You are currently viewing دستور العمل مناسب برای کاهش وزن

دستور العمل مناسب برای کاهش وزن


حاوی قلیایی برای کاهش وزن است

قلیایی برای کاهش وزن یکی از محبوب ترین غذاها برای بازیگران هالیوود است. قلیایی یکی از بهترین و سالم ترین روش های کاهش وزن است. قلیایی به شما کمک می کند با خوردن غذاهای زیاد قلیایی و کاهش میزان اسید در رژیم غذایی خود به وزن و استقامت دلخواه برسید.

غذاهای قلیایی برای کاهش وزن برای سلامتی مفید است. به این ترتیب اسیدیته بدن را پایین می آورد و بدن را به سلامت نزدیک می کند. این یکی از مزایای اصلی رژیم قلیایی برای کاهش وزن است.

رژیم قلیایی چگونه کار می کند؟

غذاهای قلیایی برای کاهش وزن به تنظیم pH خون کمک می کند. یکی از مهمترین عواملی که بدن را در تعادل نگه می دارد ، pH است که معیار اسیدیته و قلیائیت است. سطح pH خون رگ های خونی؛ تأثیر مستقیمی بر فرآیندهای تنفسی و فرایندهای بیولوژیکی دارد. بنابراین اگر رژیم غذایی شما حاوی غذاهای اسیدی باشد ، قطعاً شما را مستعد ابتلا به برخی بیماری ها می کند.

PH مناسب خون باید بین 7 تا 14 باشد و اگر این عدد بین 0 تا 6 باشد ، اسیدی می شود. PH طبیعی خون 7.365 است و کمی از حالت خنثی به قلیایی تغییر می کند. اما اگر این عدد زیر 7 2 220 باشد ، ممکن است فرد بیهوش شود.

فواید قلیائیت خون

هنگامی که سطح pH خون قلیایی می شود ، می تواند منجر به فشار خون بالا شود. آرتروز خطر بیماریهای مختلف مانند کمبود ویتامین D و تراکم استخوانی پایین را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

  • کاهش درد و التهاب

غذاهای قلیایی میزان پتاسیم و منیزیم را در بدن افزایش می دهند که باعث کاهش التهاب می شود. التهاب می تواند باعث کمردرد ، تهوع و استفراغ شود. سردرد باعث سفت شدن عضلات و درد مفاصل می شود.

  • پیشگیری از سرطان

باکتری ها و سلول های سرطانی در بدن رشد می کنند و زنده ماندن آنها در محیط قلیایی را غیرممکن می کنند. بنابراین ، رژیم غذایی قلیایی برای کاهش وزن می تواند شما را در برابر انواع سرطان ها محافظت کند.

این سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و بدن قادر است با انواع بیماری ها و عوامل بیماری زا مبارزه کند. استفاده از آنتی اکسیدان ها در میوه ها و سبزیجات به قلیایی شدن بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

  • سیستم گوارش را تقویت می کند

غذاهای قلیایی از رفلاکس معده و اسید مری جلوگیری می کند. بنابراین ، این غذا برای دستگاه گوارش بسیار مفید است. غذاهای قلیایی مانند سیب سیستم گوارش را بهبود می بخشد و معده را شل می کند.

  • سلامت قلب را افزایش می دهد

غذاهای قلیایی حاوی میوه ها و سبزیجات زیادی هستند که حاوی پلی فنول ها و مواد ضد التهابی هستند. التهاب یکی از علل اصلی فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی است.

باعث کاهش تشکیل پلاک در عروق و لخته شدن خون می شود که با کاهش التهاب برای سلامت قلب ضروری است. پلی فنول ها از جذب کلسترول بد جلوگیری می کنند. کاهش میزان کلسترول در جریان خون باعث کاهش فشار خون و کاهش خطر حمله قلبی می شود.

  • مواد مغذی را برای بدن تامین کند

غذاهای قلیایی برای کاهش وزن شما کمبود مواد مغذی مانند منیزیم و پتاسیم نخواهید داشت. این چهار ماده معدنی pH بدن را تنظیم می کنند و اکثر غذاهای قلیایی سرشار از این مواد معدنی هستند.

  • به کاهش وزن کمک می کند

غذاهای قلیایی سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه هستند. علاوه بر این ، محتوای قلیایی از تجمع سموم در بدن جلوگیری می کند. زباله می تواند اندام های داخلی را مسدود کرده و میزان متابولیسم را که باعث افزایش وزن می شود ، کاهش دهد.

قلیایی غذاهای اسیدی و آماده مصرف

غذاهای قلیایی سرشار از کلسیم و آهن هستند. غذاهایی که حاوی منیزیم و پتاسیم هستند.

میوه ها

سیب، موز، آووکادو ، آناناس، میوه های خانواده مرکبات؛ میوه هایی مانند هندوانه و انجیر به تنظیم اسیدیته بدن کمک می کند و با قلیایی کردن pH خون به کاهش وزن کمک می کند. به عنوان مثال ، pH موز 5 و pH آووکادو 7 است.

سبزیجات: فلفل ، . سیب زمینیها ဟင်း နု နွေး، گوجه فرنگی، خیار ، کلم، پونه کوهی؛ سیر، زنجبیل لوبیا سبز، چیچوری کرفس، چغندر قرمز و قارچ از جمله سبزیجاتی هستند که باعث افزایش قلیایی می شوند.

مغز

بادام ها انواع دانه ها

لوبیا

دریاست. لوبیا و سایر حبوبات

آب قلیایی

آب قلیایی 6 تا 11 فوت است و فقط برای نوشیدن آب لوله کشی مناسب است. آب تصفیه شده با فیلتر اسمز معکوس هنوز انتخاب بهتری نسبت به آب لوله کشی یا آب بطری خالص است ، اگرچه اسیدیته آن کمتر است. اهک، افزودن کمی آب لیمو یا جوش شیرین به آب می تواند قلیائیت را افزایش دهد.

غذاهای اسیدی

غذاهای اسیدی شامل پروتئین ، فسفات حاوی سدیم و گوگرد است. PH خون را اسیدی می کند و برای سلامتی بسیار مضر است.

گوشت ، جوجه، ماهی، محصول تخم مرغ، نوشیدنی های کافئین دار ؛ نمک سفره غذاهای فراوری شده؛ جو و محصولات گندم ؛ بادام زمینی သစ် ကြား သီး، رشته فرنگی و الکل

شیر

لبنیات سرشار از کلسیم هستند و از پوکی استخوان جلوگیری می کنند. زیرا اسید را در بدن ایجاد می کند.

هنگامی که جریان خون شما بیش از حد اسیدی است ، بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان ، خوردن مقدار زیادی سبزیجات برگ سبز است ، زیرا سطح pH کلسیم (نوعی قلیایی قهوه ای) را در استخوان های شما تنظیم می کند.

غذای خنثی

شیرینی های طبیعی شکر و چربی

یک حرف آخر

یکی از نشانه های خوب رژیم قلیایی برای کاهش وزن این است که خوردن میوه ها و سبزیجات سالم برای سلامتی مفید است.

برخی از عادات اسیدی شامل مصرف الکل و مواد مخدر است. سطوح بالای کافئین ؛ استفاده زیاد از آنتی بیوتیک ها ؛ فشار نوشابه های تقلبی ؛ کمبود فیبر در غذا ورزش نکردن ؛ مصرف زیاد گوشت حیوانات ؛ استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی ؛ مواد شیمیایی؛ به خوبی شناخته شده است که رنگ خوراکی و مواد نگهدارنده می تواند پیامدهای جدی برای سلامتی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید