You are currently viewing در اینجا چهار نکته کلیدی برای حرکت رو به جلو وجود دارد

در اینجا چهار نکته کلیدی برای حرکت رو به جلو وجود دارد


بهتر از همه، همه ما از نظر جسمی و روحی دچار مشکل هستیم. ما باید برای یک زندگی سالم تلاش کنیم که ترکیبی از بهزیستی روحی و روانی باشد. فواید زیادی دارد. اما اگر مراقب نباشیم و کار درست را انجام دهیم ، می تواند عواقب ناخواسته ای داشته باشد.

اگر نتایج را نمی بینید ، یا اگر نتایج فوری نیست ، ممکن است تسلیم شوید. بدتر از آن ، ممکن است به خود آسیب برسانید.


برای جلوگیری از این امر ، شما متوجه برخی اشتباهات رایج می شوید که افراد هنگام تلاش برای قوی بودن مرتکب می شوند. در اینجا چهار مورد است که بارها و بارها می بینم.

1 اهداف مشخصی وجود ندارد

یکی از اشتباهات رایج افراد این است که اهداف مشخصی را تعیین نمی کنند. اگر می خواهید موفقیت را ببینید ، باید دقیق باشید. آیا می خواهید قوی باشید؟ خیلی خوب. اما واقعاً چه انتظاری از موفقیت دارید؟

هدف نهایی شما چیست؟ آیا می خواهید لاغر شوید؟ آیا می خواهید شکم شش بسته داشته باشید؟ آیا می خواهید از شر استرس خلاص شوید؟ آیا می خواهید در بدن خود احساس خوبی داشته باشید؟

زمانی که بتوانید اهداف خود را با دقت بیشتری به دست آورید ، به شما کمک می کند تا تمرکز و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید.

مثلا اگر می خواهید وزن کم کنید ، دقیق باشید. چند کیلو می خواهید کم کنید؟ کی می خواهی؟ یک عدد و بازه زمانی واقعی تنظیم کنید.

به عنوان مثال: “من می خواهم تا پایان ماه ژوئن 10 پوند وزن کم کنم (هدف من این است که هفته ای 1-2 پوند وزن کم کنم). من سه بار در هفته رژیم غذایی و ورزش خود را برنامه ریزی می کنم.

سپس تحقیقات خود را انجام دهید. تصمیم بگیرید که برای رسیدن به هدفتان باید چه کار کنید.

2 بیشتر همزمان انجام دهید

این یک اشتباه بسیار رایج است. در ابتدا ، ما آنقدر هیجان زده بودیم که اهداف بزرگی را تعیین کردیم. ما قصد داریم هر روز به باشگاه برویم و همه غذاهای ناخواسته مورد علاقه خود را از رژیم غذایی خود حذف کنیم.

اما حقیقت این است که ما نمی توانیم با چنین تغییرات شدید در زندگی خود کنار بیاییم. برای قوی بودن ، باید عادت های خاصی را در زندگی خود بگنجانیم. زمان لازم است تا عادات ایجاد شوند.

اگر می خواهید در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنید ، با افزایش سطح عملکرد فعلی خود شروع کنید. شما می توانید تمرینات موجود خود را تشدید کنید یا تعداد تمریناتی را که انجام می دهید افزایش دهید.

مثلا، اگر هفته ای یکبار در کلاس ها شرکت می کنید ، سعی کنید هفته ای دو یا سه بار به کلاس بروید. یک نوع کلاس دیگر مانند پیلاتس یا تمرین با وزنه اضافه کنید.

پس از گذشت چند هفته ، وقتی بدن شما خود را با روال ورزشی جدید وفق می دهد ، سعی کنید یک ورزش دیگر یا یک کلاس شدیدتر اضافه کنید.

افزایش تدریجی دفعات و شدت تمرینات شما بهترین راه برای انجام آن است. اگر بیش از حد مکرر زیاده روی کنید ممکن است بسوزد. بیش از حد نیز می تواند منجر به آسیب شود.

