جایگزین های رژیم غذایی برای خستگی مزمن

غذاهایی که یک فرد مصرف می کند نقش حیاتی در سلامت کلی او، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، ایفا می کند. فردی که رژیم غذایی روزانه خود را با غذاهای غنی از چربی و قند پر می کند، مطمئناً احساس می کند که مانند گذشته احساس خوبی ندارد. مشکل چاقی در جامعه ما خارج از کنترل است. افراد در هر سنی و هر پیشینه ای را تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که هیچ کس واقعاً از اضافه وزن لذت نمی برد، بخش بزرگی از این جمعیت از انجام اقداماتی برای تغییر آن امتناع می ورزند. آنها به سادگی تصمیم گرفتند ظاهر فیزیکی خود را همانطور که هست بپذیرند. در حالی که این گزینه برای همه ما در دسترس است، شما نمی توانید به سادگی مشکلات پزشکی مرتبط با رژیم غذایی نامناسب را کنار بگذارید. در حالی که یک رژیم غذایی نامناسب تنها دلیل خستگی مزمن نیست، اما می تواند یک عامل مهم باشد.

خستگی مزمن نتیجه بد غذا خوردن است که در واقع به بدن و توانایی های ذهنی خود آسیب وارد می کنید. ایجاد یک رژیم غذایی سالم برای استرس مزمن شامل افزایش میزان پروتئین مصرفی در هر روز است. این را می توان در انواع گوشت، مرغ و حبوبات یافت. پروتئین بیش از حد نخورید زیرا می تواند به کلیه های شما آسیب برساند. اگر به چنین غذاهایی اهمیت نمی دهید، ممکن است بخواهید به جای آن یک شیک پروتئینی در نظر بگیرید.

همچنین باید روی کاهش میزان چربی و قند مصرفی خود کار کنید. میان وعده های پر قند را با میوه ها و سبزیجات کم کالری جایگزین کنید. اگر میل به شیرینی دارید، میوه را در ماست آغشته کنید. این تغییرات کوچک در رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند انرژی بیشتری دریافت کنید.

هر برنامه رژیم غذایی استرس مزمن باید تلاشی برای تغییر سبک زندگی باشد و نه فقط کاری که برای مدت کوتاهی انجام می دهید. بدن شما زمانی طول می کشد تا در هنگام انتخاب یک رژیم غذایی خستگی مزمن به تغییرات واکنش مثبت نشان دهد. ایده خوبی است که در مورد رژیم غذایی خستگی مزمن خود با یک متخصص تغذیه صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه سفارشی برای شما ایجاد کنید. داشتن انواع غذاها و دستور العمل های رژیم غذایی استرس مزمن به شما کمک می کند که از آن خسته نشوید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر