You are currently viewing تمرین برای پاهای چاق پاهای زیبا و زیبا

تمرین برای پاهای چاق پاهای زیبا و زیبا


داشتن اندام و پاهای ضعیف می تواند تأثیر بسیار منفی بر زیبایی بدن داشته باشد. مخصوصا برای زیبایی بدن زنان. بسیاری از مردم به دنبال راهی برای چاق شدن و زیبایی پاهای خود هستند. به طور خاص ، مساحت پوند بزرگتر از هر قسمت دیگر بدن است ، که بیشتر برای جذابیت و زیبایی بدن مضر است. توصیه می کنیم برای چاقی پا ورزش کنید. در اینجا چند مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

تمرینات برای پاهای چاق

ورزش برای پاهای چاق

در دنیای پر سرعت تکنولوژی و علم امروز ، ممکن است راه های زیادی برای درمان چاقی وجود داشته باشد. اما همیشه به دنبال راهی پایدار و ایمن باشید. داشتن پاهای زیبا و خوب بسیار مهم است.

بسیاری از روش هایی که برای تقویت وزن خود معرفی می کنید ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد یا مدت زیادی دوام نیاورد. حال می خواهیم چند تمرین برای تقویت پاها را به شما معرفی کنیم. با کمک این تمرینات و ورزش ها می توانید پاهای زیبا و خوبی داشته باشید.

پایین تنه خود را راست بنشینید

به عنوان تمرینی برای چاقی پا روی قسمت پایین بدن بنشینید

یکی از کارهایی که می توانید با پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، نشستن است. این حرکات به طور مستقیم بر عضلات پای شما تأثیر می گذارد و آنها را در معرض دید قرار می دهد. اسکوات بدن و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را تحریک می کند و به کمک این ورزش به داشتن پاهای زیبا و پر کمک می کند.

برای انجام این تمرین ، پاها را به اندازه عرض شانه ها و کمر و باسن را کاملاً صاف نگه دارید. برای پایین آمدن بهتر است زانوها را خم کنید. هنگام خم شدن زانوها ، پشت خود را صاف و کاملاً صاف نگه دارید.

نکته دیگر این است که در حالی که نشسته اید ، هرگز نباید زانوهای شما از انگشتان پا پاتون بیرون بیاید. اگر در موقعیت مناسب قرار دارید ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که فرود می آیید ، چند ثانیه مکث کنید و به سمت اولتون برگردید.

• شروع کنید

فعالیت دیگری که می تواند به پاهای چاق و زیبا کمک کند تیراندازی است. این حرکات ماهیچه های پا را تقویت کرده و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. شما باید بدن خود را طوری تنظیم کنید که صاف بایستد و کار درست را انجام دهد.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید در جای خود قرار گیرد و فقط پای راست شما باید رو به جلو باشد. زانوی راست شما باید زاویه 90 درجه نسبت به پای پاتون داشته باشد.

زانوی چپتون نزدیک به زمین است اما نباید زمین را لمس کند. پس از انجام این تمرین ، باید بعد از 10 ثانیه نشستن در این حالت به صندلی خود بازگردید. برای هر پا می توانید 10 بار شلیک کنید.

برای کاهش وزن ورزش کنید

برای کاهش وزن ورزش کنید

در قسمت قبل ، تمرین چاقی پا را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که ورزش تأثیر مستقیمی بر تعادل پای شما نخواهد داشت. اما با اعتبار خوب ، ممکن است دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. در این قسمت ما می خواهیم شما را با حرکتی آشنا کنیم که می توانید با استفاده از آن وزن پاتون خود را در فرم و زیبایی قرار دهید تا پاهای شما پر شود.

در بیشتر مواقع ، وزنه برداری و فرم دهی برای زنان بسیار مهم است و هر لباسی را که می پوشند جذاب و زیبا می کند. بهتر است بدون هدر دادن زمان به ابتدای این تمرین بروید.

انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل ، اسکوات برای پاهای چاق ذکر شد و گفته می شود این تمرین در تقویت پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد. همه آنها برای تقویت پاها و فرم دادن به پاها مفید هستند. برای حفظ فرم رانهای پاتون یک حرکت اسکوات گوبل انجام دهید.

ما به شما گفتیم این تمرین را انجام دهید ، مگر اینکه پاهای خود را کمی بیشتر از شانه ها بکشید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات تمرینات اسکوات را فراموش نکنید. اوه! اگر می خواهید شدت تمرین خود را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن بنشینید.

• بچرخ

ورزش دیگری که برای افزایش وزن بسیار مثر است ، تخته دوار است. این تمرین را باید در حالت صاف انجام دهید. کف دست های شما باید کاملاً صاف روی زمین باشند و تمام بدن شما در یک جهت باشد و سپس وزن انگشتان دست و کف دست خود را روی زمین تحمل کنید.

حالا بازوی چپ خود را به زمین بکشید و تمام بدن خود را بچرخانید ، بازوی خود را کاملاً راست بالا بیاورید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا بازوهای خود را به حالت اولیه برگردانید و این کار را با یک دست و نیمه دیگر بدن انجام دهید.

در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد. زانوهای شما به هیچ عنوان نباید خم شوند. نباید به زمین دست بزند. به طور کلی ، شکم شما باید کاملاً منقبض شود. این تمرین را به درستی انجام دهید.

• پل تک لگن

تنها پل لگن

باسن یکی از محبوب ترین ورزش ها برای افراد چاق و باسن است. این بدان معناست که با انجام این تمرین ، شما با دو تیر اشاره می کنید. پشت خود را کاملاً روی زمین و دستان خود را روی بدن نگه دارید. زانوها را در زاویه 90 درجه نگه دارید.

حالا یکی از پاهای خود را با قدرت بالاتنه ترکیب کنید و یک پا را کاملا صاف و رو به بالا نگه دارید. شما باید این کار را برای تقویت عضلات ساق پا و عضلات شکم که هنوز در حال خم شدن هستید انجام دهید. می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاها انجام دهید.

• رها به هر دو طرف

برای مهمانی ها باز است

یکی دیگر از تمرینات برای تقویت پاها ، انداختن آنها به پهلو است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا وزن خود را کاهش داده و به تناسب اندام برسد. برای انجام این تمرین باید بایستید و دستان خود را روی سینه خود قرار دهید. حالا تا جایی که می توانید پای راست خود را بگیرید.

پاتون باید راست باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. زانوها باید در زاویه 90 درجه قرار بگیرند تا کل وزن بدن را تحمل کنند. زانو نباید از نوک انگشت پا کشیده شود. این تمرین باید به صورت متعادل انجام شود.

اگر در این حالت هستید ، چند ثانیه متوقف شوید و به اولتون برگردید و طرف دیگر را با هم انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر استفاده کنید.

فیلم های ورزشی برای پاهای چاق

تاکنون فعالیت های مفید و موثری را برای پاهای چاق معرفی کرده است. انواع مختلفی از تمرینات برای پاهای چاق و پاهای زیبا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم های مربوط به فعالیت های ورزشی برای چاقی کمک بگیرید. در هر صورت ، ما می توانیم نظریه این ورزش را به خوبی توضیح دهیم ، اما در همه جا می توانیم اشتباه کنیم.
اگر ورزش را اشتباه انجام دهید ، به ماهیچه ها و رباط های شما آسیب می رساند. درک کنید که هرگز قادر به آموزش مجدد نخواهید بود.

بنابراین ، اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است. فیلم آموزشی را با دقت تماشا کنید و به جزئیات توجه کنید. فیلم آموزشی نکات مهم و مهمی را برجسته کرده است و حتی اگر قبلاً ورزش و ورزش نکرده اید ، می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب تمرین کنید.

စိတ် တ ဇ

در این قسمت تمریناتی را برای تقویت پاها به شما معرفی می کنیم. اکثر افرادی که بدن لاغری دارند می خواهند پاهای خود را چاق و لاغر نگه دارند. این امر به ویژه در مورد زنانی که از این موضوع آگاه هستند صادق است

در این قسمت سعی کرده ایم تمریناتی را معرفی کنیم که به ساخت و ساخت عضلات ساق کمک می کند تا با انجام این تمرین بتوانید پاهای زیبا و سالم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نظریه را مرور می کنید و تمرینات را به درستی انجام نمی دهید ، بهتر است از فیلم ها و تمرینات آموزشی خود کمک بگیرید تا تمرینات درست انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید