You are currently viewing در طول قاعدگی غذا بخورید و ورزش کنید

در طول قاعدگی غذا بخورید و ورزش کنید


در طول دوره خود در مورد تمرینات قدرتی یا تمرینات اطلاعاتی کسب کنید. با توجه به سوالات زیاد ، بهترین کار چیست؟

اولا ، همانطور که می دانید ، من یک مربی معتبر نیستم. قبل از هرگونه مشاوره ، به خصوص اگر تازه وارد ورزش شده اید. علت بیماری هر چه باشد ، اگر قصد باردار شدن دارید ، باید با او صحبت کنید. GP قبل از شروع هر برنامه جدید

حالا آن همه کسالت از بین رفته است. چرخه ما به چه معناست؟ چگونه می توانیم برنامه های م effectiveثرتری در زمان خود داشته باشیم؟

در زمان خود ورزش کنید

روزهای 1-7

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی را امتحان کنید. اما زیاد تلاش نکنید. اکثر مردم احساس ضعف می کنند ، به ویژه در روزهای 1 و 2. در این زمان از چرخه ما ، ما در برابر درد مقاوم تر هستیم و زمان بهبودی سریع تری داریم ، اما در برابر آسیب بیشتر آسیب پذیر هستیم. مشکل.

8-13 روز

سطح پروژسترون و استروژن ما بالاست. می توانید تمریناتی مانند کاردیو و HIIT یا دویدن و پریدن را انجام دهید. همچنین وزنه های رایگان یا کتری را اضافه کنید تا سطح قدرت خود را حفظ کنید. بدن شما اکنون احساس خوبی دارد. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که به خودتان فشار بیاورید و خود را به چالش بکشید.

14 و 15

این زمان برای تخمک گذاری اکثر مردم است. پیلاتس یا یوگا را تمرین کنید تا ماهیچه ای بدون چربی بسازید و بدن خود را در فرم نگه دارید. سطح پروژسترون و استروژن بیشتر است.

16-24 روز

پروژسترون به اوج خود می رسد و سطح استروژن شما کاهش می یابد. به فعالیتهای هوازی آهسته مانند کوهنوردی ساده یا شنا یا تمرین با وزنه فکر کنید. بدن شما ضد گلیسیرین را به گلیکوژن ترجیح می دهد ، بنابراین در اندام تحتانی ورزش کنید.

برای پریود شدن غذا بخورید

هر ماه ، این نشانه بدن سالم است ، حتی اگر همیشه یک بازدید کننده ناخوشایند یا ناخواسته باشد. این هورمون ها را با برخی از غذاهای زیر به دقت بررسی کنید: کافئین قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده می تواند باعث شود احساس مرگ کنید.

کیلان نارنجی، سلیمان بروکلی ؛ شکلات تلخ چای چای موز، این روزها ، شما کمی بیشتر شبیه به هندوانه احساس می کنید.

پیشنهادات

  • مصرف آب خود را افزایش دهید و از غذاهای شور پرهیز کنید.
  • در طول چرخه قاعدگی از کروم استفاده کنید تا به ثبات قند خون کمک کنید.
  • منیزیم را بخشی منظم از شب خود قرار دهید تا به خواب بیشتر و خواب بیشتر در شب کمک کند.
  • سعی کنید اقلامی مانند این را برای غلبه بر خواسته های بد انتخاب کنید.



دیدگاهتان را بنویسید