You are currently viewing تحقیقات نشان می دهد که غذا می تواند از خطر افسردگی و افسردگی جلوگیری کند

تحقیقات نشان می دهد که غذا می تواند از خطر افسردگی و افسردگی جلوگیری کند


اعتبار عکس: Flickr / Ian Sane

من به عنوان فردی که متخصص تغذیه است ، همیشه بر گزارش تغذیه و افسردگی متمرکز هستم در مقابل کسی که با افسردگی زندگی می کند

مردم هرگز اعتراف نخواهند کرد که آنها رفتن به سطل زباله را انتخاب نکرده اند. در همین راستا ، مردم از پذیرفتن اینکه غذا در مورد انتخاب کمیاب است ، خودداری می کنند. بخشی از دلایلی که احترام به این دو چیز برای مردم سخت است این است که برعکس هستند. خودشان زنده است او با دلداری گفت: “وقتی عصبانی هستم ، فقط می خواهم خوشحال باشم.” من فقط پنیر را رها کردم. “هیچ موقعیتی به این آسانی نیست برای همهنمی تواند

بنابراین من بسیار مراقب بودم که این موارد را پنهان کنم. زیرا اگر حقیقت حقیقت باشد است تغذیه می تواند از نظر احساسی خسته کننده باشد. سپس می توانید به راحتی کلمات “اگر غذاهای مختلف را انتخاب کنید ، افسردگی را از بین خواهید برد” را تغییر دهید. در مورد ارتباط بین ورزش و افسردگی نیز همین امر صادق است. می گوید: «بسیار خوب. فقط شما ، به عنوان والدین می توانید با اطمینان بدانید فقط موفقیت … “

هرگز ساده نیست.

پس از گفتن همه اینها ، بیایید شروع کنیم.

محققان دانشگاه کالج لندن به تازگی تحقیقی را در مجله روانپزشکی مولکولی انجام داده اند تا نقش تغذیه در افسردگی را مورد بررسی قرار دهند.

برای انجام این کار ، آنها 41 نظرسنجی شامل داده های بیش از 32000 بزرگسال را انجام دادند. به شرکت کنندگان سبزیجات ، میوه ها و سبزیجات داده شد. میوه ها لوبیا آجیل؛ او از رژیم سنتی مدیترانه ای غنی از گیاهان مانند روغن زیتون و ماهی پیروی کرد.

نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که رژیم مدیترانه ای خطر افسردگی را تا 33 درصد کاهش می دهد.

کامیل لاسال ، نویسنده در بیانیه ای گفت: “شواهد محکمی وجود دارد که نشان می دهد بین رژیم غذایی و سلامت روانی شما ارتباط وجود دارد.” “این رابطه فراتر از تأثیر رژیم بر سایر جنبه های بدن شما است که ممکن است بر اندازه بدن یا روحیه شما تأثیر بگذارد.”

آنها دریافتند غذاهایی که باعث التهاب می شوند بیشتر باعث افسردگی می شوند. آنها معمولاً قند بالایی دارند ، غذاهایی که حاوی غذاهای فرآوری شده و چربی های اشباع شده هستند جزو غذاها محسوب می شوند. [source]

غذای مدیترانه ای تقریباً در همه حساب ها 100٪ مواد فرآوری نشده است. در اصل از میوه ها و سبزیجات تازه تهیه می شود. سرشار از چربی های سالم است و گوشت کمتری نسبت به معمول در رژیم غذایی آمریکایی دارد. منابع زیادی وجود دارد که آن را سالم ترین غذای جهان می دانند ، اما چیزی که آن را سالم می کند فقدان غذاهای فرآوری شده است. مدیترانه تنها منطقه بدون غذا است. آنها نه تنها محصولات فرا فرآوری شده ، بلکه حتی در دریای مدیترانه نیز مانند گذشته غذای خود را می خورند. بیشتر آنها غذاهای فرآوری شده را برای ناسالم معرفی کنید.

وقتی به این فکر می کنم که خوردن احساسات شما به چه معناست ، فکر می کنم شما به جای استفاده از راه حل های سالم و بدون عوارض جانبی ، برای کنترل احساسات خود از غذا استفاده می کنید. وقتی برای کنترل احساسات خود از غذا استفاده می کنید ، ارتفاع و عمق شما به غذاهایی که دارید بستگی دارد. چی می خوری؟ تمام روز در چرخه ای متمرکز بودم. این احساس تنهایی است. این یک چرخه شرم آور است که اکثر ما به درجات مختلف آن را تجربه کرده ایم.

من فکر می کنم برای کنترل خلق و خوی خود باید غذاهای متنوعی بخورید. از آنجا که غذاخوار به دنبال احساس است ، تا زمانی که احساس سیری نکند ، غذا می خورد. از تجربه خودم می دانم که احساس “آههههههه” همیشه یک هدف بوده و با رضایت “تمیز کردن ظروف” ترکیب شده است. ممکن است خسته کننده باشد. این حقیقت من است. این یکی از آن لحظات مضحک است که در آن او به تنهایی با خود به تنهایی می پردازد.

وقتی تصمیم به توقف می گیرید چه اتفاقی می افتد؟

محققان دریافتند ترک سیگار ، تغییرات روانی مانند مصرف ماری جوانا. خواسته ها ؛ برخی علائم جسمی و روحی مانند سردرد و کم خوابی وجود دارد. این مقاله به صورت آنلاین در شماره 15 سپتامبر مجله اشتها منتشر شد.

به گفته یک روانشناس در دانشگاه میشیگان ، اریکا شولته ، دکترای روانپزشکی در دانشگاه میشیگان ، می گوید که مطالعه جدید می تواند منجر به علائمی مانند این ترک شود.

شولته به لایو ساینس گفت که علائم ترک ، بر اساس علائم خود گزارش شده شرکت کنندگان ، در روزهای دوم و پنجم پس از تلاش برای کاهش مصرف دارو و رژیم غذایی شدیدتر شد.

مطالعات اولیه بر روی حیوانات و انسانها نشان داده است که اگرچه شباهت های بیولوژیکی و رفتاری بین اختلالات مصرف و مصرف غذاهای پخته وجود دارد ، اما هیچ مطالعه ای در مورد اینکه آیا کاهش غذای ناخواسته باعث ایجاد علائم در انسان می شود ، انجام نشده است.

در این مطالعه ، محققان شکل جدیدی از ترک سیگار را پس از ترک سیگار ایجاد کردند. این پرسشنامه تجدید نظر شده به بیش از 200 بزرگسال داده شد که سال گذشته سعی کردند وعده های غذایی خود را حذف کنند.

در نتیجه ، شولته گفت ، علائمی که افراد هنگام ترک سیگار و ماری جوانا تجربه می کنند نیز مربوط به کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده است. ترک یک علامت اصلی اعتیاد است و نشان داده شده است که می تواند زمانی رخ دهد که غذاهای فرآوری شده پیشرفته بیشتر از مفهوم اعتیاد حمایت کنند. [source]

آنچه من به آن وسواس دارم تحقیقات مشابه در مورد تغذیه ذهنی است. اعتیاد به غذا فقط در مورد غذا نیست ؛ این باعث می شود شما به رفتار و روانشناسی اعتقاد داشته باشید. اگر غذا می تواند تأثیر مثبتی بر خلق و خوی شما داشته باشد ، شما می توانید آن را با غذا مرتبط کنید. وقتی چیزی را که به آن چسبیده اید حذف می کنید ، احتمال خروج وجود دارد. اگر این امر در مورد برخی افراد صادق است ، باید نحوه صحبت در مورد کاهش وزن و تناسب اندام و نحوه کمک به آنها برای رسیدن به اهداف خود را تغییر دهیم.

این دو مقاله را ضمیمه کرده ام. این موضوعی را برجسته می کند که مردم سعی می کنند در موارد انتخاب شخصی آن را کاهش دهند. اگر تنها گزینه های غذایی شما در منطقه شما آنهایی هستند که وقتی سعی می کنید تغییر دهید کندتر می شوند ، آیا باید تصمیم بگیرید که آیا ما برای قطع ارتباط با شما تلاش می کنیم؟ اگر غذای ناخواسته باعث ترک غذا می شود ، آیا ترک آن می تواند منجر به افسردگی شود؟ به عبارت دیگر ، آیا غذاهای بی ارزش می توانند به اندازه میوه های تازه از نظر مثبت مفید باشند؟

اگر چنین است ، آیا این اطلاعات نباید بر ادراک ما برای حمایت از سلامت عمومی بهتر تأثیر بگذارد؟

در همه اینها ، نظریه خودم این است که هرچه غذاهای فرآوری شده بیشتر در رژیم غذایی آنها وارد شوند ، بهتر است. آنها با چگونگی هدایت غذا آنها را هدایت می کنند. احساسات چقدر هزینه دارد؟ رضایت به این معنا نیست این به این دلیل است که مغز آنها به تدریج به میزان خوردن خود عادت می کند و افراد به طور طبیعی میزان غذای مصرفی خود را افزایش می دهند زیرا در پاسخ به همان مقدار غذا احساس یکسانی ندارند. من فکر می کنم این تسخیر احساسات به این معنی است که عمیق تر شدن برای افراد آسان تر است خراب می کند بعد از بالاست این می تواند منجر به افسردگی شود. و شما در مورد هورمون های سطح مغز صحبت می کنید و در مورد افسردگی بالینی صحبت می کنید. اگر نظریه من درست است ، پس اینطور باشد وجود دارد برای تغییر نحوه صحبت در مورد انتخاب غذا ؛ نحوه تشویق مردم به غذا خوردن ؛ چرا آنها را تشویق می کنید برخی چیزها را اضافه کنند و برخی دیگر را کم کنند؟

اندیشه ها؟



دیدگاهتان را بنویسید