بک لینک چیست؟ † پرسشگران خبر


بک لینک ها همان لینک هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگر می روند. این نوع لینک ها به عنوان لینک های خارجی و لینک های ورودی نیز شناخته می شوند.

بک لینک چیست؟

این یک لینک به اینترنت مانی است. زیرا لینک ها ارزشمند هستند و برای داشتن یک وب سایت ارزشمند به آنها نیاز دارید.

برای مثال، اگر بخواهیم ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم، شما یک سایت هتل در کانادا راه اندازی می کنید. اگر ۳ نفر پیشنهاد کنند که هتل x هتل خوبی است، به هتل شما بک لینک می دهند و هتل شما را برای گوگل و عموم مردم قابل اعتمادتر می کنند.

اگر چندین لینک به یک صفحه خاص در دامنه سایت شما اشاره می کنند، سیگنال های داخلی برای نشان دادن اهمیت صفحه به موتورهای جستجو ارسال می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب مسترسلم بهترین و کامل ترین خدمات را در زمینه خرید بک لینک ارزان ارائه می دهد.

لینک ها را دنبال و لغو دنبال کنید

یکی از تگ های موجود در html تگ rel نام دارد و به موتورهای جستجو می گوید که آیا خزنده های گوگل باید این لینک را دنبال کنند یا خیر.

در واقع همه لینک ها به صورت پیش فرض rel follow در نظر گرفته می شوند. لینک های فالو از سایت لینک دهنده به سایت دریافت کننده لینک یک امتیاز اعطا می کنند، بنابراین لینک های فالو بهترین لینک ها هستند.

اما باید از لینک های بدون فالو استفاده کنید که اعتباری به صفحه شما در ساخت لینک نمی دهند زیرا نقشه لینک بیلدینگ شما باید طبیعی به نظر برسد و گوگل متوجه آن نمی شود. پیوندهای جدید دنبال کننده برای خزنده ها، روبات ها هستند. Google بیان می کند که مسئولیت و انتقال وجوه به عهده خود گوگل و خزنده های آن است و انتقال مستقیماً انجام نمی شود.

برای پیوندهای فالوور جدید، پیوندهایی که از فیس بوک و شبکه های اجتماعی یا نمایه ها به هر سایت می رسد می توانند نمونه باشند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

گزارش هر نوع محتوایی است که با پرداخت هزینه منتشر می شود. اما نحوه نگارش، طراحی و اجرای آن مانند اخبار، داستان ها، مقالات و سایر مطالب مجلات است.

گزارش دهی به هر شکلی قابل انجام است. از محتوای چاپی گرفته تا محتوای صوتی و تصویری.

گزارش ها به طور کلی به دو دسته تجاری و سیاسی تقسیم می شوند. در اخبار کسب و کار، هدف یافتن مصرف کنندگان و مشتریان جدید است و در اخبار سیاسی، هدف تغییر یا تغییر دیدگاه سیاسی مردم در مورد یک موضوع، شخص یا حزب است.

چرا باید از گزارش ها استفاده کنیم؟

انگیزه اصلی استفاده از رپورتاژهای تبلیغاتی این است که عموم مردم بیش از هر زمان دیگری حساسیت خود را نسبت به تبلیغات مستقیم از دست داده اند.

از لحظه ای که یک بنر تبلیغاتی یا بخشی از یک پیام تبلیغاتی را در رادیو می بینیم، می دانیم که بمباران شکایت خواهیم شد. در نتیجه همه ما کم و بیش در برابر این نوع تبلیغات مقاوم شده ایم. در زیر نمونه هایی از مقاومت تبلیغات مستقیم آورده شده است:

تعداد تبلیغ کنندگان به طور قابل توجهی افزایش یافته است. صفحه خبر را باز کنید و تعداد بنرهای تبلیغاتی صفحه را بشمارید. گاهی بیش از صد تبلیغ همراه با پیامک های صد یا دویست کلمه ای را می بینید. بنر به عنوان لینک تبلیغاتی برای هر کلمه!

ما به سختی می توانیم ادعاهای تبلیغاتی را باور کنیم. ما می دانیم که شرکت ها ادعا می کنند بهترین و احتمالا قدیمی ترین در بازار خود هستند. باید از همه رقبا بهتر باشد و مشکلات ما را به ارزان ترین و کارآمدترین راه حل کند. در حالی که این ادعاها درست است، ما نمی توانیم آنها را باور کنیم زیرا به آنها عادت کرده ایم.

در رسانه هایی که تبلیغات را به طور مداوم و برای مدت طولانی پخش می کنند (مانند رادیو و تلویزیون)، بینندگان یاد گرفته اند که از طریق این تبلیغات حرکت کنند. بسیاری از شنوندگان ساعت را روی تلفن همراه خود تنظیم می کنند و به موقع به توالت می روند تا تبلیغ را پخش کنند.

بسیاری از مرورگرها به ابزارها و افزونه هایی مجهز هستند تا از دریافت تبلیغات جلوگیری کنند. بنابراین اگر تبلیغات در یک وب سایت نمایش داده شوند، احتمالاً مخاطب خاصی به دلیل نمایش آن از آنها صرف نظر می کند.

جلوگیری از کوری بنرها از دیده شدن بنرها جلوگیری می کند. یعنی اگر مردم چندین بار به رسانه ها مراجعه کنند از محل بنرها و نحوه قرار دادن آگهی مطلع می شوند و چشمشان به آن عادت می کند. این که اصلاً متوجه نمی شد با حرکات چشم و نحوه خواندن و نگاهش مطابقت داشت، بنابراین نمی توانست تبلیغات را ببیند.

در چنین مواردی، گزارش های تبلیغاتی ممکن است شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند. موفقیت بیشتر از تبلیغات و البته کمتر