You are currently viewing بهترین مکمل ها برای مصلوب شدن ||  مکمل برتر برای ورزشکاران CrossFit®

بهترین مکمل ها برای مصلوب شدن || مکمل برتر برای ورزشکاران CrossFit®


مکمل های برتر برای ورزش های کراس فیت / تغذیه برتر برای ورزشکاران کراس فیت

تمرینات کراس فیت می تواند به بدن شما آسیب برساند. و اکنون مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت این می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و سپس حرکت کند. پیدا کردن کسی در این روند دشوار است کراس فیت من چیزی نشنیدم. غافلگیر نشو. CrossFit® از بسیاری از سبک ها استفاده می کند که از چندین سیستم قدرت استفاده می کنند. مخاطبان زیادی را مجذوب خود می کند. بسیاری از تمرینات به حداکثر تلاش نیاز دارند تا کارآموزان از خستگی و آسیب دیدن جلوگیری کنند. اگر می خواهید بر عملکرد و روند توانبخشی خود تمرکز کنید ، آن را بگیرید بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت این ضروری است.

با دقت بخوانید. ورزش کراس فیت چیست؟

هر چه زودتر از این تمرینات وحشیانه بهبود یابید ، بهتر است. شانس شما برای بهبود آموزش بیشتر است. آره، هیچ چیزی به عنوان یک رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به اهداف شما وجود ندارد. برخی مکمل ها ممکن است این مزیت جزئی را ارائه دهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل های غذایی است که سفر شما را به سطح بعدی می رساند.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد بهترین تغذیه برای ورزشکاران کراس فیت فکر تحقیقات جامع نشان داده است که قدرت عضلات ، اثرات آن بر بازیابی ورزش و برش بافت ماهیچه ای (اندازه) ثبت شده است. تحقیقات اخیر نشان داده است که این مکمل می تواند به تقویت قلب و عروق خونی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

در صورت لزوم ، 3 تا 5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3 تا 5 گرم با اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش مصرف کنید.

بتا آلانین یک مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت است

این اسید آمینه به عنوان منبع انرژی بافت ماهیچه ای عمل می کند و به شما انرژی بیشتری برای تمرینات شما می دهد. باعث تجمع اسید لاکتیک در ماهیچه ها شده و ورزش را طولانی می کند. هنگامی که با کراتین ترکیب می شود ، شواهدی وجود دارد که تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد.

در صورت نیاز 2 تا 3 گرم با شیک قبل از ورزش. در صورت امکان با کراتین ترکیب کنید.

پروتئین آن

این مکمل پروتئینی سریع جزء اصلی برای همه علاقه مندان به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت است. پروتئین آن برای سرعت بخشیدن به هضم طراحی شده است و قبل و بعد از ورزش مکمل می شود. طبق تحقیقات اخیر ، می تواند گرسنگی افرادی را که می خواهند از آن برای کاهش وزن استفاده کنند ، کمی کاهش دهد.

شما به راحتی می توانید رژیم غذایی خود را در هر جایی از رژیم غذایی او به عنوان مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت اضافه کنید ، معمولاً قبل از ورزش (20 تا 30 گرم) به عنوان مکمل و معمولاً بعد از ورزش بهبود می یابید. صبح زود (20 تا 30 گرم) نه تنها آسایش را ایجاد می کند بلکه سطح کورتیزول را پس از بیدار شدن نیز کاهش می دهد.

مکمل تمرین کراس فیت: ال کارنیتین

کارنیتین (ال کارنیتین) ممکن است بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسیدهای آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند. بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید. گوشت گاو گوشت خوک کارنیتین ، که در محصولات لبنی و آووکادو وجود دارد ، می تواند به شما در جستجوی مرحله بعدی کمک زیادی کند.

در صورت لزوم ، 1 تا 2 گرم دو بار در روز برای استراحت مصرف کنید.

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی فواید زیادی دارند. روی به ترمیم و بازسازی بافت ها کمک می کند ، در حالی که منیزیم سیستم عصبی را بهبود می بخشد و به آرامش کمک می کند. هر دو مکمل بعد از تمرینات شدید و بهبود استراحت با کیفیت بعد از تمرین مثر هستند. بهترین مکمل ها برای تمرینات کراس فیت فکر

در صورت لزوم: برای بهبود جذب و اجتناب از ترکیبات دیگر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب تهیه کنید و توصیه های سازنده را قبل از خواب دنبال کنید.

مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی برتر برای ورزشکاران کراس فیت

آره، برخی از ویتامین ها / مواد معدنی خوب می توانند “احتیاط” لازم را در حین ورزش های سنگین به عنوان احتیاط ارائه دهند. در کنار این شرایط شدید ورزشی ، مولتی ویتامین / مواد معدنی برای پر کردن مواد مغذی ضروری برای بدن ضروری است. بنابراین ، می تواند کار درستی انجام دهد ، عملکرد ورزشی روزانه شما را افزایش داده و مشکلات روزه داری را از بین ببرد. نمی تواند

در صورت لزوم ، یک مکمل ویتامین / مواد معدنی با کیفیت همراه با آخرین وعده غذایی خود به عنوان بهترین مکمل برای ورزش در پایان روز مصرف کنید. به این ترتیب بدن شما بازسازی می شود و هنگام خواب می خوابد. شما مصالح ساختمانی مناسبی برای رشد و آماده شدن برای آینده خواهید داشت.

با دقت بخوانید. اطلاعات کامل در مورد ورزشهای کراس فیت

برنامه مکمل برتر برای ورزشکاران کراس فیت

پیشنهادات تکمیلی چه زمانی، چقدر؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از ورزش و 3-5 گرم در اولین وعده غذایی خود در روزهای بدون ورزش.
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از ورزش
پروتئین آن 20-30 گرم قبل از ورزش پس از ورزش ، می توانید در هر زمان 30-40 گرم و هر نوع غذای دیگر بخورید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از ورزش
منیزیم 450 میلی گرم در شب
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین ها / مواد معدنی شب ها به دنبال محصولاتی باشید که 100٪ مواد مغذی مهم تری دارند

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

من خواندم که هنگام استفاده از کراتین باید مرحله “بارگذاری” را پشت سر بگذارید. آیا این درسته؟ پس چند؟

در ابتدا ، توصیه می شد که مصرف “نگهداری” را تا 20 گرم کراتین در روز در هفته یا یک هفته بعد ادامه دهید. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که نتایج مشابهی در پایان چندین مطالعه یافت شد که با مطالعه قبل و بعد از تمرین 3-5 گرم شروع شد. این امر نه تنها در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود ، بلکه در هضم غذا نیز صرفه جویی می کند.

چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین ، ممکن است پوست داغ شود. چه چیزی باعث این می شود؟

یک دلیل این است که بتا آلانین به گیرنده های حسی متصل نمی شود ، که می تواند باعث سوزش و خارش آنها شود. یکی دیگر از علل احتمالی (احتمالاً ناشی از واکنش های عصبی) افزایش جریان خون در شریان های سطحی است که می تواند باعث قرمزی پوست شود. اینها واکنشهای کاملاً بی ضرری هستند که می توانند منجر به استفاده طولانی مدت یا از دست دادن آنها شوند.

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی مثل من به مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

به عبارت دیگر ، بله! حتی برخی از متعادل ترین رژیم ها نیاز به یک ضمانت کوچک برای مکمل مولتی ویتامین / مواد معدنی در بیشتر هفته های ورزش شدید دارند. علاوه بر این ، رژیم متعادل شما می تواند برنامه شما را تغییر دهد ، سطوح بالای استرس در محل کار و / یا تغییرات زندگی می تواند تأثیر مخربی داشته باشد.

به عنوان یک ورزشکار کراس فیت ، هدف من عضله سازی زیاد نیست. چرا به پروتئین اضافی احتیاج دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها از جمله تولید و تنظیم انرژی نیز کمک می کند. سایر بافتهای حیاتی از دست رفته در حین ورزش را دوباره پر می کند. علاوه بر این ، پوست آن یک ماده قابل هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف جداگانه منیزیم و روی است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 با ایجاد آرامش ، محیط ایده آل را برای روی و منیزیم در محیط آنها فراهم می کند. اما بله. خرید محصولات جداگانه نیز کارساز است. محصولی را که دوست دارید بخرید.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های ورزشی سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ Aggarat دیدن

دیدگاهتان را بنویسید