما در سفری طولانی هستیم.

این از دست دادن 25 # شما را ملزم می کند که بارها و بارها متفاوت غذا بخورید. بیشتر از بعضی چیزها ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد. برای اکثر ما به معنی غذای ناخواسته و سبزیجات یا سالاد است. مطمئناً نیاز به نگرش مترقی دارد. این بدان معناست که ورزش کنید و به دنبال چیزهایی باشید که در روز شما را خوشحال می کند. این بدان معناست که یادگیری عادات جدید و انتظار لذت بردن از مناظر در طول راه دشوار است. وقتی به تلفن خود نگاه می کنید و هنگام حرکت به مقصد ، محیط اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون اهداف و اهداف ، شما ضرر می کنید. داری دروغ میگویی.

یک برنامه؛ مشتاق و پیگیر. با گسترش عشق و محبت زیاد ، می توانید در مسیر خود حرکت کنید و به هدف خود برسید. مطمئنا.

آن را یکی یکی بسازید ، بیایید آهنگها را جدا کنیم. بیایید آن را در مورد رژیم و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به جاده بروید؟ به طور کلی ، وقتی چند هفته در جاده می رویم ، بهتر می شویم. مسیر به کجا می رود؟ آیا در جایی هستید که کشیده اید؟ آیا ظاهر و احساس را افزایش می دهد؟ آیا به شما انگیزه می دهد؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

ممکن است در خوردن بیشتر غذاهای واقعی ، از جمله بسیاری از مواد مغذی موجود در رژیم غذایی ، اشتباه کنید. ساده نگه داشتن رژیم غذایی یکی از مزایای این مسیر است. در بخشهای قبلی نحوه ایجاد یک برنامه غذایی برای ساختن این مسیر را خواهید شنید. غذا مصرف زیاد گیاهان و چربی های سالم می تواند منجر به سرطان ، بیماری قلبی و سکته مغزی شود. دیابت این ورزش بهترین ورزش برای جلوگیری از بیماری های التهابی و بیماری آلزایمر است. در مورد غذا و تأثیرات آن بر سلامتی خود بیاموزید ؛ این را از من قبول کن.

یادگیری مهارت های مورد نیاز برای حرکت در مسیر صحیح یا بازگشت به مسیر جدید ممکن است برای شما تازگی داشته باشد. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. چه مهارتهایی در برنامه خود ندارید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا از راننده ای که زیاد مشروب نمی خورد و هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه شما ندارد خسته شده اید؟

رشد کسب و کار یک شغل برای کسی است. کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی در نظر بگیرید که می توانید آن را کنترل کنید و نحوه بهبود آن را در صورت عدم کارکردن بررسی کنید. این نیاز به بهبودی دارد که قبلاً قول داده اید. مهارت هایی را که برای بهبود آنها نیاز دارید بشناسید و آنها را عمدا تمرین کنید.



دیدگاهتان را بنویسید