You are currently viewing حقیقت تاریک درباره غلات کودک – اوه عزیزم

حقیقت تاریک درباره غلات کودک – اوه عزیزم



چند ماه پیش در اینستاگرام Oh Baby نظرسنجی انجام دادم و اولین موضوعی که می خواستم در مورد شما بنویسم “حقیقت تیره در مورد کیسه های پوره ای یا کیسه های حقیقت تیره در مورد غلات کودک” بود ، اما هنوز علاقه زیادی به غلات کودک دارم. بنابراین پس از سیگنال های زیاد ، قول دادم که آن را با شما به اشتراک بگذارم. مهمترین چیز این است من از تمرکز روی همه غذاهای فوق العاده ای که می توانیم به فرزندانمان تغذیه کنیم ، دریغ نمی کنم. آنها نمی خواهند هیچ کس از انتخاب هایی که کرده است احساس بدی داشته باشد. همه ما سعی می کنیم تمام تلاش خود را برای فرزندان خود انجام دهیم! غلات کودک رایج ترین غذای جامد است ، اما در نهایت تصمیم گرفتم این را ارسال کنم.

غلات کودک برای اولین بار در دهه 1930 معرفی شد و از غذای واقعی تا غذاهای فرآوری شده فاصله زیادی داشت. مادران ، که قبلاً به عنوان پابلوم شناخته می شدند ، برای نوزادان شش هفته ای توصیه می کردند که آن را با شیر مادر مخلوط کنند. سپس ، در حدود 3 یا 4 ماهگی ، مومیایی غلیظ شده را با قاشق برای تغذیه پابلوم قرار دهید.

به عنوان اولین غذای استاندارد برای نوزاد شما به بازار عرضه می شود.

غلات غنی شده با آهن هنوز توصیه اصلی برای شروع مواد جامد هستند. اکثر پزشکان اطفال با شفاف سازی امروز در مورد اهمیت غذاهای تصفیه شده. متأسفانه ، غلات فرآوری شده اولین غذایی نیستند که کودک در حال رشد به درستی تغذیه می شود. سالم ترین انتخاب برای هیچکس نیست.

مواد مغذی آن حذف می شود

غلات کودک مواد مغذی و فیبر خود را که دارای قند خون بالایی هستند استخراج می کنند و باعث افزایش قند خون می شوند که به ناچار منجر به گرسنگی و گرسنگی می شود. بسیاری از والدین فرزندان خود را زودتر از موعد با امید به “طول عمر بیشتر” شروع می کنند ، اما رژیم غذایی با قند بالا ، مانند غلات ، حاوی چربی یا پروتئین مورد نیاز کودک برای مدت طولانی نیست. غلات کودک طعم بسیار ظریفی دارد و غذاهای خطرناک را طبقه بندی نمی کند.

حتی اگر تصفیه نشده باشد ، برنج هنوز منبع سالم چربی و مواد مغذی است. کلسیم ویتامین دی هنگامی که یک ماده جامد مانند کولین و آهن شروع به تشکیل می کند ، کودک به مقدار زیادی از مواد مغذی ضروری که واقعاً نیاز دارد نیاز دارد. برای نوزادان ، غلات مواد مغذی را تأمین می کنند ، اما مطمئناً کودکان ما غذاهای مغذی بیشتری نسبت به برنج مغذی کودک می خورند. بیایید از غذاهای فرآوری شده استفاده کنیم تا به نوزادان خود کمک کنیم تا با غذاهای سالم ارتباط مادام العمر داشته باشند.

برنج سرشار از آرسنیک است

از آنجا که آرسنیک در خاک وجود دارد ، همه گیاهان می توانند مقداری از آن را جذب کنند. با این حال ، شلتوک دارای مقدار زیادی آرسنیک است زیرا در مزارع پرآب رشد می کند و آرسنیک بیشتری نسبت به سایر محصولات غذایی جذب می کند. آرسنیک ، سرطان زا شناخته شده ، در حال حاضر در آب آشامیدنی تنظیم می شود. با این حال ، در حال حاضر هیچ قانونی در مورد محتوای آرسنیک غذاهای نوزادان ، از جمله غلات وجود ندارد.

سایر غذاها حاوی 19 درصد آرسنیک در کودکان 4 تا 24 ماهه هستند ، اما آرد برنج 55 درصد دارد.

این مطالعه نشان داد که میزان آرسنیک موجود در برنج بیشتر از میزان آلودگی آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده است و کودکان در معرض آرسنیک به میزان قابل توجهی قرار دارند. مطالعات نشان می دهد که مسمومیت با برنج بیشتر در نوزادان متولد می شود.

بذر نوزادان چطور؟

برخی معتقدند که نوزاد آمیلاز کافی برای هضم مناسب دانه ها تولید نمی کند. اما من واقعاً به شما توصیه می کنم به دلایل کاملاً متفاوت مراقب دانه ها باشید. هضم دانه ها حتی در بزرگسالان با سیستم گوارش خوب نیز دشوار است. آجیل حاوی اسید فیتیک است که مانع جذب مواد معدنی مانند آهن و کلسیم می شود.

در بسیاری از فرهنگها ، کودکان به عنوان اولین غذا در بسیاری از فرهنگها برای خردمندی از برنج و سایر غلات تغذیه می شدند. آنها همچنین از آفت کش های حاوی آرسنیک استفاده نکرده اند که باعث افزایش قابل توجه مقدار آرسنیک در برنج شده است. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که بذرهای این فرهنگ با استفاده از روش های سنتی با دقت آماده می شوند.

اگر غلات را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خانواده خود اضافه می کنید ، توصیه می کنم آنها را به طور سیستماتیک آماده کنید تا جذب و هضم مواد مغذی را ارتقا دهد. کودک ترجیح می دهد منتظر بماند تا سه بار در روز با اطمینان غذا بخورد. نوزادان ترجیح می دهند با گزینه های بیشتری مکمل مصرف کنند ، اما غلات ، مانند غلات کامل ، حاوی مواد مغذی مورد نیاز کودک در این سن نیستند. (چربی ، کلسیم ، ویتامین D ، کلسیم و آهن طبیعی)نمی تواند این باعث می شود فضای کمتری برای تومورهای کوچکتر آنها برای سایر غذاهای مغذی تر باقی بماند. در نهایت ، دانه ها کاملاً نرم هستند. اگر به کودک گفته شود در سنین پایین بیشتر از این غذاها بخورد ، تمایز بعداً برای او سخت تر می شود. قرار گرفتن زود هنگام در معرض انواع طعم ها کلیدی است.

اگر از رژیم غذایی کم کربوهیدرات استفاده می کنید و به طور منظم غلات را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خانواده خود در نظر نمی گیرید ، به یاد داشته باشید که در زمستان هنوز به کربوهیدراتهای سالم مانند کدو سبز یا سبزیجات ریشه احتیاج دارید. خوردن گلوتن قبل از سن 12 ماهگی برای کاهش خطر ابتلا به آلرژی در نوزاد مفید است.



دیدگاهتان را بنویسید