خوب بیایید نگاهی به اهداف تغذیه سالم شما بیندازیم. آیا می خواهید خوردن شیرینی را کنار بگذارید؟ آنها به جای تلاش برای بازیابی ، در غم خود غرق می شوند و بنابراین ، شکست بیشتری را تجربه می کنند.

مثلا، اگر می خواهید هر شب شام و دسر بخورید ، یک یا دو بار در هفته خود را محدود کنید. فقط آن مقدار را در خانه خود ببرید. هرگز بیشتر ندهید. بهتر از این ، به دنبال داروهای سالم باشید تا بتوانید آن دندان های شیرین را راضی نگه دارید و در مسیر خود قرار بگیرید.

شما در این سفر طولانی هستید. به آرامی و به طور منظم در مسابقه برنده شوید.

3 به بدن خود گوش نمی دهید

گوش دادن به بدن شما می تواند تفاوت زیادی در نتایج شما ایجاد کند. اگر این کار را نکنید ، می توانید به خودتان صدمه بزنید. می تواند بسوزد. افسردگی می تواند بقیه زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین هنگام ورزش یا غذا خوردن مراقب بدن خود باشید.

آره، خوب است که بعد از ورزش درد ماهیچه داشته باشید. اما متوقف شدن آن می تواند به آرامی انجام شود ، به خصوص اگر درد شدیدی را احساس می کنید ، به ویژه پس از تمرین جدید یا پس از یک دوره طولانی ورزش.

اگر هنگام تمرین با تنفس مشکل دارید یا رژیم جدیدی را شروع کرده اید ، در صورت احساس سرگیجه یا معده درد ، آن را متوقف کنید. با پزشک خود مشورت کنید و آنچه را که انجام می دهید بررسی کنید.

در صورت داشتن هرگونه مشکل سلامتی ، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشک خود مشورت کنید.

4 برای دانستن آخرین چیزی که بیرون می آید

این اشتباه دیگری است که می توانید مرتکب شوید. “یک برنامه غذایی جدید ارائه شده است. شما باید آن را امتحان کنید “یا” بیایید این تمرین جدید را امتحان کنیم. بسیاری از مردم دیوانه این موضوع هستند. ”

با بازاریابی خارجی ، به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد. هیچ خطایی وجود ندارد که در خط مقدم آخرین روندها قرار داشته باشید. اما اگر مدام از یک برنامه به برنامه دیگر تغییر دهید ، به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید.

ورزش منظم حدود 6-8 هفته طول می کشد و نتایج قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. در صورت توقف و ورزش ، نتایجی را که بدنبال آن هستید مشاهده نخواهید کرد. یا ممکن است در نهایت به بدن خود استرس وارد کنید.

این امر در مورد تغذیه سالم نیز صدق می کند. اگر رژیم خود را تغییر دهید یا خوردن را متوقف کنید ، رژیم یویو را تمرین می کنید. این می تواند تأثیر منفی بر بدن شما بگذارد.

کارها را ساده انجام دهید و سعی کنید زیاد روی مشکل تمرکز نکنید.

همه ما اشتباه می کنیم

اگر بتوانید برخی از این اشتباهات را انجام دهید خوب است. هیچ کس کامل نیست.

پیشرفت برای کمال

اکنون که آنها را می شناسید ، می توانید برای اجتناب از آنها اقدامی انجام دهید. شیوه زندگی سالم مورد نظر شما در دسترس شماست.

آیا هیچ کدام از این اشتباهات بر اهداف تناسب اندام شما تأثیر گذاشته است؟ یا در تلاش هستید و اشتباه می کنید؟ مطمئن نیستید؟ در نظرات به من اطلاع دهید حتما جواب میدم

نکات بهداشتی منظم ؛ منابع در صفحه Challenges and My Life و مربی من آنیتا دوول با من تماس بگیرید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی معتبر تغذیه جامع
مشاور معتبر کارشناسی ارشد سلامت محل کار
Vitality و تیم قدیمی FB
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، خوش آمدید به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityنمی تواند این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی برای یک زندگی با کیفیت و فعال است. رایگان چالش ها اولین کسی باشید که مکانی برای به اشتراک گذاشتن طنز است.


دیدگاهتان را بنویسید