You are currently viewing توصیه های عملی برای پیشگیری از کودکان چاق:  رویا خادمیان

توصیه های عملی برای پیشگیری از کودکان چاق: رویا خادمیان


1421786032390 - توصیه های عملی برای جلوگیری از کودکان چاق

نکات کاربردی برای جلوگیری از چاقی کودکان

همانطور که همه اعضای خانواده از انتخاب و پیگیری شیوه زندگی سالم بهره مند هستند ، کودکان نیز می توانند با کمک والدین و خانواده خود به وزن و رشد سالم دست یابند. داشتن رژیم غذایی سالم ؛ اجتناب از خوردن غذاهای ناخواسته و ورزش از جمله مواردی است که می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

چاقی و چاقی در کودکان معمولاً در دبستان شروع می شود. این یک نگرانی عمده است ، زیرا کودکان چاق همچنان در بزرگسالی به این بیماری ادامه می دهند. والدین تأثیر زیادی بر رژیم غذایی و شیوه زندگی دانش آموزان دبستانی خود دارند. آره، درمان های خانگی ساده م workثر نیستند. برای آشنایی بیشتر با چاقی و کاهش وزن کودکان ، این مقاله را از دست ندهید.

رژیم غذایی کل خانواده را تغییر دهید

انتخاب رژیم غذایی سالم برای تمام اعضای خانواده مفید است. بنابراین سعی کنید در این تغییر با سایر اعضای خانواده مشارکت داشته باشید. در این حالت ، سایر اعضای خانواده ممکن است چاق باشند یا به راحتی به وزن دلخواه خود برسند.

در این زمینه میان وعده های سالم تهیه کنید. میان وعده ها بخش مهمی از رژیم غذایی کودک هستند و نباید از آنها غافل شد. در صورت امکان از رژیم غذایی کم کالری استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید.

از نوشیدنی های گازدار ناسالم خودداری کنید. کودکان را به نوشیدن آب و شیر کم چرب تشویق کنید.

با فرزند خود ورزش کنید

قدم زدن بازی دوچرخه سواری با فرزند خود ورزش کنید. کودکان در سن مدرسه حداقل 60 دقیقه فعالیت در روز نیاز دارند. تلویزیون و بازی های رایانه ای را به کمتر از دو ساعت در روز برای کودکان مدرسه ای و کمتر از یک ساعت در روز برای کودکان پیش دبستانی کاهش دهید.

آره، در رژیم غذایی کودکان (اگر آنها به مدرسه می روند) چند نکته را باید در نظر داشت.:

از معلم یا مدیر فرزند خود در مورد شیوه زندگی سالم ارائه شده در مدرسه سوال کنید.

مواد غذایی پرچرب (مانند سیب زمینی سرخ کرده) را در غذای کودک قرار ندهید.

کودک خود را به نوشیدن آب به عنوان اصلی ترین نوشیدنی در مدرسه تشویق کنید.

در مورد انتخاب های سالم در وعده های غذایی به فرزند خود بیاموزید.

یاد آوردن:

والدین نقش مهمی در کمک به کودکان در ایجاد عادات غذایی سالم دارند. فرزندان خود را تشویق کنید که مدت زمانی را که برای تماشای تلویزیون یا بازی های رایانه ای صرف می کنند محدود کنند.

اگر تمام اعضای خانواده اضافه وزن یا چاقی داشته باشند ، همه آنها می توانند به شیوه زندگی سالم تری منجر شوند و به راحتی وزن سالم را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید